Novogodišnji makeup tutorial no.2

12/31/2013


Iiii drage moje, pozdrav i od mene! Ovo je poslednji post u ovoj godini, s toga verujem da ste sada u gužvi, da pripreme uveliko traju za doček,  pa ću gledati da ne dužim mnogo sa pričom, već odmah prelazim na stvar.
 Moram da napomenem, da su slike koje ćete videti , obrađene u fotoshopu jer kada sam ih prebacila na laptop, intenzitet i kvalitet same fotografije nije bio zadovoljavajući, pa sam morala da se poslužim ovim, da bi kako tako dobila na pravilnosti same slike. Izvinjavam se, sledeći put će biti uverljivije i prirodnije.
U ovom makeup tutorial koristila sam sledeću šminku…


Moj model Milica, ima zelene oči, mešoviti tip kože, okruglo lice i obično kada krenem da šminkam nemam sliku o tome koje ću senke koristiti , već samo znam koji će to način biti.

LICE: Pošto Milica ima mešovitu kožu, kako sam već spomenula,  bilo bi dobro da se prvo pre pudera nanese prajmer, ali ovog puta sam to izostavila jer sam samo šminku isprobavala. Koristla sam Manhattan puder, ispod očiju nanela sam bebi puder kako bi mi višak senke padao na njega, da se ne umrlja ostatak pudera I da posle lice ne bi izgledalo neuredno.  Naravno višak bebi pudera, uklanjam na kraju. Korektor takođe nanosim na kraju, jer efekat našminkanih očiju je veći ako se na kraju nanese korektor, kao i rumenilo, to je neki moj subjektivni osećaj.

OČI: Pre nego što sam joj nanela senku, koristila sam bazu Artdeco koju sam ostavila dva minuta da upije i zatim krenula da nanosim ispod obrve i na samom uglu oka, krem senku iz Essenca šifra je cappuccino, please! 58 ,koja sadrži shimmer efekat. Obrve su iscrtane Avonovom olovkom za obrve, za koju ne znam da li je i sada u katalogu sadrže. Plavu senku nanela sam ka spoljašnjem delu kapka, malo iznad orbitalnog luka. Nemojte da nanosite neke jače senke blizu obrve, jer će se stopiti sa njom i izgledaće neuredno.




Nakon plave, usledila je ljubičasta, srednjeg intenziteta.  Nanela sam je u nivou orbitalnog luka, do njegove sredine, I zatim na spoljašnjem delu kapka je izblendovala sa plavom. Volim da ove dve boje kombinujem, jer lepo izgledaju kada se izblenduju, odnosno sjedine. Nešto malo svetlo ljubičastu, stavila sam na sredinu kapka.



Da bih naglasila sam pogled, dodala sam i crnu. Crna je naneta takođe na samom delu spoljašnjeg kapka, na samoj granici između gornjeg I donjeg dela kapka, u veoma tankom sloju vukla sam liniju do sredine same orbitalnog luka. Koristila sam za nanošenje pljosnatu četkicu, jer izvuče lepo liniju. Zatim je četkicom za blendovanje, na spoljašnjem delu kapka, stopila sa nešto tamnijom ljubičastom i dobila na tom "zadimljenom pogledu".
Samo nanošenje eyelinera, znam da je svima noćna mora, ali sama preciznost kao I način nanošenja se stekne vežbanjem. Najbitnije je da ruku nekako pokušate da smirite, I onima koji su početnici preporučila bih da za početak počnu sa gel eyelinerom, jer sa njim ne možete toliko da se umrljate, lakše se skida I rukuje.



Moj neki način nanošenja je sledeći. Prvo od samog spoljašnjeg ugla oka, povučem jednu liniju ka gore, koja će mi diktirati budući pravac kao I samu debljinu. Od tog gornjeg dela povlačim liniju ka liniji uz trepavice I vučem do unutrašnjeg dela oka. Deo između same ivice trepavice I linije gornje od eyelinera, popunim sa njim I dobijem mačkasto izvučen eyeliner. Ne znam, koliko sam uspela da vam pomognem, jer mislim da je lakše kada se prikaže u nekoliko koraka. Ali biće prilike.
Zatim je usledilo nanošenje maskare. Moja nezaobilazna, Clump Defy mascara naneta je u nekoliko slojeva I tako naneta, nije napravila gromuljice niti treplje. Izvučena je u cik cak smeru, od samog korena trepavica, što više na gore. Ispod trepavica sa unutrašnje strane, nanela sam crni kreon, a na donjem delu, sa unutrašnje strane, stavljena je bela Essence olovka, kako se oči ne bi dodatno smanjile vizuelno. Kod donjih trepavica, u veoma tankom sloju naneta je Maybelline teget olovka.




 Za kraj, pošto je Nova godina, dozvoljeno je malo šljokica. Njih sam nanela po sredini kapka I na samom unutrašnjem uglu oka. Efekat sa njima, ukoliko je tamnija senka naneta na orbitalni luk, donosi oku jedan mačkast I zavodljiv pogled. Naravno, bez velikog preterivanja, jer na slikama posle deluje neuredno, naročito kod onih koji imaju već mešoviti tip kože.



Kada smo odradili oči, usledilo je uklanjanje viška bebi pudera, nanošenje korektora na mestima gde se vide nepravilnosti, zatim u predelu podočnjaka u obliku slova V, od unutrašnje strane oka ka spoljašnjoj I sledeća linija izvučena na dole do nozdrve. Zatim se to lepo, tapkanjem sve stopi sa puderom, nikako nemojte korektor da prstima vučete, već ga samo tapkajte. Sledeća mesta na kojima ga nanosite su, iznad gornje usne, ispod nozdrva, po sredine nosa, malo iznad donje vilice, između obrva malo i po sredini čela. Takođe tapkanjem ga lepo stopite. Korektore koje sam koristila, je Rimmelov u stiku i kremasti Kikov.



Rumenilo neko nanosi od spoljašnjeg dela obraza ka unutrašnjem, da ne bi dobili efekat upalih obraza. Lično prvo pogledam gde je jabučica, zatim ispod nje nanesem blago pokretima napred nazad rumenilo, sa prednje strane lica do nivoa zenice na oku. Dalje od toga ne nanosite. Malo bronzera nanesem I sa strane na čelu, ispod donje vilice, sa strane nosa kako bi ga vizuelno smanjila.
Preostaje mi na kraju da nanesem fixator I mat sjaj od Essenca u boji breskve, koji sadrži roze podton.
Četkice koje sam koristila za ovaj tutorial vidite na prvoj slici.
 

Za kraj, ne preostaje mi ništa drugo nego da vam se zahvalim na ukazanom poverenju, na svakom lepom komentaru, podršci, razmeni informacija i svakom lajku! Družimo se još više i u narednoj godini, sa dosta lepih recenzija kao i sa mnogo zanimljivih ideja koje vam spremamo! ♥♥♥

U sledećoj godini, želim vam pre svega puno zdravlja, smeha, da vam se svaka želja i ono što imate u planu ostvari! Manje brige, više radosti i veselja, gledajte na svet sa više optimizma, jer nam je to zaista potrebno, i sa što manje nervoze jer će sve doći na svoje. Ostanite lepe, nasmejane, negovane , čuvajte sebe i svoje bližnje,  volite sebe i radite ono što vas ispunjava. ♥

Do narednog posta, voli vas i ljubi Jovana C.



You Might Also Like

2 comments

  1. Savršeno !!!
    Drage moje, Jovane,
    Želim Vam pre svega i nakon svega puno zdravlja, sreće, ljubavi i uspeha u Novoj 2014-oj godini. Verujte u sebe koliko ja verujem u Vas i doći ćete do ciljeva koje ste zacrtale. Svaki vaš uspeh je i moj uspeh, kome se od srca, iskreno radujem. Zato mi dajte još razloga da od sreće skačem do plafona i uzdignute glave hodam ulicama ovog "grandovskog" grada.
    Mnogo Vas volim, ljubim i ponosim što u svom okruženju imam takve dve mlade, lepe i pametne glave. ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Barbara hvala Vam puno od srca! ♥♥♥ Drago mi je sto sam vas upoznala, sto tako jaku zenu imam u svom okruzenju, od koje mogu mnogo toga da naucim! Zelim Vam takodje puno zdravlja, srece, radosti, uspeha u ovoj godini, da prosirite jos vise onu preslatku radnju! Volim vas i ljubim puuunooo! :* ♥

      Избриши

Subscribe