Nega kože: Glina za lice

6/01/2012


 U današnjem postu sam odlučila da vam prikažem dve vrste gline za lice, koje su mi u velikoj meri pomogle u odklanjanju nečistoće i mrtvih ćelija sa lica, koje vrlo rado koristim. Čitajući u novinama savete poznatih kozmetičara i devojaka koje je koriste, hvaleći njeno dejstvo i njenu široku upotrebu u kozmetologiji, rešila sam da je uzmem i probam, naročito iz razloga što imam masnu kožu, sa koje se teško otklanja, crvenilo i mrtve ćelije od predhodnih bubuljica. Glinu koristim već više od pola godine i zadovoljna sam kako deluje. Prvu glinu sam kupila u Lilly-ju, ne znam tačno ime proizvođača, ali mislim da oni samo jednu vrstu gline i prodaju, od jednog proizvođača. Jedno pakovanje te gline trajalo mi je nekih mesec i po dana, cena je oko 400 i nešto dinara, uzimajući u obzir da sam je koristila jednom nedeljno, kašičicu i po, ova glina mi se prebrzo trošila i rešila sam da pronađem neku drugu... I tako tragajući za novom glinom i jeftinijom, naišla sam na jednu prodavnicu "Zdrave hrane", koja se nalazi na Zelenom vencu, sa strane stanice 706.  U izlogu ima nekoliko vrsta glina po veoma pristupačnoj ceni, različitih proizvođača, i to me je privuklo da uđem i raspitam se kakve sve imaju i kolika je cena.


 "Green Clay", koju sam ja odabrala, je glina koju proizvodi "Vitalia", iz Makedonije. Kako navode na pakovanju, ova zelena glina je 100% sušena na suncu, retka je i cenjena jer potiče iz nezagađenog primorskog područja Sicilije. Nalazi se u pakovanju od 500gr, u beloj kutiji sa natpisom: "Zelena glina za lice i telo". Koristila sam je već dva puta, i moram vam priznati da mi se lice umirilo. Da li je to neki moj subjektivni osećaj sada, zbog toga što je nešto novo, ne znam, ali tačno dejstvo vam mogu reći za dva meseca. Kada je skinem, ten mi je osvežen i blistav, koža mi je zaista meka na dodir, čista i nije isušena,  daje neki prijatan osećaj na licu. Unutra se nalazi u providnoj kesi, svetlo zelene je boje, ali kada se napravi maska, dobija tamno zelenu boju. Ima je dosta, ne treba vam velika količina da bi napravili masku, za lice vam je potrebna kašičica i po, a ako stavljate i na dekolte, onda u tom slučaju, neke dve i po kašičice. Kada  je pravite, trebali bi ste da dobijete jednu homogenu smesu. Ako vam je koža suva, istrljajte je predhodno sa nekoliko kapi maslinovog ulja. Masku na lice, držim nekih 40 min., a kako je pripremam, prikazaću vam u jednom od sledećih postova. Kada skinite masku, lice namažite obavezno kremom. Preporučljivo je da masku stavljate dva puta nedeljno.
Pored ove gline, koja može da se koristi za obloge i kosu, u toj prodavnici možete naći i glinu za proširene vene i razne druge vrste, kako za spoljašnju upotrebu, tako i za unutrašnju, ukoliko želite da je i pijete.
Cena ove gline je: 395 din.






Glina vam omogućava da podmladite kožu, obnovite tkivo, izramnite bore, osvežite ten i vratite njen prirodan sjaj. Takođe će vam, kako sam već navela, pomoći u lečenju akni i bubuljica.

U kesi


Dok nisam pronašla odgovarajuću glinu u prahu, za to vreme sam koristila i dobro me je poslužila, Avon-ova linija za negu lica, "Solutions". Iskrena da budem, imala sam predrasuda oko njihovih preparata za negu lica, kose, jer nisam znala da li je to dobro, kada ne mogu da vidim ovako, već pogledam samo u katalogu. I onda me je drugarica Joanne B. koja koristi preparate iz ove linije, posavetovala i preporučila da oni imaju liniju koja je na bazi gline, namenjena za akne i bubuljice. U tom trenutku, sam rešila čisto da probam, da me posluži dok ne pronađem odgovarajuću. Međutim, ova glina me je zaista dobro poslužila, ne gledajući samo cenu, već i trajanje i dejstvo koje pruža. Nalazi se u lepom pakovanju, svetlo plavom, u tubi od 75ml. Cene tačno ne mogu da se setim, mislim da je oko 300 i nešto dinara, ne držite me za reč, ako neko želi tačno da zna, ispitaću. Kada se istisne, ima svetlo plavu boju, sa nekim česticama, koje vam omogućavaju i piling, prilikom pranja lica. Sadrži u sebi vodu, glicerin, alkohol, kalcijum, silicijum, kao i predhodna glina, samo što ona ne sadrži nikakav miris, dok ova ima nekakav miris.



Ova maska je laka za nanošenje, ne treba vam nikakva priprema, samo je istisnete i naneste na lice. Nju otprilike na lice, držim 25 minuta, ne raspada se i ne zateže mnogo lice. Takođe daje divan osećaj kada se skine, koža je takođe čista i meka, na dodir glatka, ten je osvežen.

Ovako izgleda kada se istisne iz tube
Nadam se da sam vam ovim postom, dala neki predlog i preporuku, za neku vašu možda buduću masku, koju će te koristiti i pojasnila dejstvo koje pruža glina.
Da li ste vi nekada koristili glinu u neke svrhe i kakav je vaš utisak?
Do sledećeg posta, uživajte...

You Might Also Like

0 comments

Subscribe