Essence ROCK OUT! i soo GLOW! kolekcija

12/11/2014


Primetila sam da u proteklih 4 meseca, većinu dekorative koju sam kupila, bila je baš iz Essence kolekcije. Zbog toga se sada recenzije njihovih proizvoda češće nalaze na blogu, jer je većina limitirana, a verujem da vas zanima i viđenje istih.
Trenutno na rafovima u Lilly drogerijama, možete naći aktuelnu kolekciju ROCK OUT! koja je inspirisana velikim muzičkim događajem "EMA". Ove godine održan je u Glazgovu, a Essence je bio još jednom jedan od glavnih pokrovitelja.
Ovu kolekciju čine lakovi, eyeliner-i, sjajevi za usne, kremaste senke, puder za kosu u boji.. Većina je odrađena u rozikasto, sivkasto, ljubičastim tonovima, a neki od proizvodi imaju šljokice kao dodatak.

Preuzeto sa bloga - Nail2Express



Essence Multicolor Blush • 

Ah, ovo rumenilo me je osvojilo na prvi pogled zbog svojih divnih nijansi i kako je dizajnirano. Zahvaljujući Jeleni sa bloga "Moj neseser", uočila sam ga na njenom instagram profilu, i odmah upitala da li je to pristigla 
 nova kolekcija. Kada je potvrdila, sutradan sam otišla do obližnjeg Lilly-ja, poželela da ga kupim i pogledam ostatak kolekcije.

















Rumenilo se nalazi u plastičnoj kutiji, srednjeg kvaliteta, sadrži 6,3 gr što je sasvim dovoljno da vam potraje nekih godinu dana i više, u zavisnosti od toga koliko ga često koristite. Sastoji se od tri nijanse svetlo roze, pink i ljubičaste, gde površinski najviše mesta i zauzima svetlo roze nijansa, pa zbog toga i prilikom nanošenja, ona je i najviše naglašena.


Što se inteziteta tiče, srednje je pigmetovano i dopada mi se to što nije dovoljno jako prilikom jednog nanošenja, tako da mogu sama da doziram i da ga nanosim onoliko puta koliko mi prilika nalaže. Za dan je jako pogodno, naročito u ovom zimskom periodu, kada su ovako nežni rozikasti tonovi dobrodošli na vašem licu. Uz to, jako lepo osveži ten i fino se nanosi, nekada se desi da se troši kada ga četkom za rumenilom pređem, ali to ne umanjuje i dalje moju ljubav prema njemu. Njegova postojanost je kratkog daha, svega nekih 4 do 5 sati se vidi neka vidljivost ovih nijansi na vašem licu. Najprimentnija je tokom prvih sat vremena, ali već nakon 3 sata možete i rukom da ga uklonite sa obraza.


U svom sadržaju ima i blagog šimera u sebi, i zbog toga ga nekada nanosim umesto hajlajtera. Četkom pređem preko svetlo roze dela, koji mi pruža blagi rozikasto-sedefasti efekat i možda je više intenzivniji nego sam hajlajter iz soo Glow! kolekcije. Ukoliko četkom pređem preko pink- ljubičaste nijanse, dobijem tamno roze rumenilo i nakon jednog nanošenja.
Rumenilo možete naći u Lilly drogerijama, po ceni od 470 din.
 

ROCK OUT! sjaj za usne



I još jedna stvarčica iz aktuelne kolekcije, u pitanju je njihov sjaj u roze nijansi, a pored njega možete naći i u sivoj sa dodatkom šljokica.
Ovaj sjaj nalazi se u srednjem pakovanju, veoma je praktično za neseser, staje 4 ml.
Sadrži finu četkicu koja je kao sunđer, u središnjem delu je uža i jako lepo prijanja uz usne. Sam sjaj po strukturi nije lepljiv, daje mekoću usnama, ne isušuje ih, nije mat, i ne skuplja se posle nekog vremena što je meni jako bitno. Srednjeg je inteziteta, baš kao i rumenilo, dobro dođe za ove hladne dane, jer je blago rozikasto pa se može kombinovati i sa nekim ružem slične nijanse. Primetna je boja i sa olovkom za usne.


Njegov efekat iščezava nakon nekih sat vremena, a ukoliko pričate aktivno, jedete, vrlo brzo se skine. Za novac od 270 din. možete naći i bolje sjajeve slične nijanse i boljeg inteziteta. Jeste da ga nanosim veoma često sada, jer mi fino dođe i kao zamena za neko labeloo, ali zbog postojanosti ne bih ga ponovo kupila.
                 
     • soo GLOW! hajlajter


Ovo je jedan od mojih prvih hajlajtera, vremenom sam ih izbegavala jer imam masnu kožu, pa sa takvim prirodnim efektom nisam želela da hajlajterom to još više istaknem. Međutim, oduvek sam volela da ga nanesem, volim taj sjajni, mokri izgled makeup-a, iako nisam baš pogodna za to. Ovaj hajlajter sam poželela da kupim jer mi se činio da nije toliko intenzivan i da se može nanositi i u toku dana.
Jako volim da ga nanosim, jer mi fino istakne deo iznad jagodica, nije toliko jak i nakon dva nanošenja. U prodaji možete naći dve nijanse, jedna je ovako bež-srebrnkasta, a druga je rozikasto srebrnkasta.


U plastičnoj kutijici staje 4gr, kremaste je strukture i veoma se lepo aplikuje. Ukoliko je na hladnijem mestu čuvan, prilikom nanošenja na lice, ponaša se kao prah jer se momentalno suši, ali bez obzira na to, koža ga lepo prihvati i ne stvara bilo kakve fleke. Na nešto toplijem mestu, sve vreme je kremast i prilikom nanošenja, lepo se utapkava i koža ga dobro prihvata pa samim tim dolazi do izražaja njegova kremasta tekstura.
Sviđa mi se što je dobro postojan, vidljiv je i nakon nekoliko sati, ne stvara fleke niti je lice neuredno i pored rumenila i bronzera. Dobro se prilagodi, bez obzira koju nijansu pudera ste naneli.

 Ovaj hajlajter možete naći regularno na njihovom štandu, ne spada u limitirane serije i kolekcije, i pod ovim nazivom su obogatili svoju liniju i sa rumenilima u rozikastoj i narandžastoj nijansi. 
Košta 400 din. u Lilly drogerijama, a od skora ga možete naći i u DM-u.
šifra: 20 bright up your life

 
Ukoliko ste probale ove proizvode, javite mi vaš utisak i šta je vas privuklo iz ove kolekcije?

Do sledećeg posta, veliki pozdrav...

You Might Also Like

2 comments

  1. Želim ovaj highligter,izgleda super. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam highlighter, ali u drugoj nijansi. Dobar mi je za sada, a poprilično je bio jeftin tako da se ni nemam što buniti. Nisam ništa drugo probala, ali mi je fora efekt na rumenilu, estetski vrlo lijepo izgleda :)

    ОдговориИзбриши

Subscribe