FREEMAN Facial polishing mask: sa aktivnim ugljem i crnim šećerom

4/29/2014

U današnjem postu vam prikazujem piling, masku koju sam sa nestrpljenjem čekala da stigne kod nas. Prvo sam je videla na Freeman američkoj stranici, prikazanu kao najbolji beauty proizvod u 2013. godini proglašen od strane Allure časopisa, za proizvod koji ima veoma povoljnu cenu, a da pri tom daje odlične rezultate.


U poslednje vreme navadila sam se na njihove proizvode što možete da primetite po postovima, prvo zato što dolaze u pakovanjima od 150 ml, pa se dešava da mi jedna maska traje 4,5 meseci iako je svake nedelje nanosim na lice, stvaranje sebuma mi je dosta regulisano i posle skidanja stvaraju matte efekat, koža je negovanija, mekana i hidrirana, a opet tu je i cena koja je za mene kao studenta pristupačna.


Piling maska na bazi crnog šećera i aktivnog uglja, je možda po meni od svih njihovih maski koje sam videla i probala, možda i najisplativija. Zašto? Pa, kao prvo razlog tome je što ova maska u osnovi sadrži aktivni ugalj koji deluje antibakterijski jer sa sobom vuče sve bakterije. To je crni prah, bez mirisa i ukusa, dobijen iz drveta koji je pre toga bio izložen visokim temperaturama u bezvazdušnom prostoru. U savremenoj medicini, koristi se kod osoba koje su se izložile trovanju lekovima, hranom ili vodom, za sebe vezuje veliki broj mikroorganizama , organskih i neorganskih otrova, pa se kao takav koristi i za apsorbciju hranljivih materija iz digestivnog trakta i kod nanudosti. On vuče bakterije sa kože, samim zagrevanjem i to možete da vidite i osetite prilikom stavljanja na lice. I na same prste kada nanesem, osetim toplotu, a već kada se stavlja na lice koža se polako ucrveni, i postaje topla ali vremenom počinje da se efekat smanjuje. Crni šećer je tu više u svojstvu pilinga i kao takav omogućava da koža dodatno bude mekana, glatka i dosta fino ukloni izumrle ćelije sa kože. Kako iz Freeman-a kažu, on čisti zapušene pore, koža je sjajnija i detoksirana, i sa tim zaista mogu da se složim jer posle njegovog skidanja je mnogo lakše da uklonite neke mitisere sa lica. U ovom proizvodu, imamo dvostruki efekat kao što vidite i zbog toga kažem da se isplati.

Pakovanje, iako uklonite šećer, ne može lepo da se zatvori, ali to nije toliki problem


Po meni, ova piling maska vrši bolje uklanjanje mrtvih i orožalih ćelija sa kože nego njihov piling za lice, jer je ovde šećer krupniji, aktivni ugalj nije kremast kao što su drugi osnovni sastojci u njihovim pilinzima, pruža piling srednje jačine, nekako je grublji i prosto imate osećaj da je koža lepo i dubinski očišćena. Što se tiče stavranja sebuma, to je zaista u mom slučaju jako umanjeno i to naročito na čelu, jer se obično uvek tu prvo prosijam. Ne samo nakon njegovog uklanjanja, taj efekat se odražava i u toku narednih dana. Uopšteno je smanjeno, ali to ne znači da su mi se i neki mitiseri povukli, tipa sa nosa ili bubuljice ako ih imam od stresa ili pms-a, takođe i od hrane koja je moj najveći problem. Ova piling maska samo lepo očisti kožu, dosta je učini mekanijom, tako da iz tog raloga je lakše da uklonite neke dubinske mitisere sa nosa, čela ili brade, hidrirana je, a pod prstima vrhunski glatka i to više kada nju koristim, nego sam njihov piling.




Nalazi se u njihovom standardnom pakovanju od 150 ml, sama piling maska izlazi u gustom stanju, tako da se malo teže nanosi na lice, pa zbog toga gledajte da nanosite nad nečim da šećer ne bi popadao po podu. Sa lica se ne skida, bar ne u mom slučaju, iako predviđena da se drži nekih 5 do 7 minuta, kod mene se na to zaboravi pa pređe u 15, 20 minuta i ne vidim da sam time proizvela negativne reakcije. Jednom sam je nanenla u debljem sloju, ali nema potrebe, dovoljno je da vam lice aktivni ugalj obuhvati, a šećer je i u maloj količini veoma efikasan. Pre samog uklanjanja sa vodom, piling masku utrljanjem kružnim pokretima nekih minut do dva, kako i oni sami kažu, na lice, vrat i dekolte i zatim je isperem mlakom vodom. Predviđeno je da se koriti dva puta nedeljno, lično je ne koristim tako često već jednom nedeljno jer i dalje koristim njihovu masku sa narom, pa dok je ne istrošim kombinujem je sa ovom, koja mi odlično odradi i piling, pa zbog toga više i neću imati potrebu da ga uzimam. Piling maska se preporučuje svim tipovima kože, bez obzira imate li 18 ili 47, starosna granica takođe ne postoji. Samo, nekako iz mog ugla, lično je ne preporučujem osobama sa osetljivom, tankom kožom, sklonom pucanju kapilara, niti mlađim ispod 16 godina jer mislim da bi bila gruba za jednu tako mladu kožu.


Piling maska košta 610,2 din. (na sajtu) , uskoro je možete naći u Merkatoru na Novom Beogradu, Rodiću na Novom Beogradu, Šapcu i Zrenjaninu, i Mercatoru u Nišu, Novom Sadu, a do tada je možete kupiti na njihovom sajtu ili u malim radnjama Cicana u bloku 45, Dućan E Tc Pariske komune, Alfa Pančevo.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe