ESSENCE Bloom me up! Četke • LE

5/28/2014

Post o ovim četkama sam morala da požurim jer je potražnja za njima velika, mnoge devojke su me pitale za mišljenje, a njih je u drogerijama u poslednje vreme sve teže naći. Naime, nova Essence-ova kolekcija "Bloom me up!", koja je pre mesec dana stigla u naše drogerije, privukla je veliku pažnju zbog toga što su izbacili četke koje na oko i sam dodir izgledaju dobro, a uz to su veoma pristupačne.


Preuzeta slika sa interneta
Kolekcija je nekoliko nedelja ranije stigla u Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku, na njihovim blogovima sam posmatrala recenzije, i jedva sam čekala da i kod nas stigne. Nažalost, kao što već rekoh, pomama za njima je velika, uz to dobio ih je prvo i jedino Lilly, i tu se javio problem jer ova kolekcija nije bila prisutna u svim delovima grada podjednako. Negde su se mogle naći neke četke iz ove kolekcije, negde čitava kolekcija, a ja sam na svu sreću našla kod mene još uvek netaknutu kolekciju i požurila da uzmem veće četke dok se ne rasprodaju. Želja mi je bila da uzmem i njihovu futrolu za četke, koja se takođe može naći u ovoj kolekciji, namenjena upravo za njihove četkice, mada možete i neke svoje da stavite.


Futrola je jako slatka, lepo dizajnirana sa svetlo plavim-zelenkastim detaljima, svetlo ljubičaste boje u celini, jako praktična jer nije velika, možete da je svakodnevno nosite sa sobom. Takođe je i za put praktična, na sebi ima u prednjem delu ušivenu satensku, ljubičastu traku sa kojom obmotavate oko futrole kako se ona ne bi otvorila. Kada je rasklopite, susrećete se sa delom koji služi za zaštitu vlakna, što mi se jako dopada. Prilično su delovi u kojima stavljate četkice, fino i dobro ušiveni. Sa jedne strane nalazi se deo za stavljanje većih četki, dok je sa druge strane za ove nešto tanje i manje po obimu drške.



 Sve u svemu, jedna jako praktična, lepa futrola koja će vas uvek dobro poslužiti, vrlo laka za održavanje i veoma korisna. Košta tačno 500 din. i ona još uvek nije svuda rasprodata, tako da iskoristite priliku ukoliko je vidite i naravno ako vam se dopada, kupite.


Što se četkica tiče, u ovoj kolekciji možete naći bukvalno od onih većih koje su namenjene za puder u prahu, tečni, za korektor, i onih užih za obrve, sunđeraste aplikatore i uvijač za trepavice. One koje kod nas nisu stigle, a u sklopu su ove kolekcije, jeste mini četka za kosu i kabuki četka. Manje četke za korektor i senku nisam toliko posmatrala, iako su i one dobrog kvaliteta, nekako sam razmišljala da je odlična prilika za kupovinu tih većih, da će se te manje kasnije prodati i da ću imati vremena da ih kupim. Međutim, kod mene sada ni njih nema.


Sam opis počeću od četke za puder u prahu, koja izgleda neodoljivo što zbog same boje, što zbog kvaliteta. Vlakna svih četki i četkica su sintetička, jako čvrsto i klalitetno stavljena, gusto zbijena, a na dodir su tako nežna i premekana. Četke imaju drvenu dršku, nisu toliko glomazne, lake su i praktične, i jako se fino čiste.


Što se ove četke tiče, njena vlakna su dosta gusto zbijena, ona je voluminozna, više namenjena puderu u prahu nego za neka rumenila, jer u par poteza se lako nanese puder i obuhvati dovoljnu površinu, dosta lepo nanosi, ne stvara fleke. Ono što je njen dodatni plus, jeste što se pre svega lako čisti i nakon dva pranja ispadne tek jedna dlačica.


 Za nanošenje rumenila, morali bi malo da je pritisnete u donjem delu, napravite kao da je lepezasta, ali nekako mislim da bi se u tada malo i deformisala. Zato, ostavimo je za ono za šta je predviđena. Ona košta oko 420 din. i moj topli savet vam je ukoliko je nađete u DM-u ili Mauricius parfimeriji, da je uzmete jer za ove pare ona zaista po kvalitetu i svrsi više vredi.


Nije se dovoljno osušila
Četka za koju se kaže da je namenjena za rumenilo, nekako mi baš tako ne deluje, pa i oni koji se iole razumeju, znaju da su otprilike ravno sečene četke ipak namenjene za tečni puder. I ja je lično i za to koristim. Kao četku za rumenilo je nisam koristila, ne znam ni kako bi to izgledalo i na šta bi ispalo. Kada je koristim za tečni puder, jako ga lepo nanosi i rasporedi po čitavom licu i vratu iako količinski malo nanesem. Daje nekako prirodan izgled i lepo puder stapa sa kožom. Glavica je mala, nije toliko krupnija kao za puder u prahu, vlakna su takođe gusto zbijena i sintetička su, i veoma je zahvalna za održavanje. U predelu oko nosa, puder tako tanko nanese, ma i koliko god nekada preterali količinski prilikom istiskivanja, ova četka višak pudera zna da rasporedi svuda ravnomerno.


 Njena vlakna su u donjem delu crvena, u gornjem bela, i sve preporuke imam takođe za nju. Košta čini mi se slično kao i prethodna, oko 400 ili 420 din.

I poslednji je mini blender slično dizajniran kao i Ecotools-ov. Ja sam od onih koji vole da uzmu ovakve stvari, znam da se otprilike većina plaši da kupovina nekih ovako sunđerčića na dršci ispadnu na kraju bačene pare, ali iskreno kod ovog se nije pokazalo tako. Imala sam i ja strah od toga da će se možda sunđerčić odvojiti od drške prilikom nanošenja korektora za šta je namenjen ili ne daj bože pudera, a tek da ne zamišljam kako bi izgledalo tokom pranja. Međutim nije tako, Essence se dobro pobrinu da on izdrži ne samo nanošenje već i čišćenje, sam kvalitet sunđera je jako zadovoljavajući, malo je teži oko pranja jer ga treba istisnuti dobro, ali i to se da rešiti.


Tada sam i najviše videla da je izdržljiv, jer sam ga dosta cedila, pritiskala, sapunici nikada kraja, a on se nije niti deformisao niti je oslabila sama retencija za dršku. Za sada ga koristim najviše za šta je i namenjen, malo ga nakvasim i kada nanesem korektor, mogu vam reći da do juče oni korektori koji su mi stvarale linijice sada se toliko lepo nanose, stapaju se fino i uredno sa kožom i sve izgleda jako lepo nanešeno i prirodno. Mislim da ovom mini blenderu na dršci treba dati šansu i probati ga jer košta oko 400 din. i mislim da će vas neko duže vreme lepo služiti, naravno sve zavisi i kako ga vi čuvate.



DM drogerija ima ovu kolekciju, međutim sa drugim proizvodima u vidu laka, senki, balzama za usne, kremastih rumenila i aplikacija za nokte. Nadam se iskreno da će i kod njih deo kolekcije sa četkama pristići.

Preuzeta slika sa interneta


You Might Also Like

0 comments

Subscribe