Neutrogenin T/Gel šampon za kosu protiv seboreje, psorijaze i peruti

7/09/2018


Nepunih godinu i po dana, trajala je borba sa seborejom. To nije bio prvi put, pojavljivala se i ranije i tada sam koristila sredstvo koje se obično koristi za seboreju, Mycoseb. Rezultati primene Mycoseba su trajali onoliko dugo koliko se i šampon koristio i nisu bili zadovoljavajući: krajevi kose su bili suvi i beživotni. Zato sam ipak otišla kod dermatologa, jer sam htela da saznam uzrok seboreje i u čemu grešim u lečenju. Doktor je rekao da je kod mene seboreja hroničnog toka zbog hroničnog stresa, te da je bolje da za teme glave koristim Neutrogenin šampon za kosu, koji nije predodređen samo za seboreju, već i za psorijazu i protiv peruti.


Iskreno, nisam znala da se ovaj šampon prodaje kod nas. Guglala sam gde mogu da ga pronađem i našla par domaćih sajtova koji vrše online prodaju. Mislim da se može naći i u čuvenoj apoteci Srbotrejd. Međutim, pošto kupujem kozmetiku online više preko stranih sajtova, setila sam se da na sajtu Look Fantastic prodaju Neutrogenu. I tamo sam pronašla predloženi šampon po većoj zapremini i po pristupačnijoj ceni. Kod nas se isti šampon prodaje u količini od 125 ml, po ceni po kojoj na LF sajtu platim za 250 ml. I pri tom se često dobije popust od 15 do 20% na regularno nižu cenu. Tako da ovaj šampon ispadne oko 1.250 din. za 250 ml. Carina se ne naplaćuje, sem ako njima drugačije ne padne na pamet. Ukoliko budete uzimali šampon preko ovog sajta, a desi se u tom trenutku da je rasprodat, sačekajte dva, tri dana i biće ponovo na stanju. U svojoj prodaji imaju još par šampona za drugu namenu, tako da svako može nešto da pronađe za sebe. Na kućnu adresu, paket vam stiže u roku od 10 do 15 radnih dana.



Na slici gledate drugo pakovanje ovog šampona koje sam iskoristila pre nedelju dana, do samog kraja. Kako je izgledao sam početak korišćenja? Na prvi pogled, ovo je bio najgušći šamon koji sam do sada koristila, ima konzistenciju gela. U dodiru sa vodom, lako prelazi u penu. Šampon se pri prvom pranju teško primio na mojoj kosi jer je gusta. A već nakon drugog pranja, mnogo lakše je šampon stizao na samu površinu kože glave i istovremeno oblagao i ostatak kose. Primetićete miris ovog šampona koji nije baš uobičajan. Mene podseća na miris neke gume, ne zadržava se preterano u kosi i ne pravi problem. Kako kosu budete što više ispirali, voda će u početku biti žuta/braon, a kosa pri temenu će sve više škripeti pod prstima. 
Pored belih ljuspica, imala sam i crvene pečate po glavi, koji su se pružali u vidu venčića na prelazu kosmatog dela sa kožom glave. U početku sam mislila da je to ekcem čim duže vreme ne prolazi, a zapravo su bile gljivice koje su se nastanile zbog neodgovarajućeg pH u tom delu. Nakon prvog pranja, ostalo je još belih ljuspica u zoni potiljka i temena kože glave. Kako je vreme prolazilo, posle trećeg korišćenja, koža glave se potpuno smirila, bez crvenila, a ljuspice su skroz nestale. Nije bilo nikakvog svraba niti peckanja već posle prvog pranja, a kosa je bila čista i do trećeg dana posle pranja. Kosu sam osušila prirodno, bez fena. U jednom trenutku zaboravila sam i kad je bila oprana, jer teme uopšte nije izgledalo masno. Doduše, na kovrdžavim kosama se to teže primećuje, ali sa ranijim šamponima sam mnogo češće prala kosu. 





Moja kuma je pre, u toku i nakon trudnoće, imala sličnu problematiku. Preporučila sam joj ovaj šampon nakon porođaja jer je meni dosta pomogao, u nadi da će i njoj. Iako ima ravnu kosu, svilenu, ona je bila izuzetno zadovoljna rezultatima Netrogeninog šampona. U mom slučaju, jedno pakovanje je trajalo mesec i po, maksimum do dva meseca. Pri kraju korišćenja sam sipala u drugu bočicu i razredila ga, i sa takvom gustinom šampon je takođe dao odlične rezultate. Dakle, na vama je da li ćete pri svakoj upotrebi ipak malo razrediti šampon. Dobro bi bilo da ranije naručujete novo pakovanje, pre nego što potrošite staro, i tako nećete prekidati tretman.
Još jedna dobra strana ovog šampona je što se kosa ne suši ovim šamponom, ŠAMPON LEČI BOLESNU KOŽU GLAVE. Kosa je postala sjajna, dlaka hidrirana i lokne su se predivno definisale. Dosta sam komentara dobijala da mi je kosa lepa, posebno lokne i verujte da se odlično uklopio u ostatak njene nege. Sa Mycosebom sam prestala da koristim balzame, maske, a sa ovim šamponom sam taj deo rutine i dalje sprovodila. 
Jedina mana, bar kod mene, što mi deluje da je kosa tretirana ovim šamponom pri temenu nešto slepljena, da pada, ali nikakvih drugih problema nije bilo. Kod ravnih kosa ( slučaj moje kume), tih problema nije bilo. Nekada sam se pitala, da li je to zbog toga što možda dobro ne isperem kosu, ali verujte to je bio problem više estetske prirode, koji nije ometao zdravlje temena kose. 
S obrizom da je prosrijaza drugačiji problem od seboreje i peruti, jer se ipak radi o autoimunom oboljenju, čiji su okidači slični kao kod seboreje, iznenadićete se kako ipak i tu šampon pomaže. Kod ljudi koji imaju perut, a neke znam da su ovaj šampon probali,  prilično su bili zadovoljni efektom.
Nakon ovog šampona, uzela sam Vichy šampon za masnu perut i iskreno plašila se da li će sve vratiti na staro. Međutim, od toga se nije ništa desilo, teme, hvala Bogu izgleda bolje nego ikad, tako da mogu da zaključim da su efekti Neutrogeninog šampona dugotrajni i stabilni. Bitno je da nakon njega, izbegavate u šamponima silikone i sulfate (SLS), koji mogu dodatno da iziritiraju vašu kožu glave (možete se ponovo vratiti na Neutrogenu posle dva, tri meseca). Neutrogenin šampon sadrži Sodium lauryl ether sulfate, namenjen je da se koristi kod osoba iznad 12 godina i naznačeno je na kutiji posebno upustvo kod koga i kada ne sme da se koristi. Detaljniji sastav i upustvo za upotrebu Neutrogeninog šampona možete naći na sajtovima koji prodaju ovaj šampon.
 Iskreno, spasio je moju glavu, srećna sam i zahvalna što najzad kosa i koža izgledaju čisto i zdravo. Uz to, za nas sa seborejom koja se hronično javlja, najzad ima leka. 



You Might Also Like

15 comments

  1. Zdravo draga Jovana , kad god svratim na blog , uvek zateknem kvalitet i to mi je drago :)
    Ja sam inace pre par meseci pocela da koristim Allin-ov sampon i prezadovoljna sam.
    Kosa mi se vise ne slepljuje , sporije se masti i prolongira mi pranje kose.
    Bas cu da dodam i ovo na spisak jer sam cula da su njihovi proizvodi odlicni.

    Da li znas nesto o njihovom gelu za umivanje? videla sam na Lilly-jevom sajtu sastav ali mi nista ne znaci bez konsultacije nekoga ko je vise upoznat sa svim tim.

    Hvala na svakoj razmeni informacija do sada :)

    Svako dobro :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav, draga Magdalena :) Allin sampon protiv opadanja kose koristi moj brat, zadovoljan je samponom kao i ti sa svojim. :) Uh, Neutrogena je kod nas zastupljena sa par proizvoda za lice. Iskreno, meni od njihovog izbora kod nas nista nije toliko primamljivo za probati. Od proizvoda za lice, preporucujem Ultra gentle gel za umivanje, namenjen je osetljivom tipu. Ako ga nema na Look Fantastic sajtu, onda je tu iHerb. Htela sam da probam taj gel i hocu sigurno, dermatolozi ga takodje preporucuju. Vidim da ljudi fino reaguju i na njihovu Hidroboost liniju. Iskreno, nisam je preterano proucavala, ima je isto na LookFantastic sajtu. I da, njihove kreme za suncanje za lice su dobre!
      Izvini sto sada tek odgovaram. Nadam se da sam bar nesto uspela da pomognem. U poslednje vreme kozmetiku kupujem online, pa tako motivisem i druge jer je izbor veci i cene su povoljnije. :)
      Svako dobro i tebi!

      Избриши
    2. Ultra Gentle gel je Neutrogenin. :) Hvala ti sto si tu i sto uvek dajes podrsku!

      Избриши
    3. Nema na cemu , stekla sam poverenje u tvoj rad , rado uzmem u obzir sve sto delis na blogu :)
      Hvala na odgovoru , svraticu ja opet :)

      Избриши
  2. I ja sam koristila Mycoseb i ništa mi nije pomogao na duže staze, koliko ga koristiš toliko i deluje a bukvalno mi je svako njega preporučio.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem. Doduse, kod nas je izbor, pre par godina, za ovakvu vrstu problema bio bas suzen. Ko god da ode u apoteku za seboreju, bez Mycoseba ne izlazi. Danas je to malo drugacije. Vichy ima svoj sampon za seboreju, naziv nesto i ide u tom duhu. Videla sam da je 1.650 din. + 10% popusta, kod nas. Ovaj Neutrogenin sampon, spasio mi je glavu, hvala Bogu. Od decembra, zaista se nije desilo, do dana danasnjeg da se koza perutala. Sad samo nastavljam to stanje da odrzavam, sa samponima koji nemaju sulfate, silikone. Vichy nema, kao i Biokap, samo kod Biokapa zavisi kako vam koza glave reaguje na etericna ulja. Spominje se i Alverde neki sampon bez svega navedenog, ali ga do sad nisam pronasla.

      Избриши
    2. Alverde je DMova marka, pa ga verovatno tamo ima, bas cu pogledati

      Избриши
  3. Imala sam problem sa svrabom koze glave, ljuspicama, masnom peruti. Primetila sam da mi je i na levom kapku izasla neka ''krasta''. Odlucih da kupim Mycoseb sampon, i od njega mi se ta masna perut pretvorila u suvu perut... I ima je dosta po temenu. Svraba vise nema, manje mi se masti kosa, ali peruti ima. Kupila sam na preporuku farmaceuta sampon Pharma Line Atopic, bez parabena, silikona, sulfata... Da li imas neku preporuku za tu suvu perut? :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preporuka je da odete kod dermatologa i da vam kozu glave prvenstveno pogleda i da iz anamneze sazna podrobnije uzrok. Nisam merodavna da vas iz ovog ugla savetujem zbog cega se to javlja, da li imate ekcem, neodgovarajuci sampon, seboreju ili slicno. Hvala na razumevanju.

      Избриши
  4. Kako da nabavim Neutrogenin sampon? :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vec u pocetnom delu teksta je sve lepo opisano gde se moze poruciti i koliko kosta. Hvala na citanju, pozdrav!

      Избриши
    2. Hvala za info, narucila juce! Ne mogu da docekam da stigne, ustedim vise nego duplo! Nadam se da ce pomoci!
      Ja na svaki stres pocnem da se perutam, celo, obrve, oko usiju, lice mi se upali, a po temenu se pojave ljuspice... i moja mama je imala isti problem i kod dr Lalosevica je dobila preporuku za Selsun sampon, koji zaista pomaze, ali dok ga koristis. Ne sme dugo da se koristi i isusi kosu skroz... ne mogu da docekam T gel 🤗

      Избриши
  5. Kako da narucim T gel?!Koristila sam blu cup sampon.Mislim da ce mi T gel bolje pomoci.Uzasno me iritira i svrbi koza glave.Kad dodjem u

    Kmiskusenje da dam sebi injekciju kortikosteroida(dexason)?!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pise vam u pocetnom delu teksta. Sve je lepo pojasnjeno i napisano. Imate dve solucije, da direktno odete i kupite sampon u apoteci. Ili iskoristite svoju karticu, po mogucstvu internet, i porucite ovaj sampon. Pre toga, predlozila bih odlazak kod dermatologa da se sazna zbog cega imate izrazenu iritaciju. Hvala na citanju, veliki pozdrav!

      Избриши

Subscribe