Freeman - Dijamantska mineralna maska za lice

12/12/2015


Od kada sam otkrila čarobnu masku za lice od kurkume i njeno dejstvo, neprimetno sam na neko vreme odložila gotove maske i zamenila ih za nju. Moje interesovanje za tu vrstu nege, često je bilo okrenuto ka maskama koje napravim sama kod kuće, na osnovu gline koju kupim i mešam sa ostalim dodacima ili uzmem gotov proizvod koji je imao slične sastojke. Retko kada se dešavalo da na svoju ruku eksperimentišem sa drugim sastojcima ili proizvođačima, dok se nisam polako upoznala sa brendom "Freeman".
Prvi put sam se sa njima upoznala preko sajta ''Muzej Teatar '', koji su glavni uvoznici Freeman kozmetike za ovo područje. Isprobala sam par njihovih preparata i uvek bila zadovoljna postignutim rezultatima, što sam i naglašavala u prethodnim postovima.
Od tada su dobili moje poverenje, zaista ih svima toplo preporučujem da probaju, ukoliko do sada to niste učinili. Pored toga što daju odličnu negu, cena je razumna i povoljna u poređenju sa količinom koju dobijete. Iz tog razloga i nisam previše isprobavala ostale maske iz njihove linije jer se sporije troše i samo jedno pakovanje traje više od osam meseci. Kada sam i poslednje iskoristila, delom i zasitila od kućnog pravljenja, poželela sam da kupim gotovu i isprobam njihovu novu masku, koju vam u današnjem postu predstavljam.


Dijamantska mineralna maska za lice se od skora pojavila na našem tržištu, veoma brzo nakon što je bila prikazana i na Freeman-ovom oficijalnom sajtu.
Njihove maske su pre dolazile u tubi od 150 ml, a sada su je malo proširili i dodali još 25 ml, što ukupno daje 175. Baš me zanima koliko će sada trajati, jer sam se sa 150 ml borila mesecima, u pozitivnom smislu. Od viška glava ne boli, tako da ću je sigurno sa uživanjem koristiti.
Pakovanje je lepo dizajnirano, belo, osvežavajuće i lako mi je privuklo pažnju.
Na njoj je prikazana divlja bobica vaccinium arboreum, koja pomaže u borbi protiv spoljašnjih uticaja, kako bi unapredila izgled kože. Njena dodatna uloga kod ove maske je da koži služi kao antioxidant, ublažava bilo kakvu vrstu nepravilnosti, čini je zdravom, sjajnom, temeljno je čisti od nečistoća zajedno sa glinom i dijamantskom prašinom. Moram da priznam da me je izgled i dejstvo same dijamantske prašine, najviše zanimao od svih sastojaka.
Miris maske je prijatan, karakterističan za Freeman, ne oseća se glina. Sama tesktura je srednje kremasta, sa sitnim tamnim zrnima koji se osećaju pod prstima tokom aplikovanja i bele je boje. Veoma se lako razmazuje, sviđa mi se što se ne suši brzo i zbog toga mogu da je razmažem i stavim na delove koje nisam prekrila, bez prevelike potrebe da naknadno dodajem.


Sva tri sastojka su primetna, belu boju daje glina, sitna tamna zrna dolaze od divlje bobice, a dijamantska prašina je u vidu nekih šljokica. Sa ovom maskom nikog nećete plašiti po kući, jer nakon 10 minuta nestane bela nijansa gline, uočljive su šljokice i tamna zrnca, na pregibima se vidi neosušena glina. Ne preporučujem da preterate sa njenim držanjem, jer se posle maska ne može lepo utrljati. Njihov predlog je da se drži nekih 5-7 min. Lično je držim 10, najviše 15 min.




Prilikom skidanja, pokvasim ruke vodom i malo masku, nežno je utrljavam i samim tim uz pomoć sitnih bobica i dijamantske prašine vršim i blagi piling, što me je dodatno oduševilo kod ove maske. Piling je efikasan i blag, dijamantska prašina se aktivira prilikom utrljavanja i samim tim se uklanjaju mrtve ćelije sa kože.  Maska se veoma lako uklanja, ne ostaje u obrvama i pregibima, desi se da negde zaluta neka šljokica, ali se i ona vremenom ukloni peškirom. Nakon nje, osetim kao neku svežinu i blago hlađenje kože, što mi se jako dopada.
Posle par minuta
Efekat koji pruža je divan, ten je vidno ujednačen, blistav, uklonjen je višak sebuma i nečistoće iz pora, koliko je god to moguće. Jako mi se sviđa što umiri prethodne bubuljice, koža mi nije suva, zategnuta, već je na dodir mekana, glatka, izgleda sveže i oporavljeno. Baš volim da je koristim u ovo vreme, kada donekle koža izgleda sivo i umorno, gde se uz pomoć ove maske, takvi efekti poništavaju.

Posle nje imam osećaj da mi je koža vidno čistija i zaista zdravija, zbog čega volim da posle nje umasiram neko dobro ulje i preko nanesem kremu. Pošto imam mešovitu kožu, meni se odlično pokazala u regulaciji sebuma, zbog čega nemam potrebu da kožu isušujem drugim preparatima za tu namenu.

Preporučljiva je za sve tipove kože, ali osetljiva koža može da reaguje, zbog čega se predlaže da se testira pre upotrebe na celom licu. Ne sadrži parabene. Koristim je dva puta nedeljno, sredom i nedeljom.
Možete je pronaći u DM-u, Rodi, Super Veru ili na sajtu Muzej Teatar, a njena cena relativno varira, jer je često na akcijama. Možete je kupiti u tom slučaju za 488 din. što je veoma isplativo i uverena sam da bilo koju kupite, nećete pogrešiti. Regularna cena je 610 din.


Da li ste probale Freeman dijamantsku mineralnu masku i koja je vaša omiljena?

You Might Also Like

2 comments

  1. Slazem se, piling maska je zaista odlicna. A kako pravis masku od kurkume?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ivana,
      drago mi je da i tebi proizvod odgovara i hvala na podeljenom iskustvu. Recept za masku od kurkume sam podelila u ranijem postu, pa slikovito ce ti biti mozda lakse da pogledas, nego da direktno dajem instrukcije :) link http://joannesviewoflife.blogspot.rs/2015/02/diy-maska-od-kurkume-za-suvu-i-mesovitu.html

      Избриши

Subscribe