Don Juan lakovi za nokte

10/01/2012

Drage, kako ste?
Jeste li probale Don Juan lakove? Ja sam kupila prvi lak skoro, ali je odmah zatim dosao i drugi, treći...
Danas sam odlučila da vam prikažem moje Don Juan lakove i prenesem vam neke utiske.   
                   

Ove lakove proizvodi naša kozmetika ( jeeeej!) Mirjana. Nisam sigurna da mnogo devojaka zna za ovu kozmetičku kuću ali sam tako i sasvim sigurna da će taj mali broj postati sve veći. Kada probate lakove, ili nešto drugo iz njihove linije Don Juan, kao što su puderi u prahu, sjajevi za usne, rumenila, ruževi...

E pa ovako, imam dva laka iz standardne Don Juan i dva iz One Coat kolekcije. Za sada.
Počeću sa standardnim lakovima. Prvi je nežno roze boje. U bočici izgleda predivno ali na rukama mi se ne dopada (što ne znači da se vama neće dopasti). Dva sloja nisu sasvim dovoljna da bi se boja lepo prikazala. Na slici su dva sloja, pa eto pogledajte same. Nalazi se u bočici od 12 ml.
Šifra ovog laka je    LK193.
Cena ovog laka je u Zemunu u jednoj parfimeriji u kojoj ja kupujem je 140 dinara.
                            

Drugi je moj apsolutni favorit. Ljubičasti. Pomalo problematičan za slikanje jer je tamnija ljubičasta u pitanju. Ali sredila sam ga.
Dva sloja su saaaasvim dovoljna, prvi je okej, ali ja volim da ''natrpam''. Šalim se, ne volim kada se i malo vidi prirodni nokat... Pa zašto onda mažem lak? Četkica ovog kao i rozeg laka nije preterano debela već ona standardna. Evo na primer - ja svoj nokat na palcu iz tri poteza namažem. Želim da napomenem i da se ne zgušnjavaju brzo kao npr. Avon lakovi koji se posle tri, četiri mazanja zategnu u formu džema... Skoro. Veoma su me prijatno iznenadili. I za cenu od 140 dinara (negde su i po 120), bolji su od nekih kozmetika, brendova, čega već, koji su kud i kamo skuplji i na boljem glasu... Od mene thumbs up! Nalazi se u bočici od 12 ml kao i prethodni lak.
Šifra ovog laka je LK186.
                                 

Prelazim na One Coat lakove. Oba su veoma upadljiva i svetla. Po meni vesela.
Prvi je svetlije plavi. Dodaje neku radost rukama. Zanimljiv.
E sad... Nisam iskreno oduševljena tim One Coat sistemom, pošto nokat nikako ne može u jednom sloju da se prekrije. Apsolutno i nikako. Sa dva sloja stvar je rešena. Meni lično ne smeta to što moram ipak da premažem dva sloja, ali znam da će nekome to biti velika zamerka, jer ipak... Zovu se One Coat. Kako, pa zašto? A sad evo ovako, namazala sam taj lak prošle srede i i dalje mi je na noktima. Tek ponegde se pomalo skinuo. Ali nije primetno. Četkica se ne razlikuje od druge dve, gore pomenute. Isto 12ml.
Cena
je 160 dinara.
Šifra za ovaj lak je OC220.
Da sumiram. Boja je odlična. Postojanost još bolja. One Coat fazon pada u vodu.
Ali ja ću bez problema mazati dva sloja i uživati.
                            

Kod drugog je sve isto kao kod prvog, osim, jelte, boje. Ovaj je neke lila, ljubičaste boje. Ponekad vas možda podseti i na plavu boju. Lep je. Meni se dopada, logično, kupila sam ga. Svideo se i mojim drugaricama. Na dnevnoj svetlosti liči na prethodni lak ali sam se potrudila da vam prikažem istinsku razliku. Šifra je OC226.
                      

Sve u svemu meni su se Don Juan lakovi kao i još neki delovi ove kozmetike dopali (nešto više o tome u budućnosti). Cene su im više nego prostupačne. Kvalitet saaasvim zadovoljavajući. A i naše je. Ima li bolje kombinacije? Ja ću nastaviti da ih kupujem, a vi mi kažite da li ste vi probale nešto njihovo i kako vam se dopalo?
Možete kliknuti na svaku sliku kako biste je videli u originalnoj veličini.

You Might Also Like

9 comments

  1. Probala i zadovoljna :)
    Imam ovaj rozikasti kao tvoj ali moram da uzmem ljubičasti, divan je <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ljubicasti je prelep! Uh, pocinjem da brinem, svi ti divni lakovi po blogovima koje pratim polako, ali sigurno vuku me ka gomilanju lakova...glp! :)

    ОдговориИзбриши
  3. OC226 je fenomenalan !
    LK186 izaziva da ga kupim !
    Moram da vidim kakve su im crvene nijanse !

    ОдговориИзбриши
  4. Moram da probam ove lakove, odlicne su boje!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Jesam, probala sam lakove. Nisam previse, 3-4 komada, nisam imala onaj wow efekat odusevljenja kad sam uzimala, al zanimljivo je da sam sve iskapila. Lepo se mazu, dosta brzo suse i trajnost je solidna. Steta sto boje nisu malo uzbudljivije :D probaj ljubicasti 185 prelep je.

    ОдговориИзбриши
  6. Imam par njihovih lakova, odlični su (za te pare mislim da se bolji ne mogu naći, a prednost je i što su domaći).

    ОдговориИзбриши
  7. Од кад сам била мала знала сам за Дон Жуан козметику као за добру јер им је мајка певала хвалоспеве... А ја била у фазону "јао, наше, јао, јефтино, ма како да буде добро". Добро је да сам одрасла колико толико :D .

    Е нека сам се преварила!

    Ем наше, ем приступачно, ем квалитетно.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, jeste stvarno su dobri, mi mislimo sve sto je strano da je dobro, i cim vidimo da je jeftinije pomislimo kako moze da bude kvalitetno? Ali eto, izgleda da moze, i jos je draze sto je nase. :) xo

      Избриши

Subscribe