MAYBELLINE COLORdrama INTENSE VELVET olovke za usne

12/19/2014












Krajem septembra meseca u pojedinim Lilly drogerijama, pojavile su se 
"COLORdrama INTENSE VELVET" olovke za usne, koje su za veoma kratak vremenski period postale ultra tražene što zbog pristupačne cene, što zbog kvaliteta koji dobijate. Moj prvi susret sa njima bio je u T.C. Ušće u Lilly drogeriji, kada mi je sasvim slučajno pogled pao na njihov raf, i divne nijanse koje su se u tom trenutku zadesile .
Prvo sam se zapitala, da li je to nešto novo pristiglo ili se odavno nalazilo na rafu Maybellina, samo što ja nisam obraćala pažnju na Colordrama kolekciju?
Otprilike sam predpostavila da je nešto novo, što mi je kasnije i sama prodavačica potvrdila, jer bi se sigurno do tada pročulo na drugim blogovima. Za manje od 5 dana od njihovog prvog pojavljivanja, jedna količina se već rasprodala, na neke nijanse se čekalo da ponovo pristignu, a promotivna cena je bila svega 199 din.






















Olovke su nešto manje dužine od prosečnog markera, debele su, veoma praktične jer kao takve staju divno u neseser, džep od jakne, a poklopac je dobro fiksiran. Kolekcija sadrži oko 11 nijansi, od nešto svetlijih nude do tamnije crvenih, ljubičastih... Sve u svemu, za svakog se nađe po neka nijansa. Pošto sam opsednuta tamnim, vrištećim nijansama, za početak sam odabrala ove četiri, koje vam danas predstavljam.

>> 420 in with coral

>> 210 keep it classy

>> 150 fuchsia desire

>> 110 pink so chic















Iako predstavljene kao olovke, može im se pripisati da spadaju i u domen ruževa, jer ne samo što služe za iscrtavanje, one veoma dobro zbog svoje debljine pokrivaju poršinu usana, relativno sporo se troše, i kao takve su veoma postojane i zahvalne za korišćenje. Neke sadrže sitne šljokice u sebe, više su to ove nude nijanse, dok su ove nešto tamnije bez šljokica, sa satenskim finišem. Zajedničko svojstvo kod svih, jeste da su sve podjednako kremaste, lagane za nanošenje.

• 420 in with coral - Pored tamno ljubičaste, ova nijansa je postala jedna od mojih omiljenih ove godine. Toliko dobro pristaje uz braon zlatnu nijansu kose, ten oživi u momentu nanošenja, učini usne punijim i upadljivim. Nezaobilazna u letnjem periodu, pa i sada uz neki ljubičasti ili tamno plavi smokey eyes.
• 210 keep it classy - Za one koje vole nešto tamnije nijanse, naročito u ovom periodu godine, ova nijansa će im se sigurno dopasti! Obično je nanosim u večernjim časovima jer je tada veoma prikladna, uz neki bronzano/braonkasti makeup. Nijansa je nešto svetlija od boje vina, lepo prijanja uz usne, dobro dođe u zamenu za neke skuplje ruževe slične nijanse.

• 150 fuchsia desire - Ovo je nijansa koja me je na prvi pogled osvojila, i ujedno je ona bila prva kupljena iz ove kolekcije. Ove godine sam se zaludela sa ovako jarkim, pink nijansama, koje kao podton sadrže ljubičastu nijansu, koja na slikama dolazi više do izražaja. Nezaobilazna je za one sa svetlijom nijansom kože, istakne ten još više i oživi ga, usne učini punijim i veoma upadljivim.
• 110 pink so chic - I još jedna divnoća, iz reda ljubičastih nijansi. Divno pristaje ovom periodu godine, uz neki zlatasto/braonkasti makeup. Zagasito, tamno ljubičasta divno pristaje uz nešto tamniji ten, istične divno usne i čini ih kao i sve, vidljivo punijim.

























Jedno vreme sam ih svakodnevno nanosila jer mi je bilo sasvim jednostavno da ih nanesem, za kratko vreme dobijem naglašene usne i oživeli ten. Sada ih malo ređe koristim, jer više posežem za karminima svetlijih nijansi, koji pružaju mekoću u zamenu za neko labelo u boji. Ne kažem da su nakon nanošenja ovih olovki usne suve, ali nakon nekog vremena imam utisak da se skupljaju u ispucale delove usana, ulaze u sitne linije, i kao da uspeju da prikažu suvoću... Sviđa mi se, što su verno prikazali na pakovanju nijansu boje koja vas čeka prilikom otvaranja čepa, ali ako ga ne vratite na postojeću olovku i pomešate čepove sa drugim, teško ćete posle znati o kojoj nijansi je reč.




















Meni se upravo to i dogodilo, tako da sam muku mučila sa pronalaskom odgovarajuće nijanse olovke i čepa. Nadam se da sam na kraju ubola.
Što se postojanosti tiče, relativna je. Sve zavisi od dana, koliko pričam, jedem, ali i ako se malo skine, povlači se po rubovima usana. Tada je dovoljno da usnama malo razmažem i neće se primetiti toliki nedostatak, jer su sve nijanse dobro pigmentovane, odlične konzistencije i upadljivog intenziteta.
Za njih koristim Avon-ov zarezač i jako je dobar.

Olovka košta 250 din. Ukoliko je nađete na akciji, cena je oko 200, 175 din.
Trenutno se nalaze u većini Lilly i DM drogerija, i to pre u njihovim nešto većim objektima.

Ukoliko ste probale, podelite vaš utisak i koja se nijansa vama najviše dopala?

You Might Also Like

6 comments

  1. Pink so chic nosim skoro svakodnevno, jer sam ove jeseni poludela sa nijansama ljubicaste :) Kad me mrzi da vodim previse racuna i nemam mnogo vremena onda se opredeljujem za nijansu 140 minimalist ili onu u nude nijansi, zaboravila sam kako se zove.. Odusevljenje godine, jos dve mi fale da ih skupim sve :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija! Nisam još probala, ali sve nijanse izgledaju odlično. Najviše me privlači 150, taman bi mi odgovarala uz fuksija ruž za koji još nisam našla odgovarajuću nijansu olovke.

    ОдговориИзбриши
  3. Videla sam da devojke kupuju, ali ja ih jos nisam probala :) Deluju super, a ova 150 me je osvojila :)

    ОдговориИзбриши
  4. Keep it classy je divan i po mom ukusu <3

    ОдговориИзбриши
  5. Koja je nijansa na poslednjoj slici druga po redu, s leva na desno? Da li je to 420?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada JA gledam s leva na desno, meni ispada nijansa 150 sa poslednje slike. Ova na rozikasto. A, ako gledam sa desna na levo, onda to jeste 420 koja vuce na koralno.

      Избриши

Subscribe