Garnier 5sec Perfect Blur Primer

5/08/2014

Dobar dan drage moje!

Posle nekog vremena testiranja i korišćenja ove baze, rešila sam da vam i napišem svoje utiske o istoj.



Prajmer dolazi u tubi od 30ml sa uskim otvorom koji pomaže u pravilnom doziranju proizvoda. Njegova svrha je da kožu pripremi za puder/ostatak šminke na taj način što će zagladiti kožu, popuniti pore i učini da vaše lice izgleda što savršenije i kao 'podloga' ravnije.



Predviđeno je korišćenje vaše kreme koju inače koristite pre upotrebe prajmera jer može istaći suve delove lica, dok ljudima sa masnom kožom krema i nije potrebna (govorim iz ličnog iskustva). Nemam velike pore pa sam efekat uslikala na drugarici, ali koristim na drugim ljudima i veoma sam zadovoljna izgledom njihove kože nakon kombinacije prajmer pa puder. Sa dobrim fiksatorom za šminku stajaće večno, ali sam po sebi, dopustiće vašoj masnoći da prodre posle nekog vremena.


        



Nije potrebno čekati pet sekundi kako biste videli efekat pošto se on vidi odmah nakon nanošenja. Čudne je teksture sam proizvod, podseća na penaste pudere samo mnogo 'svileniji' pod prstima. Beličaste je boje ali prilikom nanošenja se stapa sa kožom i postaje nevidljiv. Magija?!
Ne troši se brzo i ukoliko ga koristite samo za sebe, svakodnevno, trajaće vam zaista dugo.

Može se naći u Lilly-ju, dm-u i možda u nekim bolje snabdevenim apotekama. U Lilly-ju mu je cena oko 670 rsd, a u dm-u 799rsd! U unutrašnjosti Srbije (podatak za Bor) u Lilly-ju je oko 480rsd.

Da li ste ga vi probale? Kako vam se dopada? Komentare i iskustva možete napisati na našoj stranici na Facebook-u ispod posta.

Do sledećeg čitanja, uživajte! ♥


You Might Also Like

0 comments

Subscribe