Proizvodi koje sam često koristila u proteklom mesecu

3/07/2013

Kako ste drage devojke? Ovo je jedan predosmomartovski post za sve vas!
Posle malo dužeg vremena ponovo sam sa vama i danas ću vam pisati o nekim meni vrlo dragim proizvodima iz kratkog nam meseca februara.
Biće tu i malo kozmetike, malo šminke ali i još nešto...
Paaaa da počnemo!
                                           
                     

• Ziaja olive body losion za telo. O Ziaji smo već pisale i to možete pogledati ovde. Koristim ga nakon svakog tuširanja i ono što mogu da kažem u vezi ovog losiona je da mi je koža VEOMA meka i glatka, sjajna (ali ne u šljokičavom smislu). Hrani kožu i prijatnog je mirisa. Malo je gušći i potrebno mu je neko vreme da upije, ali meni to ne predstavlja nikakav problem. Nije vodenkast i toplo ga preporučujem svima.
Napomena - koju smo prošli put izostavile. Ziaja proizvodi su 25+.

• Balea šampon za suvo pranje kose. Kao što smo svi već dobro naučili, moja kosa se brzo masti pa mi je potreban neki ovakav šampon kako je ne bih prala svaki dan. Ništa komplikovano - dobro promućkate, našpricate, utrljate u kosu i zatim raščešljate. Kosa naravno ne izgleda kao da je tek oprana ali može da izdrži još dan,dva. Ne ostavlja bele tragove po kosi.

Velnea skidač laka s noktiju bez acetona s pantenolom za negu noktiju. Često mažem nokte pa tako i često moram da skidam lak, jelte. Nisam preoduševljena njegovom moći skidanja ali ću ga naravno iskoristiti do kraja. Jedino što je u plusu je to što je na pumpicu pa ne postoji šansa da se prospe.

Balea roll-on deodorant za osetljivu kožu. Veoma je prijatnog, laganog, neupadljivog mirisa, ne ostavlja tragove po odeći i ne ostavlja nikakve grudvice ili mrljotine po koži kao što se dešava sa stikovima.

A sada malo šminke.
                     
                 

• Moj OMILJENI puder. Oriflame matte control. Prava nijansa (dugo tražena) - Porcelan. Matira mi kožu, lagane je teksture, u dva sloja prekriva SKROZ iiiiii pri kraju je, moram uzeti drugi!! Oduševljena sam prosto. Ovo je my holy grail!

Avon-ova baza za senku koju sam pomenula kao novitet u svom prošlom postu, sada je postala nešto što mažem apsolutno svakog dana i bez čega ne napuštam kuću. Stoji celog dana bez skupljanja u naborima očiju. Senka se bolje ''lepi'' za kapke i daaaleko je intenzivnija pa nemojte brinuti ukoliko imate neke manje lošije senke, one će se takođe vrlo dobro videti.

Impala eyebrow pencil No. 5 koja na čepu ima četkicu. Boja mi sasvim odgovara (čak bolje od Avon-ove koju sam ranije koristila).

Poslednji za danas je parfem.
                                 

S by Shakira. Ne umem da opisujem mirise ali oni kažu da je u ovom parfemu spoj esencije ambera, benzoina, vanile, svežeg drveta i jasmina Sambac. Pa ko voli nek izvoli. :) Nije teškog mirisa, već naprotiv vrlo laganog i veselog. JA parfeme ne delim na zimske, letnje, prolećne ili kako već. Stavim kad mi se koji sviđa i to je to. Tako je i ovaj bio moj omiljeni, onaj za koji sam se hvatala pri izlasku iz kuće, proteklog meseca.


Planirala sam da u ovaj post uvrstim i jednu masku koju često koristim za lice ali sam se onda predomislila i rešila da sve maske (nije kao da ih ima dvesta) koje koristim stavim u zaseban post, pa.... Očekujte to uskoro.
Nadam se da vam se ovaj post dopao. Recite mi u komentarima koji je bio vaš omiljeni proizvod i da li nešto od gore navedenog i vi koristite.
Do sledećeg čitanja.... :)


You Might Also Like

9 comments

  1. Moram konačno da probam tu bazu za senku !!! Ako nisi poslala porudžbinu - dodaj mi je !!!

    ОдговориИзбриши
  2. superiska proizvodi :)
    a mislim da cu umreti dok ne dobijem tu bazu za senku jer kad god je ja narucim nema je na stanju, a to je vec slucaj u poslednja tri kataloga :(

    ОдговориИзбриши
  3. Imam avonovu bazu,i prezadovoljna sam! A radim sa avonom tako da imam baaas dosta njihovih proizvoda :D Inace jedva cekam post o vestackim trepavicama,koji je najavljen u komentarima jednog od prethodnih postova,i ne mogu da ga docekam jer bih htela da pocnem da ih koristim pa su mi saveti preko potrebni. Pozdrav za obe Jovane od Kraljevcanke :*

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Moram priznati da je AVONova baza itekako bolja od ART DECOve..

    ОдговориИзбриши
  5. Koliko košta balea šampon za suvo pranje kose? :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониманјул 22, 2013 10:55 AM

    Ja sam odusevljena Ziaja kozmetikom, pravo je osvjezenje na nasem trzistu. Svidjaju mi se puteri za tijelo i kreme za lice, i kupke savrseno mirisu.

    ОдговориИзбриши

Subscribe