Prirodna kozmetika Bugarska ruža- Probiotic Cream sapun i balzam za usne od lavande

1/16/2014

Kada smo pre dva meseca dobile poruku od kozmetičke kuće Bugarska ruža, sa predlogom da izaberemo neke njihove proizvode po izboru i isprobamo, iskrena da budem, nisam znala o kome se radi i kakvi su proizvodi u pitanju. Verujem, da kada i vi pročitate sam naziv ovih proizvoda kao i samog proizvođača, ne znate tačno o kome je reč, jer oni za sada nisu toliko rasprostranjeni i popularni kod nas. 
O kome se zapravo radi, upoznaću  vas u ovom postu, a njihove proizvode koje još uvek isprobavamo, videćete u postovima koji slede.

Prirodna kozmetika Bugarska ruža je zapravo nova kozmetička kuća koja se pojavila na našem tržištu, koja u osnovi sadrži bugarsku ružu, i čiji se distributeri nalaze širom Srbije. Za sada nisu toliko dostupni po parfimerijama i drogerijama, jer su relativno novi, probijaju se na naše tržište. Trenutno ih možete naći na njihovoj FB stranici kao i na njihovom sajtu, na kome možete detaljno da pogledate cene, proizvode i preko kog možete da naručite, kao i da pogledate gde se nalaze, od skora, njihova prodajna mesta.

Svaka serija proizvoda je namenjena za različite tipove kose i kože.

Serija Rose of Bulgaria je za devojke i žene do 30 godina, koje žele da održavaju mladalački izgled kože i kose, zasnovana je na ružinoj vodici.
Serija Regina Floris je namenjena za žene iznad 30. koje su već počele osećati promene na koži i žele da povrate mladost i elastičnost kože, sama serija je zasnovana na povećanom sadržaju ružinog ulja. 
Serija OLIVE OIL je za izrazito suvu kožu i kosu. Dok serija LAVANDER je za masnu kosu i kožu. Serija BIO ROSE je 100% organska i sa povećanim je koncentratom ružinog ulja.
Svaka serija je prirodnog porekla, što znači da delovanje proizvoda se može primetiti tek nakon dužeg vremenskog perioda redovnog korišćenja (minimum 2 do 3 nedelje, a za neke proizvode i duže, kao što je krema za uklanjanje pigmentnih fleka). Hemija deluje mnogo brže, ali rezultat je trenutni. 

Ovim rečima mi je ukratko objasnila njihov zastupnik za Srbiju, Petra, a ono što još moram da naglasim, da su proizvodi bez parabena i naftnih derivata. 

Preuzeto sa njihove FB stranice

Kada smo se upoznale sa linijama proizvoda, odabrale smo par preparata koji su se nama učinili zanimljivim, da vidimo da li bi neke koristile u budućnosti, kakav efekat daju i da li bi mogle da zamene neke proizvode koje trenutno koristimo. 
Obzirom da sam potrošila svoj ugljeni sapun koji više ne mogu da nađem u apoteci kod mene, odlučila sam da isprobam njihov probiotski sapun sa ružinim uljem koji sprečava upalu i iritaciju kože, kao i balzam za usne na bazi lavande, koji u osnovi sadrži i pčelinji vosak.


Probiotski sapun sa ružinim uljem




Ovaj sapun, kako piše na deklaraciji, obezbeđuje pouzdano čišćenje i istovremeno neguje kožu zbog palminog i kokosovog ulja, koji se nalaze u sastavu. Specijalno odabrani aktivni sastojci - proteini probiotskog jogurta i prirodnog ulja bugarske ruže, sprečava upalu i iritaciju kože i zadržava vlagu u koži iz dana u dan.

Moj lični utisak je sledeći - prilikom upotrebe ovog sapuna, bila sam iznenađena kako peni. Nisam imala utisak da koristim sapun, već neki gel za čišćenje lica, jer se fino nanosi na lice, solidno peni, već tokom nanošenja osećate mekoću, lepo uklanja nečistoću sa lica nakon jednog pranja, i ono što je bitno, ne isušuje kožu. To mogu da potvrdim, jer pripadam masnom tipu kože, i imam problem kada treba da se odlučim oko nekog sapuna, jer obično nakon korišćenja mi se T zona peruta. Kod ovog sapuna nije tako. Koža je nakon ispiranja jako mekana, glatka, kao da stvara neki zaštitni, mat sloj na površini kože, pod prstima škrči i odaje utisak da je koža čista, tako da vam nekada nije potrebno da lice dodatno pređete nekim losionom. Nisam primetila nikakve negativne reakcije, niti bilo kakvo dodatno stvaranje mitisera i bubuljica... 
Sapun takođe u velikoj meri reguliše stvaranje sebuma, daje jedan mat sloj koji ostaje na koži i po nekoliko sati!


Koža na čelu i bradi mi se dosta smirila, i lice objektivno izgleda negovano, hidrirano i  sveže, pore su koliko toliko manje i čiste, a same fleke od prethodnih bubuljica nisu toliko izražene, i upale se na istim mestima ne ponavljaju. Sapun je sam po sebi blag, nije agresivan i ne mislim da bi bilo kome ko ima osetljivo lice stvorio problem, bar imam takav utisak jer sam dosta sapuna za takvu kožu probala. 


Ne hvalim proizvod zato što sam ga besplatno dobila, to mi nije u interesu jer ne pravim podelu između proizvoda, već želim da podelim svoje iskreno viđenje i pozitivan utisak koji sam stekla koristeći ovu kozmetiku. Na samom početku nisam bila sigurna kakvu kozmetiku isprobavam, jer ih nisam do sada videla niti sam čula neku preporuku za njih. U Bugarskoj su godinama već zastupljeni i žene su kod njih, koliko vidim sada po forumima, jako zadovoljne i hvale njihove proizvode, a verujem da će i kod nas tako biti. 
Cena ovog sapuna sa PDV-om je 210 din. i definitivno ću ga poručiti i kupiti čim ga istrošim. Za sada sam na pola puta, i sapun se još nije raspao niti je negde napuko ili se odvojio, što je jako bitno.

Sledeće što vam predstavljam iz njihovog asortima je linija za negu usana.


Pošto su moje usne suve 24h, 7 dana u nedelji, bilo koje da je godišnje doba, prosto je bilo neizostavno da ne probam neki balzam, naročito kada je tako slatko upakovan. 
Izabrala sam baš ovaj sa lavandom, a razlog zbog čega je tako, jeste što pored tog sastojka sadrži i pčelinji vosak, što je izrazito bitno kod bilo kog balzama i labela. Bilo bi dobro pronaći takvo labelo isključivo na toj bazi, jer pčelinji vosak utiče na sprečavanje dehidratacije usana, vosak stvara zaštitni sloj, usne su mekane, glatke i negovane. 


Pored ova dva sastojka sadrži i propolis, koji imaju moćno antiinflamatorno i antivirusno svojstvo. Prirodni shea maslac omekšava, daje sjaj i elastičnost usnama.
Balzam se nalazi u mini slatkoj kutiji od 5ml, dobro je za kućnu upotrebu jer su takve ambalaže prilično ne zahvalne za korišćenje van kuće. Prstima unosimo dodatno bakterije na ostatak balzama i na same usne, tako da vam preporučujem da pre nego što izađete, ranije nanesete. Obično balzam nanosim pred spavanje, i ono što primećujem da su mi usne ujutru tako mekane, glatke, elastične i hidrirane i posle nekoliko sati od nanošenja. Obavezno ga opet nanesem pre izlaska iz kuće, i više iskreno nemam problem ispucalih i dehidriranih usana. Zaista sam prezadovoljna! 



Ne znam kako im funkcionišu ostala labela i balzami na bazi ruže jer bih želela da kupim neki i u praktičnijem pakovanju, ali za sad mi je ovo favorit od svih balzama koje sam do sada probala.
Cena ovog balzama sa PDV-om je 170 din. i kupiću ga definitivno, čim potrošim ovaj, a to će potrajati jer se izuzetno malo troši.

Zamerku za kvalitet ovih proizvoda za sada nemam. Zaista sam iznenađena njihovim proizvodima koliko pružaju dobro dejstvo, još veći plus imaju što su napraljvljeni od prirodnih sastojaka, i to tačno možete da osetite. Kartonska pakovanja u kojima se nalaze proizvodi, i nisu baš u zavidnom stanju kada pristignu, da li je to problem pošte ne znam, ali opet ne uzimam ni to kao neku zamerku, jer mi je više bitno da sam proizvod ostane očuvan. Pakovanje ne može da se ošteti jer je od plastike.
Tako da sve u svemu, što se ovih proizvoda tiče dajem jednu toplu preporuku da ih probate, cene su zaista korektne za proizvode koji se prave na prirodnoj bazi.

DA LI STE ČULE ZA OVU KOZMETIKU I KAKO SE VAMA ČINE? DA LI BI PROBALE NEŠTO?

Do sledećeg posta, uživajte...




You Might Also Like

5 comments

  1. Joj ja bas planiram da isprobam svasta nesto od njih. Niko do sd nije pisao o ova dva proizvoda i mnogo su mi se svideli. Moram da odem na neko prodajno mesto da lepo pogledam sta sve zanimljivo imaju. Volim ja tako uzivo da sve osmotrim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da primetila sam, svakog je nesto drugo privuklo. :) Mislim da imaju u Beogradu prodajno mesto, tako da slobodno svrati i izvidi situaciju, mislim da ces sigurno pronaci nesto za sebe. Tako sam i ja radila, ali sada kada dobre proizvode mogu da narucim preko interneta, onda sam malo postala mrzovoljna da istrazujem. Kada su provereni, onda nemam sta mnogo da razmisljam. :) Ali svakako posto su novi, onda je razumljivo.

      Избриши
  2. Šrvo put čujem za ovaj brend ali bih svakako nešto isprobala! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem. :) Imaju dosta zanimljivih proizvoda, sigurno ces nesto pronaci! :) xo

      Избриши
  3. Gde nsbaviti bugarsku kremu protuv pigmentacije i fleka

    ОдговориИзбриши

Subscribe