Yes, yes... It's KIKO MAKEUP Milano

6/18/2012

Ne znam koliko je vas čulo za ovu kozmetičku kuću, verujem dosta, ako ste putovali u neke od Evropskih gradova ili imate nekog u inostranstvu, verujem da vam ova prodavnica nije promakla. Tako ni meni, kada sam prvi put pre dve godine bila u Italiji i sasvim slučajno ušla u ovu prodavnicu u Firenci, ne znajući o kojoj kući se radi i kakvog su kvaliteta njihovi proizvodi. Kada sam ušla u prodavnicu, unezvereno sam gledala u prepune rafove lakova, različitih senki, olovaka, ali ono šta mi je najviše privuklo pažnju jesu njihove raznovrsne četkice maskari koje do tada nigde ni kod jedne kozmetičke kuće nisam videla,  ni do danas. Tada sam uzela samo jednu olovku za usne koja je nalik karminu, čisto iz radoznalosti za početak da proverim kakvog je kvaliteta, ali kada sam probala, kasnije mi je bilo žao što nisam još nešto uzela, jer stvarno imaju kvalitetne proizvode.


Nažalost, ova kozmetička kuća koja se nalazi u Italiji, Španiji, Francuskoj, Nemačkoj, Portugalu, Engleskoj još uvek nije došla kod nas, nadam se da će jednog dana, s obzirom na kvalitet njihovih proizvoda i pristupačnih cena za naše tržište koje Kiko makeup pruža.
U današnjem postu vam ne prikazujem ono što sam kupila pre dve godine, jer je to odavno već istrošeno već nešto novijeg izdanja, koje sam poručila tati kada je išao u Rim.

Smart Lipstick


Prvo što vam predstavljam je samo jedna od vrsti karmina koji onu poseduju. Ovaj koji sam odabrala košta 2,50e čisto za početak da probam jer do sada nisam ni jedan probala. Odabrala sam crveni jer i da uzmem pogrešnu nijansu, pošto sam gledala preko njihove stranice i pisala mu šifre, znam da će se iskoristiti jer volim crveni karmin da stavljam, a naročito leti kada malo dobijem boju i nekako mi osveži preplanuli ten. Smart karmini su kremasti, lepo se nanose, intenzivne su boje i vrlo postojani. Na usnama opstanu nekih dva, tri sata pri tome i ako pijete, sad ako jedete ne znam, ali meni se tek posle nekih tri sata malo skinulo. Tako da uz cenu koja je veoma pristupačna, dobijate odličan proizvod.
Šifra karmina: 392 Rosa Antico



Prilikom nanošenja crvenog karmina, morate biti precizni. Koristite četkicu za nanošenje ruža, olakšaće vam posao, a i lepo naneti. Ja sam malo gornju usnu prešla koliko sada vidm, a kada sam nanosila nije mi tako delovalo. Boja je intenzivnija, na usnama se toliko ne vidi jer sam pre toga imala balzam, pa efekat nije potpun.


Soft Focus Compact Wet & Dry Mineral Foundation


Sledeće što vam predstavljam je puder u prahu, koji je odabrao moj tata, koji mu nisam ni poručila, ali od viška glava ne boli. Nalazi se u veoma lepom, mat pakovanju, koji pored ogledalca, sadrži i sunđer za nanošenje pudera. Nijansa je nešto tamnija, predpostavljam da je mislio da je to rumenilo, ali i to će se iskoristiti, ako ne svakodnevno kao puder, bar kao jedan fini mat bronzer. Lepo se nanosi, ne stvara fleke, jedina zamerka je što je "trošan", kada se pređe četkom, ostavlja u kutijici veliku količinu praha. S obzirom na cenu od 12e, mogli su i bolje. 
Šifra za puder: 11




Volumeyes Mascara


Toliko sam želela da probam njihovu maskaru i uzmem neku sa čudnom četkicu, ali ovog puta nisam našla sem jedne za produžavanje trepavica, ali ta mi ne treba. Odabrala sam maskaru za volumen, koja meni odgovara. Nalazi se u zlatnom pakovanju, sa divnom četkicom koja omogućava da iz korena dlaku izvučete,  lepo raščešlja i daje fini volumen. Ima dobar mehanizam za zatvaranje i veoma je praktična. Iskreno sam veoma zadovoljna i ako putujete u nekim od ovih zemalja, ovo vam je moja preporuka za kupovinu, verujte mi nećete se pokajati, košta 7,20e.
Šifra za maskaru: Mascara volume panoramico

Ovde nije baš verno prikazano, koliko ova maskara zapravo pruža volumen obzirom da je slikano izbliza.

Colour Sphere Eyeshadow


 Senku sam malo pažljivije odabrala, jer sam ipak gledala preko stranice, pa nisam bila sigurna koliko je verno prikazano. Dvoumila sam se između dve i na kraju zapisala širfu za obe i rekla tati da izabere onu koja se njemu više svidi. On je odabrao senku sa nijansom na zlatasto/bakarno koja sadrži sedef i mogu reći da sam zadovoljna odabirom i kvalitetom i malo je tamnije od onoga kako su je onu na stranici prikazali. Definitivno ću je koristiti, naročito u ovom letnjem periodu, pa može čak da se iskoristi kao  Ova senka košta 5,90.



Šifra za senku: 04 Bronzo Dorato

Precision Eyeliner and Glitter Eye Pencil


Ovo je takođe on odabrao. Sada kada pišem, malo mi je smešno jer mi je tata uzeo šminku koju nisam ni poručila, moj spisak je bio vrlo mali, ali eto on je uzeo još nešto jer zna da volim i moram priznati da me je oduševio izborom. Na slici možete videti eyeliner koji se nalazi u tubici sa veoma preciznim sunđerom za nanošenje. Izvlači veoma lepo, postojan je, linija je tanka i pruža vam da izvučete mačkasto. Olovka za oči, crna je kao i kod ostalih proizvođača, obična, kremasta i fina za nanošenje. Intenzivne je,crne boje i postojana. Eyeliner košta 6,90e olovka 4,20

Šifra za kreon: 200 Negro
Šifra za eyeliner: Precision

Nail Lacquer



Ovaj prvi lak je takođe on izabrao. U sebi sadrži sedef i svetliji je nego na slici koju vodite, zbog osvetljenja je ispalo tako. Njihovi lakovi jesu postojani, intenzivnih boja i imaju lepu četkicu za nanošenje. Jedino na šta imam zamerku, jeste na vreme koje im je potrebno za sušenje, malo je duže. Lakovi koštaju 2,50 e.
Drugi lak sam izabrala ja, beby roze boja, koja je na slici ispala malo tamnije nego kako zapravo izgleda u bočici.
Šifra za krem lak: 371
Šifra za rozi lak: 376



Pencil Lip Gloss


I za kraj,( dođoh, zamislite, aplauz) prikazujem vam olovku/sjaj, prvi proizvod koji sam kupila od njih, mislim, sada je već novijeg izdanja. Inzvanredan je, lepo se nanosi, kremast, intenzivne boje, ali ne i toliko postojan. Pojedete ga za sat i po. I da, brzo se troši, što se da primetiti, ja već dođoh do pola. Cena ove olovke/sjaja je 4,90e.
Šifra olovke: O7


Nadam se da vas nisam mnogo udavila, post jeste dug, ali želela sam da prikažem celokupnu kozmetiku od njih koju trenutno imam i možda pomogne nekome u budućem odabiru nekog poklona, kada idete u inostranstvo i kupujete za sebe i svoje najmiliije ili da poručite preko svojih rođaka ako ih imate negde u nekim od ovih zemalja.
Do sledećeg posta, uživajte...

You Might Also Like

10 comments

  1. Obozavam Kiko, sve sto imam njihovo mi je pun pogodak, ruzevi i lakovi su stvarno kvalitetni za tu cenu

    ОдговориИзбриши
  2. Анониманјун 18, 2012 8:41 PM

    divnoooooooo :) tekst, slike, proizvodi ;)))

    ОдговориИзбриши
  3. Zavidim ti sto si imala prilike da probas Kiko proizvode, na sve strane ih hvale.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, jako su povoljni i imaju odlicnu kozmetiku, ne samo sminku, vec i ovako neke preparate za negu. Jedino, kao imas nekog u Nemackoj, Italiji, Francuskoj ko bi mogao da ti nabavi i da probas... :) Nadam se da ce doci i kod nas.

      Избриши

Subscribe