Prirodna kozmetika Bugarska ruža - Šampon protiv opadanja kose od probiotskog jogurta i ružinog ulja, Probiotski ultra mekani gel za pranje lica i Anticelulit sapun

2/09/2014

Dobar vam dan svima želim! Nadam se da ste dobro. :)
U prethodnom postu Joanne C. je pisala o proizvodima koje je ona odabrala kako bi isprobala i prenela vam utiske a u ovom postu to ću uraditi ja. Nisam mogla da slikam u kutijama u kojima su proizvodi došli jer su se kutije dosta pohabale u transportu.
                     

Bugarska ruža je prirodna kozmetika koja se od skora nalazi na našem tržištu i možete ih poručiti putem njihovog sajta bugarska-ruza.rs i kao što je napisano i prošlom postu - svaka serija proizvoda je namenjena za različite tipove kose i kože.

                                    

Obzirom da imam mešoviti ali i osetljiv tip kože odlučila sam se za nešto za čime tragam duže vreme. U pitanju je Probiotski ultra mekani gel za pranje lica koji u sebi sadrži probiotski jogurt i ružino ulje, u sebi ne sadrži sapun stoga ne suši lice i pogodan je za svakodnevnu upotrebu, baš kao što ga i ja koristim. Koristim ga dva puta dnevno, ujutro i uveče nakon skidanja šminke. Nije potrebno mnogo gela, dovoljne su dve ''kapljice''. Smiruje kožu nakon bilo kakve iritacije rukama ili slično i lice ostavlja neverovatno mekim! Masnoću drži pod kontrolom ali mi ne presušuje kožu što je veoma bitno. Nemam nekih većih problema s licem u vidu bubuljica ili izraženih mitisera osim pred ciklus pa ne mogu da kažem da li bi vam pomoglo po tom pitanju, jedino mogu da potvrdim da mi ništa negativno nije izazvalo. Staje u 230ml, cena mu je 630rsd i traje dugo - ja sam tek na pola boce.

                                         
                             
Sledeći je Šampon protiv opadanja kose koji se takođe sastoji od probiotskog jogurta, ružinog ulja, uree 8% i kreatina. Koristila sam ga više puta ali ne mogu da potvrdim da li pomaže u smanjenju procesa opadanja kose jer ga nisam mogla nastaviti koristiti iz razloga što je moju kožu glave presušivao do te mere da mi se pojavila perut. Uvek isti problem. Sestra ga koristi i kaže da joj se dopada, uz pakovanje za kosu na krajevima. Staje u 230ml i cena mu je takođe 630rsd.
                                


Poslednja je stvar u koju sam najmanje verovala ali me je najviše iznenadila - Anticelulit sapun koji sadrži
lavandu, palmino ulje, kokosovo ulje i ekstrakt kafe u sebi. Staje u 100gr i kao što se na slici vidi, potrošila sam ga pola, koristim ga svaki drugi put. Predivno miriše, po sebi ima gromuljice koje koži zahvaćenoj celulitom veoma prijaju, poput masaže a čini kožu i veoma mekom, ni nalik drugim sapunima. Moram da priznam da sam uvidela efekat ovog sapuna i da bih ga rado preporučila. Cena mu je 170rsd i kupiću ga sigurno ponovo čim potrošim ovaj!

Do sledećeg posta... Uživajte i vodite računa o vašoj koži, kosi i licu!

You Might Also Like

2 comments

  1. Koristila sam neki Mananna sapun sa kafom za celulit,koji je 4 puta skuplji,solidno se vidi poboljsanje,ali cu ipak probati i ovaj,a i potvrdila si da ima efkta!! :)

    ОдговориИзбриши

Subscribe