Palmolive kupke: Aroma Therapy, Mediterranean moments, Caipi Passion...

7/13/2014

U današnjem postu rešila sam da prikažem moje omiljene kupke i njihove mirisne note, kojima se vrlo rado vraćam. Reč je o Palmoliv kupkama, koje redovno već godinama koristim, i meni su se pokazale kao jako dobre, a uz to su veoma pristupačne.
Neku liniju sam izostavila, jer sam trenutno našla ove kod kuće i njih u poslednje vreme vrlo često kupujem i  koristim.


Palmolive AROMA THERAPY Absolute Relax i Calming Pleasure 


 Aroma Therapy mi je njihova omiljena linija kupki, ne postoji mirisna nota koju nisam isprobala i koja mi se nije svidela. Što se ove tiče, naziv joj je Absolute Relax obogaćena eteričnim uljima Jing Jang i ekstraktom delikatnog irisa. Cela ova kupka staje u 500 ml, veoma nežna, cvetna i osvežavajuća mirisna nota, i nekako mi priliči za ovo vreme. To kažem, jer imaju u sklopu ove linije i neke teže mirisne note, malo jačeg intenziteta, a ova je nekako tako lagana, prolećno-letnja. Veoma lagane teksture, lepo klizi niz kožu, fino peni i vremenski se miris solidno zadržava. Košta oko 200 i nešto din. jako je prstupačno, praktično i isplativo porodično pakovanje koje traje dva, tri meseca uz redovnu upotrebu. 


Calming Pleasure, je mleko za kupanje koje u sebi sadrži 100% prirodnog ekstrakta cveta trešnje, aloa vere i kompleks vitamina. Pored ove note, iz njihove linije možete probati i kupku na bazi maslinovog ulja, koje sam takođe probala, ali ovo mi nekako lepše miriše. I još jedna kupka, koja je na bazi bademovog ulja ako se ne varam, jer nisam ga odavno kupila i zaboravila sam. Kod ove kupke, pri samom mirisu dominira miris trešnje, pa za one koji vole takve voćkaste note je pravi izbor. Mlečnog je izgleda, malo gušće teksture od Aroma Therapy linije, malo jače i peni od nje i zadržava se duže na koži. Nije nekog jačeg intenziteta, pa miris posle tuširanja osetite tek kada direktno pomirišete kožu. Staje u 500 ml, i košta isto tako oko 200 din. sve zavisi da li kupujete po drogerijama, parfimerijama ili na pijaci. Koža mi je možda najviše mekana i glatka, kada se istuširam upravo sa ovom kupkom. 

Palmolive Mediterranean Moments kupka i tečnost za pranje ruku

Koliko sam ustanovila kupujući njihove kupke, mislim da žene najviše vole ovu liniju. To kažem, jer nekada kada odem do parfimerije u kojoj kupujem, desi se da kupke više nema i žene pitaju kada će doći ponovo. To mi je donekle razumljivo, jer je miris nekako cvetan, sladunjav, mediteranski, letnji... Sama kupka, sadrži ulje argana iz Maroka i ekstrakt badema, što čini da vaša koža bude tako mekana, glatka na dodir i posle kupanja, miris se vremenski fino zadrži na koži. Lepo peni, tekstura je takođe mlečna i malo je gušća od Calming Pleasure linije. Ja nisam neki preveliki ljubitelj sladunjavih mirisa i nota, tako da mi ovaj miris nekako odgovara više za starije dame i žene koje vole orijentalne mirise. Isto staje u 500 ml, i cena mu se kao i kod ostalih isto kreće. 

Obzirom da moja mama dosta kupuje njihove sapune za ruke, rešila je da proba i njihu tečnost za ruke, baš sa ovim mirisom jer je odana ovoj noti. Naravno, nemaju u svojim linijama samo ovakvu tečnost, imaju i druge, koje su tako zanimljivo upakovane, sa različitim, letnjim dodacima na pakovanju. Tečnost za ruke je skoro istog mirisa kao i kupka, nije gusta, lepo se razmazuje, i što je najbitnije posle pranja, ruke nisu suve. Kao da u sebi sadrži balzam koji ih dodatno neguje. Tačne sastojke ne mogu da vam kažem, jer smo potrošili i bacili pakovanje, ali što se iz nekog mog ugla da primetiti jeste da se više isplate nego sapuni. Razlog je što se ne raspada, brzo se ne troši, ostatak proizvoda ostaje netaknut jer ima pumpicu koja dozvoljava da stavite jednu kap koja vam je sasvim dovoljna. Tako da, što se higijenske strane i roka trajanja tiče, više se isplati da se tečnost uzme. 



Palmolive Caipi Passion fruit i Men Lime i Mint shoot 


Kada sam ugledala samo pakovanje ove nove linije, morala sam da je kupim jer sam donekle znala da jako dobro miriše! Kako i ne bi, kada je sam motiv upravo aktuelni Brazil, a samim tim su mirisne note morale da budu letnje, lagane i osvežavajuće. Ovu kupku prosto obožavam, nisam sigurna da li je limitirana kolekcija, tako da će mi biti žao ako je ne budem više našla. Nisam videla da je ima u većem pakovanju, ova staje u 250 ml. Glavni sastojak je upravo ekstrakt marakuje, dopada mi se jer miris nije težak, sličan Calming Pleasuru, voćkasti, osvežava toliko da posle tuširanja mi celo kupatilo intenzivno miriše. Takođe je kremaste teksture, jako lepo peni i srednje je gustine. Koža posle njega, jedno vreme intenzivno miriše, malo jače nego kod pojedinih. Kožu lepo neguje, mekana je i glatka, kupka se lepo prijanja i lagano klizi tokom tuširanja. Košta sada 187 din.i mislim da je to trenutna cena koja se nalazi na akciji. 

Druga kupka iz ove linije, upravo je namenjena muškarcima, i iskreno miris mi se više dopada nego kod Caipi Passion. Toliko dobro miriše, da bi se rado istuširala sa njom i mislim da se ne bi toliko primetilo da sam koristila mušku kupku. Prosto se miris ureže u sva moguća čula, jer ekstrakt limuna dominira, iako u osnovi ima onu mušku mirisnu notu. Više reči o njoj, ne mogu da vam kažem jer je nisam probala, ali upoređenju sa Niveinim kupkama za muškarce, ova mi je nekako omiljena. 



Naravno, oni koji vole nešto više sladunjave, jače mirise mogu da probaju iz ove linije i još jednu kupku koja je na bazi kokosa.  

Ukoliko vi imate neku vašu omiljenu liniju ili notu, slobodno podelite sa nama vaše viđenje i dajte nam predlog? 

Pozdrav do narednog posta, u kome ćemo pričati o novoj Eucerin kremi protiv hiperpigmentacije.

You Might Also Like

1 comments

  1. Aroma therapy sadrzi ekstrakt Ylang-Ylanga(ilang-ilang):http://en.wikipedia.org/wiki/Cananga_odorata!Za etericno ulje JING-JANG jos nisam cula ni procitala!

    ОдговориИзбриши

Subscribe