babylove kozmetika za bebe i odrasle by DM drogerie markt

4/01/2015


Srdačan pozdrav želim svima!
U današnjem postu pozabaviću se proizvodima koje u poslednje vreme vrlo rado i sa zadovoljstvom koristim, u pitanju su proizvodi namenjeni mlađem uzrastu koje mogu da koriste i odrasli sa osetljivom kožom. Tačnije, namenjeni su bebama, proizvođač je sama DM drogerija i možete ih samo kod njih naći.
Obično kada se zasitim od tolikih hemikalija koje stavljaju po mnogobrojnim dostupnim šamponima, kupkama i losionima, okrenem se nekoj blažoj varijanti za koju znam da je bezbedna, koja će pružiti bolju negu, koja ne poseduje štetne sastojke i sadrži veoma mali spisak sastojaka, što je odlično!
Od početka zime, počela sam intenzivno da koristim bebino ulje za hidraciju svoje kože tela, ali jednog drugog proizvođača Delhaize, u pitanju je bilo ulje iz linije "Care" za bebe. Tada nisam obraćala toliko pažnju, da li proizvodi za bebe mogu da sadrže parafin u sebi i da li ih tako uži krug nama dostupnih proizvođača, i danas stavlja. U jednom momentu, dobila sam kao neki intuitivni glas u sebi, da okrenem i pogledam spisak sastojaka. Iznenadila sam se kada sam videla da se našao parafin i još neki sastojci, a onda kada sam otišla i do drogerije i pogledala Becutan, Becolino i videla da i oni sadrže. Bila sam iznenađena jer to zaista ne priliči takvim proizvođačima da za takvu namenu stavljaju štetne sastojke.
Dobro je da postoje proizvođači koji brinu o sastojcima i o svojim najmlađim korisnicima, čija je koža tako posebna, mekana, glatka ali i itekako osetljiva.
babylove proizvodima sam se okrenula zato što su jedni od retkih koji ne sadrže parafin, parabene, boje, silikone, bez sastojaka životinjskog porekla, gde je većina obogaćena pantenolom, kamilicom, aloe verom, bademovim, suncokretovim ili maslinovim uljem, sa veoma sažetim i pravim sastojcima.

Za početak kupila sam Baby love šampon za kosu i ulje za telo, a posle je sve istorija.

babylove ŠAMPON ZA KOSU 


Šampon se nalazi u plavoj flašici, gde staje 250 ml, sa ekstraktom kamilice i pantenola. Ovo nije jedina zapremina, poseduju isti ovakav šampon u većoj ambalaži od 500 ml sa pumpicom. Ekstrakt kamilice, neguje i umiruje kožu glave. Pantenol je tu da ne isušuje kosu, ph je neutralan, ne sadrži parafin, silikone, boje i sastojke životinjskog porekla. Šampon je veoma tečan, svetle boje, miriše tako nežno, osvežavajuće i veoma dobro peni. Obuhvati dobro moju gustu kosu i nakon prvog nanošenja. Divno se umasira u koren kose, neverovatno je mekana i nakon ispiranja, tako da nekada i nisam u prilici da stavim balzam, ali reda radi ga nanesem. Osetite da je dobro oprana i da nije teška niti masna u temenu, jet takav osećaj imam sa nekim šamponima, odličan je za dubinsko pranje i kada želite da kosu rasteretite od tolikih hemikalija i silikona.


Nakon pranja, kosa mi je kao griva, imam toliki volumen, na dodir je nežna, mekana, glatka i svilenkasta kao kod dece. Prosto vas sam dodir i miris vrati u period detinjstva, kada su mame pomno brinule o našoj kosi. Divno je saznanje, da me koža glave više ne svrbi, ni nakon pranja niti nakon posle nekoliko dana. Dešavalo se da kosu perem tačno svakog drugog dana, jer me je teme užasno svrbelo i kosa je bila teška. Prvi put kada sam ovaj šapmon koristila, oprala sam je četvrtog dana, što je pre bilo nezamislivo! To je bio moj vrhunac, jer se ne sećam kada je to bio poslednji put? I nakon drugog dana, kosa mi nije masna, sva je gipka i voluminozna, a teme me i nakon trećeg dana uopšte ne svrbi.

Prezadovoljna sam sa ovim šamponom i spremam se uskoro za kupovinu veće flaše. Ovako manja, od 250 ml košta 195 din. a veća od 500 ml sa pumpicom 400.

babylove Ulje za telo 


Zbog čega sam se opredelila za ovo ulje, navela sam vam gore u tekstu, a ono što nisam jeste da se proizvodi u dva oblika odnosno da je sa različitim dodacima, u zelenom pakovanju se nalazi Pantenol, ekstrakt kamilice i bademovo ulje, a u belom pakovanju je sve ovo bez bademovog ulja, sa dodatkom maslinovog ulja. Dermatološki je testirano, bez životinjskih i parafinskih sastojaka, a u samom spisku najviše sadrži glycine soja oil, a najmanje parfema.

Ulje sa bademom je tečnije za nijansu nego proizvod sa dodatkom maslinovog ulja, veoma je lagano, fino klizi niz kožu i nakon par minuta ga koža totalno upije. Sviđa mi se tektura, jer se sa njom lako manipuliše, dovoljno da ga nanesete gde hoćete, a da se ono ne razliva toliko i dovoljno vremena traje sama manipulacija, masiranje na delovima tela. Koža je toliko divna na dodir, mekana pa nemam reč za takav opis, divno glatka i hidrirana i nakon jednog dana. Dosta je kvalitetnije ulje u poređenju sa Care, jer je koža svilenkastija i lakše je za nanošenje. Care je nekako vodeno, sklizne sa kože brzo i duže ga koža upija. Dešavalo se da mi i iskoči neka bubuljica na butini i leđima, a to sam prepisivala upravo parafinu. Kada se istuširam, bez bilo kakve rukavice, utapkam se peškirom, osetim da mi je koža i dalje divno mekana, da ulje zaista deluje, stvara taj osećaj da prodire i u epiderm, čime je koža i nakon par sati i dalje mekana i hidrirana. Ne ostavlja nikakve fleke na garderobi, odlično je da se nanese na stopala, laktove i na delovima tela koji imaju predispoziciju za strije ili ih već ima. Nisam cele zime imala tu boljku sa suvim delovima tela jer sve vreme, pa i danas, koristim bebino ulje za telo.

Zaista ga obožavam, zbog ovako lagane teksture nastaviću da ga i dalje koristim jer pruža izvanrednu negu. Nekada ga nanesem i na lice, pa je koža i tu veoma zahvalna jer nema komedogena svojstva, ne zapušava pore ni na leđima niti na licu, a koža je kao što rekoh i dalje neverovatno glatka i mekana. Zaista sve preporuke, posebno onima koji imaju suvu kožu, a roditeljima svakako.


Nalazi se u pakovanju od 250 ml i ovo sa dodatkom bademovog ulja mislim da je oko 220, a ovo drugo oko 240. Isplativo je jer spada u one sa zdravijim sastojcima, a plus jedno od retkih koje u manjem paokvanju sadrži 250 ml, a ne 200 ml kao što je kod većine dostupnijih.

babylove Vlažne maramice sa aloe verom i ekstraktom kamilice




Od onih sam, koja u svojoj dnevnoj nezi, mora da svrsta i vlažne maramice za skidanje šminke ili bilo čega sa lica, jer je to prvo za šta se uhvatim kada dođem kući i započnem proces čišćenja. Ne mogu da nakvasim lice, nanesem gel i krenem da se umivam, a da znam da je tu tona prljavštine i pudera. Još od kada koristim četku za pranje lica, maramice su postale ne izostavne pre pranja. Obzirom da ne dovodim u pitanje, samu namenu jer je to vlažna maramica pa je vlažna, obraćam više pažnje na to šta ona sadrži i koliko je količinski ima. Kada sam ih ugledala, prvo me je privukla sama količina, jer je jedno od retkih za bebe koje u jednom pakovanju sadrže 80 komada maramica, dok su sva druga ograničena na pedesetak. A, cena skoro indentična. Dodatno sam se odlučila za njih zbog toga jer sadrže aloe veru i ekstrakt kamilice jer umiruju kožu, ne sadrže alkohoh etanol u sebi, bez boja i životnjskog porekla. Najviše od sastojaka sadrže vodu, zatim neku vrstu aloe i pri kraju je parfem.



Dovoljno su velike, lepo dizajnirane, mekane, dobro natopljene da u jednom korišćenju skinu puder sa lica, a posebnu odredite za oči. Kožu ni malo ne isušuju, ne stvaraju crvenilo niti je koža zategnuta nakon korišćenja. Mekana je, fino očišćena, ne izaziva nikavu iritaciju, peckanje na koži niti u predelu oko očiju kao pojedina mleka za skidanje šminke. Naravno, ne uklanjaju detaljno maskaru sa tepavica, ali dobar deo šminke veoma lepo uklone. Nekada ih koristim kada trebam četke da obrišem nakon korišćenja i tu su se veoma dobro pokazale. Zaista su efikasne, veoma zahvalne, praktične i povoljne. Cena je oko 220 din. Naravno, nastaviću sa korišćenjem.


babylove Krema za negu tela za osetljivu kožu 


I da hoću, ovu kremu ne mogu baš da koristim za negu tela jer sam malo i velika, ali je koristim za određene delove tela, poput lica, stopala, ruku... Šta me je kod nje privuklo, pa upravo sam naziv da je namenjena za osetljivu kožu, što znači da će mi koža lica fino reagovati jer je baš namenjena za osetljivu kožu sklonu alergijama. Pri tom, dermatološki je testirana u saradnji sa nemačkim savezom za alergije i astmu. Sadrži bademovo ulje, bogato vitaminima i panetnol koji štiti kožu od isušivanja. Tu je i bisabolol i vitamin E koji takođe umiruju kožu. Kod ove kremice koja staje u tubicu od 100 ml, dopada mi se tektura koja je vodenkasta jer sadrži i najviše vode, glyceryl, a najmanje sodium hydroxide. Veoma se lako aplikuje, umasira i brzo upije.

Lagana je, pruža veoma finu hidraciju i potpomaže mi kada se koža perutala, zbog čišćenja. Kada se upije, koža je mekana, ne ostavlja utisak grudvica kada se osuši zato što nije dobro umešana, niti je koža ujutru masna. Divna je kao podloga za puder. Za ruke i stopala je odlična, u poslednje vreme je baš često koristim za ruke, jer ih veoma lepo neguje. Mekane su i nakon nekoliko sati. Kod zadebljanih stopala će malo teže da popusti jer ne sadrži toliko ureu. Sve u svemu, zadovoljna sam, ne bih je baš intenzivno koristila za lice, ali što se tiče kao zamena kreme za ruke je odlična! Košta oko 100 i nešto dinara.



Ovu kozmetiku, ne preporučujem samo mamama za negu dece, već je i za ljude sa osetljivom kožom što je i naglašeno na njihovim proizvodima. Zaista sam prezadovoljna i nastaviću da ih koristim.

Imate li vi neki omiljeni dečiji proizvod koji često koristite u zamenu za neki drugi?
Da li vas takvi proizvodi privlače i kakav je vaš utisak o njima?

You Might Also Like

9 comments

  1. Nemam naviku da koristim bebecu kozmetiku, ali si me bas zainteresovala sa ovim baby uljem. Volim uljem da negujem kozu, posebno kozu lica, tako da hvala ti na preporuci, prvim odlaskom u dm cu da ga kupim ;)
    Ranije sam volela Jonson's baby losion za telo sa mirisom lavande. Mirisao je predivno i evo sad sam se setila, jer ga bas davno nisam kupila, tako da cu morati da mu se vratim, bio mi je odlican ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se :) Za ulja se uvek pre opredeljujem i volim da isprobavam neka nova. Drago mi je da sam te potsetila, neko vreme sam i ja Jonson-ovo koristila, ali mi je i ovo zaista odlicno!

      Избриши
  2. Koristim zeleno bebi ulje za skidanje sminke,zadnje dve godine.Maskaru skida savrseno!Prezadovoljna sam.Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo! To sam zaboravila da napisem jer ga i ja koristim za skidanje maskare, bas temeljno ukloni i nije masno za taj predeo oko ociju! Hvala na podeljenom iskustvu i drago mi je da delimo misljenje! ;) Pozdrav! ;) ♥

      Избриши
  3. obožavam Baby love proizvode, koristim kupke i kreme i uživam u njima, idealne su za moju osetljivu nežnu i suvu kožu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicno! :) Kupke su definitivno sledece na mojoj listi za isprobavanje! Hvala na preporuci! Veliki pozdrav! :) ♥

      Избриши
  4. Određeni bebi proizvodi su odlični kao zamena pojedinih proizvoda za odrasle.Npr.bebi ulje odlčno će poslužti kao skidač šminke.Ali bebi kreme nikako ne bi trebalo da koriste odrasli jer ,prvenstveno naše kože imaju drugačije potrebe-bebi koža treba zaštitu(od urina,trenja od pelena itd.),a odrasla koža treba negu.Takodje,PH proizvoda za bebe se uvek razlikuje od onih za odrasle.Bebe imaju PH kože 5,5 dok odrasli skoro nikada nemaju taj "savršeni" PH,i kozmetika za odrasle i bebe se u tome dosta razlikuje.Takodje,mineralna ulja i parafini koji su toliko omraženi i nepotrebni u kozmetici za odrasle,jer se ne upijaju u kožu i na njoj stvaraju nepropustan film,upravo zbog tih svojih osobina su potrebni u bebi kremama.Baš zbog toga što bebina koža treba zaštitu,odnosno nepropusan film izmedju svoje kože i pelene i urina,mineralna ulja su zapravo odlična,jer bi se biljna ulja upila u kožu i ne bi vršila tu finkciju.A,takođe,mineralna ulja će kod beba redje izazvati reakciju nego bljna ulja,upravo zbog toga što ne penetriraju u kožu.Više štete izazivaju npr.parfemi u bebi kozmetici,i to je ono što treba izbegavati.Izvinjavam se zbog opširnog komentara,i dajem thumbs up za bebi šampone,ulja,kupke i losione ili mleka za negu...kreme možemo da ostavimo najmladjima...:-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Marija na ovako detaljnom komentaru! Tu smo da ucimo jedni od drugih i jako volim kada mi neko pojasni ili poseduje neku vise informaciju, a vrlo rado je podeli na blogu! :) Nadam se da ce ljudi koji budu procitali ovaj post, pogledati i tvoj komentar jer nisam znala da parafin nije toliko stetan za njihovu kozu. Slazem se sa tobom i sada kada bolje porazmislim ima tu logike u svemu sto si navela za sastojke! Primetila sam da njihove kreme ne odgovaraju za nasu kozu niti mogu da se upotrebljavaju za svaki dan. Trenutno je najvise koristim kao kremu za ruke, jer stvara taj fini nepropusni film koji dobro dodje u hladnim danima, kao sto si i rekla. :) Hvala puno jos jednom i veliki pozdrav! :)

      Избриши
    2. Nema na čemu,uvek mi je drago da podelim svoje znanje ,al i da čujem tudje na razne teme o nezi i ulepšavanju.Eto,baš na ovom blogu sam naučila dosta o šminkanju. :-) I ohrabrujem te da probaš bebi kupke,jer su većinom izradjene bez štetnih sirovina (tipa natrijum lauril sufata),pa samim tim ne uklanjaju prirodne masnoće sa površine kože tj,ne isušuju kožu.Zbog toga su odlične i za pranje četkica za šminkanje ;-) Puno pozdrava i srećno blogovanje.

      Избриши

Subscribe