Boje za kojima ludimo!

3/25/2012


     Složićete se sa mnom u tome da su ruke odraz ženstvenosti i da ih treba negovati, podjednako kao i druge delove tela. U današnjem postu reč je o lakovima za nokte koji su meni ovog proleća zapali za oko i koje prosto obožavam.




      •  Prvi je SpeedDry lak za nokte iz AVON-a, u boji Red Wine, koji može upotpuniti svaki večernji outfit. Kada sam ga poručivala, na slici je izgledao sedefasto, ali kada sam ga dobila i namazala bio je mat, bez imalo sedefa u sebi. Nije previše drečav, već umereno i sofisticirano crven. I zaista se suši za oko trideset sekundi. Košta oko 300 rsd ( u zavisnosti od trenutne ponude u katalogu ) , ne skida se brzo i svima ga toplo preporučujem.

     •Drugi je Inches AURA lak u , kako bih ga ja opisala ljubičastoj/trula višnja boji. Uz svaku pastelnu ili cvetnu kombinaciju garderobe stoji kao saliven!  Možete ga kupiti u skoro svakoj parfimeriji ili čak i apoteci. Košta 225 rsd, ja sam ga na akciji platila 198 rsd. Nije previše taman ali ni previše svetao, pa tako ne bode oči.


     • Poslednji za danas je AVON Nailwear Pro u mint zelenoplavoj boji. Ova boja je, primetila sam, u trendu ovog proleća! Boja je čudna, nije za svakoga ( kažem Vam zbog toga kako moji prijatelji reaguju, ne dopada se svima ) , ali mene asocira na lepo vreme! Vesela je. Nije vam potrebna neka posebna odevna kombinacija kako biste imale ovaj lak na svojim noktima. Ova boja će i najdosadniju garderobu učiniti živom. Cena je ista kao i prvom ( Red Wine ) laku. Kada sam ga namazala trajao je više od sedam dana.


- Evo i preostalih boja iz Nailwear Pro kolekcije







Uživajte u ovom lepom vremenu i prošetajte neki od Vaših novih lakova!

You Might Also Like

1 comments

  1. Qualitу articles is the main tο attгact the people to vіsit the web sіtе, that's what this site is providing.

    My homepage; herpes treatment at home

    ОдговориИзбриши

Subscribe