Braun 2 u 1 aparat za lice 810 epilator za lice i četka za čišćenje lica

3/24/2015

 U poslednje dve godine, sve više su popularnije električne četke za efikasno i dubinsko čišćenje lica kod kuće. Zbog velike potražnje i zainteresovanosti, proizvođači električnih uređaja su konstruisali i napravili četke koje funkiconišu po principu Clarisonica, koje se razlikuju od njih po samom dizajnu i veličini, a neke i po funkciji. Obzirom da je Clarisonic relativno skup, košta oko 18,000 din. (možete ga pronaći u Glamour parfimeriji), dobro je što je na našem tržištu dat pristup ulasku povoljnijim proizvođačima čiji aparati pružaju odličnu efikasnost i relativno su dostupniji za svačiji džep.
 
Ambasador lepote Brauna je prelepa glumica Jessica Alba je izjavila:

"Bez obzira da li želite izgled za crveni tepih ili želite dan bez imalo šminke; morate biti u mogućnosti da računate na prelepu čistu kožu kao podlogu. Braun Face daje ženama samopouzdanje i slobodu da nose ili ne nose šminku”.

Sama ideja ovakvog aparata me je baš privukla, znala sam da će mi biti veoma od koristi jer imam masnu kožu, tako da sam početkom januara na slepo, bez ikakve recenzije otišla u Lilly i kupila. Razmišljala sam da li da prikupim novac i na nekoj akciji kupim Clarisonic, ali obzirom da se radi o kvalitetnom proizvođaču Braunu, rešila sam da ga kupim jer će me sigurno isto dobro poslužiti.
Ovaj aparat koji u sebi sadrži četku i epilator za lice se proizvodi  u 4 različita modela: 810, 820 , 830 i 831, gde su na našem području Balkana dostupniji 810 i 830. Modeli 830 i 831 sadrže ogledalo, prekidač za uključivanje / isključivanje svetla i neseser.

Pakovanje modela 810 se nalazi u kutiji gde se nalazu glava četke, epilator za lice, držač gde se delovi postavljaju i gde se baterija stavlja, baterija Durasel i pljosnata, mini četka za čišćenje glave epilatora.


Epilator za lice

Glava epilatora za lice se postavlja na držač adapter, koji lepo ulegne u žlebove i klikom znate da je dobro fiksirano. Na samom držaču se nalazi prekidač za uključivanje i isključivanje, pomeranjem na levo ili desno. Pravac rotiranja zavisi od pravca u kome pomerate prekidač kada uključite aparat i njegova brzina.



Epilator se primakne malo uz kožu, na mestu gde želite da uklonite, nežno pomerajte u smeru suprotnom od rasta dlačica. Da bi dlačice bile vidljivije iznad usana, jezikom gurnite taj deo kako bi rastegli i nemojte previše pritiskati kako ne bi oštetili kožu i napravili iritaciju. Preporučljivo je da se epilacija radi uveče, kako bi se crvenilo suzbilo u toku noći, ali nije nikakav problem ni u toku dana, jer se brzo povuče. Epilacija pecka, nije bezbolna baš u predelu iznad usana i ako ne rukujete nežno, možete da stvorite površinsko oštećenje kože i crvenilo koje može da nastane i upotrebom voska. Možete koristiti između obrva i iznad, na predelu brade, ali ne i ispod obrva za oblikovanje ili za totalno uklanjanje. U samom upustvu je naglašeno da se ovaj aparat sme koristiti tek nakon: konsultacije sa lekarom u slučaju kada postoji ekcem, rane, reakcije na upaljenu kožu kao što je upaljeni folikul dlake, proširene vene oko mladeža,  tokom trudnoće, hemofilije, diabetesa, kada uzimate hormone ili kontraceptivne pilule to može da utiče na rast dlačica zbog promene nivoa hormona.


Ovaj epilator ima malu glavu, tako da se sa njim lagano rukuje, dostupan je i prilagodljiv za uža i manja područja lica. Sam aparat je veoma lagan, plastika je kvalitetna i mat bela, dizajn je veoma elegantno osmišljen i urađen, tako da me je to dodatno privuklo i oduševilo da kupim. Veoma je pogodan za nošenje na neka putovanja, jer dobijete divni, mat sivi poklopac sa kojim poklopite glavu epilatora i tako ga štitite od mogućih oštećenja. Nakon upotrebe, glava se očisti pljosnatom četkicom čija vlakna divno dopiru između pinceti epilatora, kožu možete proći nekom micelarnom vodom koju koristite i zatim namazati kremu u vidu Pantenola za ublažavanje crvenila. Ružina vodica ili ulje, u vidu bademovog je takođe dobro nakon epilacije.

Epilator zaista lepo uklanja, čisti delove koje želite, veoma je lak za rukovanje i stabilan, jer vam sam dizajn to pruža. Lično, sam ceo ovaj aparat kupila zbog četke, ali ovo je dodatni plus za Braun, jer su prvi koji su izmislili proizvod koji sadrži dva aparata u sebi, koji svaka žena kod kuće treba da ima.


Četka za čišćenje lica

Još jedan dodatak adapteru je četka za lice, koja služi za dubinsko uklanjanje nečistoće, sebuma i pora. Vlakna su veoma tanka i fleksibilna, dovoljna da vam obezbede efikasno čišćenje pora, koje rukom ne mogu da se toliko dobro očiste.


Sama glava je mala, tako da je veoma zahvalna i pristupačna za uže delove između obrva, kod nosa, brade. Tokom rada obezbeđuje kružno četkanje i vibraciju, koju Clarisonic ne pruža. Kažu, da sama vibracija može da šteti koži, ali iskreno, kada radite bilo koji tretman sa čišćenjem u vidu dermoabrazije, aparat takođe vrši vibraciju. U ovom slučaju, meni dobro dođe kao masaža i zbog toga mi je i draže. Ne vidim da mi je koža osetljiva nakon čišćenja ili iziritirana. Kada sam je prvi put upotrebala, imala sam osećaj da sam ovako nešto trebala odavno da kupim, umesto što sam išla na tretmane kiselinama i besumočno mehanički čistila lice kod kozmetičara. Jer je koža dobila potpuno drugačiji izgled i na dodir je bila divno čista. Čelo je prodisalo, bukvalno, to je moj najveći problem na licu jer sebum tu najviše probija, izvodni kanali od mitisera su zapušeni postali vremenom i samim tim stvorili naizgled problematično čelo, koje je bilo teško očistiti.

Kada sam upotrebila ovu četku, vremenom su i oni dubinski mitiseri postali dostupni za čišćenje, što iskreno ni kiseline nisu mogle da učine. Koristila sam je na početku, dva puta u toku dana. Uveče i ujutru, kako je naglasio proizvođač. Međutim, počela sam vremenom da je manje koristim jer zaista nema potrebe za tolikim korišćenjem. Pre upotrebe, očistim lice vlažnom maramicom, kako vlakna ne bih zaprljala i oštetila, a zatim pokvasim lice, nanesem gel, pokvasim glavu četke i uključim. Sa jedne strane kada se uključi, rotacija je brža i onda sa njom čistim nekih minut i po, do dva. Prislonim dovoljno, da ne oštetim vlakna, a i lice, izbegavam predeo gde je tanja koža jer me malo grebucka.

Ne znam koliko su mekana vlakna kod Clarisonica niti kod bilo kojih drugih, nisam očekivala extremnu mekoću jer su vlakna sintetička, kratka i sečena ravno. Da zaista dobro funkcioniše i čisti, spazićete kada nakon dan od prve upotrebe ili posle nekoliko, primetite da neki mitiseri sami od sebe izlaze. Nema bubuljica, bar u mom slučaju, ali mitiseri u predelu brade lakše izlaze i sami od sebe se u toku noću nakupe i izbace na površinu. Ništa nije strašno niti je iziritirano, to je normalni proces kod ovakve vrste tretiranja kože. 
Deo sa četkom se lako skida, lepo se nakon upotrebe opere, ostavi da se suši, ne pokriva se sa bilo čim kako se ne bi stvorili pogodni uslovi za razvoj bakterija. Najbolje je da je odložite u neku čistu fijoku, kredenac, gde neće padati prašina na nju i ostali mikroorganizmi iz kupatila.

Suši se veoma brzo i po preporuci proizvođača, četka bi trebalo da se menja nakon tri meseca. Obzirom da dobijete samo jednu, nastavke za dalju upotrebu možete kupiti u Tehnomaniji, gde dve četke koštaju 1,600 din. tako da možete da podelite sa mamom, sestrom ili bratom svoj adapter, a četku ima svako svoju. 
Rezultati nakon upotrebe su, da je koža neverovatno lepo očišćena, izgleda zdravije, svežije, uredno, sa vraćenim prirodnim baršunastim sjajem i boljim izgledom nego nakon bilo koje maske za lice. Kvalitet kože je poboljšan, jer je koža neverovatno glatka, mekana na dodir divno, iako je koristim uz La Roche Effeclar uopšte nije zategnuta niti se peruta. Kada mi se isperuta koža, nakon mehaničkog čišćenja, četka i tada lepo očisti izumrle ćelije kože lica i zasta sam prezadovoljna njome. 

Da bi aparat funkcionisao, koristi se samo jedna baterija u vidu Durasel, koja se stavlja sa donje strane, kada se poklopac beli otvori paricom koja odlično stane u taj žleb. Baterija me je dobro služila prve nedelje, kada sam je svakodnevno koristila, u svom punom sjaju, a zatim je druge krenula da slabi. Rotacija je malo usporenija i slabija, ali i kao takva četka može da se koristi.

Ovaj aparat je po mom mišljenju jako dobra investicija, jer imate sve ono što je potrebno da učini vašu kožu čistijom i samo lice uredno. Ukoliko imate probleme sa dlačicama na licu iz bilo kog razloga, lepo i efikasno uklonite, a ne da se mučite voskovima ili pincetama koje i ne mogu toliko da uklone i one najtvrdoglavije. A, onima koji imaju zapušene pore, sa izraženim sebumom u predelu T zone, četka lepo očisti svu prljavštinu nakupljenu godinama, bez obzira na toliku negu koju upražnjavate, da da pristup lakom uklanjanju postojećim mitiserima, smanji lučenje masnoće sa ujednim smanjenjem stvaranja novih mitisera. Time se stvara odlična podloga za lepu i negovanu kožu lica, koja može da prihvati bilo koju hranljivu kremu ili ulje.
Aparat možete naći u Idei, Tehnomaniji, Jasmin parfimerijama, Lilly-ju, po cenama od 5,200 koliko sam je ja platila na akciji do 7,000 din. sve zavisi od objekta do objekta. U Dm-u možete takođe naći Braun četku, ali u drugom obliku i sa drugim dodatkom. U pitanju je epilator za telo i ovakvo pakovanje je nešto veće koje košta oko 9,000 i nešto dinara.

Da li ste probale neke od aparata za čišćenje lica i kakvo je vaše mišljenje o istim?
















You Might Also Like

6 comments

  1. Zvuči privlačno... samo imam fobiju od epilatora, jer boli ko sam djavo... hahahahahahah a ne mogu da trpim bol po svom licu! :D
    Što se čišćenja lica tiče nisam još niti jedan od ovih aparata sa tržišta probala, bojim se... jer mi je suha koža! XD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, slazem se, pecka dosta i nisam bas ocekivala da ce tako da deluje. Nekako jeste da mi je uvek pri ruci, ali pozelim da nestanu u trenu kao sa voskom. Mislim da ti nece dodatno isusiti kozu. Nekako ova vibracija bas postize da koza bude meksa, a da li ce biti suvlja...pa mislim da zavisi od preparata koji koristis. Meni nije proizvela nikakvo perutanje, ni zimi, iako imam masnu kozu desi se da i meni perutanje nastane. Pozdrav! :)

      Избриши
  2. Mene je ovaj aparat interesovao pre svega zbog četke za čišćenje. Onaj deo sa epilatorom ne bih ni koristila :D Zvuči zanimljivo zaista, moram još malo istražiti ali stvarno je jako povoljna varijanta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, secam se kada smo podelile par reci na ovu temu... :) Jeste, jako je povoljna... Imas jos jednu verziju njihove cetke u DM-u, skuplja je jer dolazi epilator za telo uz nju, koji je poseban. Kosta oko 9.000 i nesto, pa ako se odlucis da pogledas, cisto da znas da imas i tu opciju! :)

      Избриши
    2. Gde nabaviti četke za ovu cetku? Posto u Tehnomaniji vise nema :(

      Избриши
    3. Nisam znala da je rasprodata, verujem da ce je opet imati na stanju, drzim fige :) Do tada, proveri do Home Centra ili na sajtu Brauna za Srbiju, trebalo bi da ukazu gde je tacno sada imaju. Nisam odavno pratila, da li su povukli skuplju verziju iz DM-a, tako da je najbolje da Braunu posaljes e-mail. ♥

      Избриши

Subscribe