Warpaint cosmetics, England

3/20/2014

Dobro veče svima želim! 



Danas ću vam pisati o dva proizvoda kozmetičke kuće
Warpaint odnosno w7 koja nam dolazi iz Engleske a od skora se i kod nas može naći u prodaji na sajtu glam.co.rs




• Ovu paleticu senki po imenom
Sexy Eyes 02 na recenziranje omogućio nam je Studio22 u saradnji sa gore pomenutim sajtom i veoma smo zahvalne zbog toga. :) Paleta se sastoji od šest senki u nijansama baš za plave oči, ako mene pitate. Dve nijanse zlatne, bronzana, boja vina i dve svetle, šampanjasta i bela. Sve u sebi sadrže šimer. Prve četiri nijanse su visoko pigmentovane i veoma lepe dok me poslednje dve nisu oduševile. Šampanjasta mukom i može da se prikaže, kao što vidite na slici ispod, ali poslednja, ni za lek. Uz bazu za senku traju satima... Nisu praškaste pa nema puno skupljanja ''ispalog'' nakon nanošenja. Ovih dana mi je upravo ova paletica go-to i to upravo ova boja vina. Cena na sajtu joj je 760 rsd i mogu vam reći da je odlična, ukoliko ste, naravno, fan ovakvih boja! :)




• A ovu paletu korektora sam kupila ja u jednoj od poseti Glam-a. Ime joj je CAMOUFLAGE KIT CREAM CONCEALER PALETTE i sastoji se od pet boja i četkice koja mi je, za divno čudo, od koristi!
Tonovi na žuto, roze i braon. Nisu full pokrivne moći ali odlično rade svoj posao! Izgledaju potpuno prirodno i ne izgledate kao da ste naneli tonu kremastih proizvoda. S odličnim puderom za fiksranje mogu stajati satima na delovima na kojima ste ih naneli. Boje možete mešati kako biste dobili željenu nijansu što je naravno veliki plus. Četkicu koristim za pokrivanje bubuljica ili ožiljaka od istih. Cena joj je 840 rsd i odlična je u odnosu cena/kvalitet. I ovaj prozvod je topla preporuka!




































Uskoro sledi još ponešto iz Glam-a kao i mnogo drugih zanimljivih postova! Budite sa nama...:)

Srećan vam Međunarodni dan sreće i želim vam divan početak proleća... ♥

You Might Also Like

0 comments

Subscribe