RIMMEL Stay Matte tečni puder

3/23/2014

Nekih par dana posle Nove godine, u drogerije je stigao novi tečni puder Rimmelove proizvodnje, pod nazivom ''Stay Matte''.
Obzirom da tada Manhattan pudera u drogeriji kod Beograđanke nije bilo, poželela sam da čisto iz radoznalosti, probam Rimmelov puder koji do tada nisam imala prilike da probam i može se reći da je ovo bilo vatreno krštenje. Nisam imala predstavu o tome kakve su same odlike ovog pudera i da li zaista pruža zadovoljavajući mat efekat, što je meni kao jednom predstavniku masnokožaca veoma bitno. Pri prvom kontaktu imala sam utisak da se radi o jednom kremastom puderu, koji se dobro razmazivao i da je bio solidne pokrivenosti. Tada mat efekat nisam mogla da dovoljno uvidim jer sam ga nanela na ruku i brzo uklonila, ali sama pokrivenost i konzistencija me je privukla da se ipak odlučim da probam, jer je za razliku od Manhattan bio malo više gušći i ujedno pružao dobru pokrivenost.



Puder se nalazi u uskoj tubici od 30 ml, na prvi pogled izgledao mi je kao da sadrži malo pudera u sebi, ali kada uzmemo u obzir da nema veliki čep, da nije staklena bočica, shvatih da je iste količine kao i ostali.


Prodaje se u pet nijansi, od najsvetlije čija je šifra 100 koju Jovana B. koristi , srednje nijanse koju koristim ja, to je 201 i još dve nijanse koje su tamnije i za naše područje nekako ne odgovarajuće za većinu devojaka. Sam podton ovog pudera vuče na narandžasto i iz tog razloga je jako bitno da odredite sebi dobro nijansu koja vam pristaje, naročito ako ga budete nanosile u toku dana. Za mene, 201 nijansa je totalni promašaj, puder sam kupila uveče i oslanjala sam se na veštačko svetlo koje nikako nije merodavno. Kada sam stigla kući, nanela sam ga na lice i pomislila, kako mi nijansa dobro pristaje i da je ovo prvi put da sam dobru odabrala. Međutim, kada sam ga nanela sledećeg dana prepodne, shvatila sam da je puder za dve nijanse tamniji od moje boje kože, da izgleda kao da je oksidirao, lice izgleda teško, kao da sam imala tonu pudera na licu, ali uz sve to ako zanemarimo, jako je dobro sve pokrio i zamatirao. To me je jedino obradovalo u tom trenutku.





Pod prstima osetite da je on kremast, srednje konzistencije, da se lepo razmazuje i ne suši brzo, što je dobro jer imate vremena da ga lepo raspodelite. Pokrivenost je za mene jako dobra, imajući u vidu da je ovo drogerijski puder koji se prodaje po pristupačnoj ceni, sasvim je dobar i uspe da pokrije solidno neke stečene nepravilnosti, u vidu fleka ili pegica. Što se bubuljica tiče i fleka nastalih od istih, osrednje ih pokrije. Potrebno je da se posle nanese samo na taj deo korektor, ali ništa strašno.
Zanimljivo je da se posle nekoliko sati lepo adaptira, koža ne izgleda toliko teško, već nekako fino prijanja, lice izgleda sveže i odmorno. I tek posle nekoliko minuta, ta nijansa mi se lepo stopi sa kožom, kosom i ne vidi se tolika razlika. Matiran izgled pruža oko 6 do 7 sati, ali i posle toga lice nije preterano masno već se ta masnoća polako probija na T zonu. Puder ne zapušuje pore, nemate osećaj da je težak niti da je u formi maske.


Puder bih zbog svih navedenih karakteristika, preporučila osobama ne starijim od 40 godina, iako sve to zavisi od tipa kože, mislim da bi na tako jednoj zrelijoj koži izgledao teško (neki moj subjektivni utisak) . Takođe, ne bih ga preporučila ni devojčicama mlađim od 18 godina, jer nema potrebe da se u tim godinama nanosi ovakav puder. Mislim da bi odgovarao ženama između 20 i 35, 40 sve zavisi od stanja vaše kože, koliko je hidrirana i negovana. Ne bih preporučila ni onima sklonim aknama, nekako mislim da bi ih na oko, zabetonirao. Ako pogledamo za koji deo dana više odgovara, za mene bi to bilo veče jer sama struktura mi nekako više priliči za to vreme, mada kažem, nije loš ni za dan, ako pronađete nijansu koja vam odgovara. I da ne zaboravim za sam kraj, bolje je da ga nanesete samo prstima ili jež četkom, sve ostale četke u prvi mah ostavljaju linije na licu.

Cena ovog pudera je oko 650 din. u drogerijama ako se ne varam, s tim što je u Mauricius parfimerijama sredom i subotom nešto jeftiniji, jer imate popust od 10%. Mada, cena ni ovako nije visoka, tako da mislim da je sasvim razumna, a za te pare dobićete jedan dobar puder.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe