Nivea visage - CONTROL SHINE, mattierende gel-creme

9/10/2012

 U današnjem postu, prikazujem vam gel-kremu za lice, predodređenu osobama ispod 25 god. koja imaju masnu, mešovitu kožu.
 Već duže vreme sam u potrazi za kremom, baš namenjenoj ovom tipu kože, jer sam i ja jedna od njih. Moram priznati, da sam oko odabira kreme za lice jako izbirljiva, jer do sada nisam bila zadovoljna kremama koje sam koristila, a i ne volim da oko toga experimentišem i na lice stavljam svakojake proizvođače. Do sada sam koristila, skoro dve godine, po preporuci, "Zdravu kremu" koju proizvodi Lilly u saradnji sa nasim poznatim dermatolozima. Ova krema mi je dosta pomogla, da umiri moje tada pubertetsko lice,  kao i ostali preparati iz ove kolekcije o kojima će biti reči u jednom od narednih postova. Međutim, ova krema i ako hidrantna i veoma pristupačna ( oko 200 dinara ), nije mogla da se nanosi u toku dana, jer je na mom licu delovala masno i T zona posle samo nekoliko sati od nanošenja, dosta se isticala. Tako da sam ovu kremu mogla da koristim samo pred spavanje.
 I onda sam pre neke tri nedelje otišla do Lilly-ja da potražim neku dnevnu kremu koja će mi pomoći da matira moje lice u toku dana, i spreči lučenje masnoće.
Štand za negu lica, pretrpan kremama za starije, sa raznim dodacima protiv bora i starenja, kreme namenjene suvoj i normalnoj koži, ali retko gde sam našla kremu za masnu kožu namenjenu mlađim osobama. U pomoć mi je pritrčala radnica iz Lilly-ja koja mi je pokazivala neke kreme za masnu kožu i preporučila ovu koju vam danas prikazujem.


Ovo nije standardna krema, već gel-krema kako sam navela,  koja se razlikuje po tome sto je tečnija i nalazi se u tubi od 75 ml. Namenjena je tinejdzerima sa normalnom, mešovitom kožom, hidrira kožu lica i kontroliše mašćenje, kako su naveli na pakovanju. Formulaciju bez ulja, sa morskim mineralima koji hidriraju kožu, koža brzo upija. Sadrži pigmente koji otklanjaju višak masnoće, pružaju mat izgled kože. Pored toga sadrži zaštitu od UVA/UVB zračenja. Rezultat: koža ima prirodan mat izgled, osvežena je i nežna.
Ono što ja imam da kažem u vezi ove gel-krem, jeste da pruža osećaj mekoće, smanjuje lučenje i daje mat izgled koži.


Ima veoma prijatan miris, i ne treba vam mnogo da istisnete iz tube, gel je tečan i lako se razmazuje. Takođe, ne zatvara pore i slažem se da brzo upije, nakon dva, tri minuta od nanošenja. Ovu gel-kremu obično nanosim ujutru, na čistu kožu. Ono što mi je bitno, gel nije težak, ne daje efekat maske na licu. Nekada ovaj gel nanesem pre nego sto stavim puder, da bi sprečio prodiranje masnoće i dao mat izgled, koliko je to moguće. Pored ove gel-kreme u ovu kolekciju spada i: gel za dubinsko čišćenje pora, tonik za čišćenje lica za svakodnevno toniziranje kože i tonirana krema sa mat efektom.
Proizvodi se u Nemačkoj, dermatološki je potvrđena podnošljivost na koži.




Gde možete naći? Ovu gel kremu, kako sam već navela, uzela sam u Lilly-ju po ceni od 555 din. Da li ima i u DM-u ne znam, ali pretpostavljam da i oni imaju ovu liniju.
Sve u svemu, moj utisak je da je ova krema ok za tinejdžere, jer je dermatološki testirana, proizvod je blag i ne bi trebalo da proizvede neku negativnu reakciju na koži. Umiri je i daje osvežavajući izgled koži.
Imate li vi neku preporuku u vezi kreme za masnu,mešovitu kožu? I da li ste mozda probali ovaj proizvod?
P.S. Izvinjavam se zbog kvaliteta slika, nadam se da će uskoro problem biti rešen.
Do sledećeg posta, uživajte...

You Might Also Like

7 comments

  1. Obicno poletim cim vidim da pise Control Shine, ali Niveini proizvodi mi nikako ne odgovaraju tako da cu ga zaobici.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovo drugi njihov proizvod za negu lica, sa predhodnom kremom nisam bas nesto bila zadovoljna, ali mi je ova sasvim ok. Sve zavisi od pojedinca.

      Избриши
  2. Baš tragam za novom kremom za lice,a kako mi je mesovit tip kože možda je i probam. Nekako sam uvek verna Nivea Visage dnevnoj kremi za normalnu i mešovitu kožu,nju bas preporučujem. Bacite pogled na moj blog devojke!Cmok
    http://dunja-slatkooddunja.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam bila zadovoljna Niveom dok nekim osobama u mojoj okolini nije izbila užasna alergija na neke njihove prozvode, od tad se zentam, hehe :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postoje ljudi kojima neki proizvodi odgovaraju, dok drugima isti taj proizvod ne odgovara. Tako da na kraju, mislim da sve zavisi od pojedinca.

      Избриши
  4. Volim Nivea-u, njihova plava krema je neprevazidjena. Odlican post...

    Ucestvuj u giveaway-u... :)
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/2012/09/osvojite-pinkiebella-komad-nakita-po.html

    ОдговориИзбриши

Subscribe