Victoria Beauty Snail extract krema za dan i noć

6/09/2014

Razmišljala sam da ovu kremu stavim u post koji će obuhvatiti proizvode koje već duže vreme koristim za negu  lica, ali obzirom da je predstavljanje jedne kreme vrlo kompleksno i zahtevno u objašnjavanju, odlučila sam da je zasebno predstavim. Razlog tome je i što me je većina drugarica pitala šta mislim o ovoj kremi kada su saznale da sam je uzela, jer kao što u samom naslovu vidite, ona sadrži ekstrakt puža koji je u današnje vreme postao novo sredstvo da sprečavanje znakova starenja i u otklanjanju ožiljaka od akni.
Za sada ni sa jednom ni sa drugom stavkom nemam problema, ali je moja slaba tačka stvaranje dubinskih belih mitisera kao i teško uklanjanje fleka od bubuljica.




Sa Victoria Beauty proizvođačem sam vas upoznala u prethodnom postu, u pitanju je bila njihova krema za lice iz kolekcije koja sadrži arganovo ulje. Ova krema se kao i ta, nalazi u velikom pakovanju koje je dobro zaštićeno ali to ujedno i ne znači da je samo pakovanje kreme veliko. Sama kutija kreme je dosta manja, kao i arganova, zapreminski je 50 ml, plastična je sa zaštitnim kartončićem unutra kada se otvori.



 A, razlog zbog čega je danas puževa sluz toliko rasprostranjena u kozmetici i u samoj nezi, je upravo u tome što sadrži kolagen, alantoin, vitamine A,C, E, koenzime,antioksidanse ,minerale, glikolne kiseline, prirodne antibiotike i imunomodulatore. U ovoj kremi se nalazi 10% ekstrakta puževe sluzi. Njegovo lekovito svojstvo,  kako na sajtu piše, otkrio je još Otac medicine Hipokrat koristeći je kao mast protiv bora. Posle dužeg posmatranja zaključio je da puževi ne boluju od kožnih infekcija, zato što sluz ima anti inflamatorno svojstvo. Struktura kože puža je slična strukturi ljudske kože.
Sama konzistencija kreme je retka, vodenkaste teksture, kada je razmuljate kroz prste nije lepljiva i lepo je umešana, pa samim tim ne daje efekat maske ili da stvara gromuljice. Koža je vrlo brzo upije što možete da vidite i kada je na ruci isprobate, sam taj deo je jako mekan i neverovatno gladak, nežan i hidratantan. Iako brzo upijena, koža kao da na sebi ima zaštitan sloj koji odaje utisak da vam je koža baršunasta, a opet tokom nekog vremena se taj sloj probije sebumom na čelu, bar kod mene koja imam mešoviti tip kože. I iz tog razloga je izbegavam u toku dana i pre pudera da je stavljam, jer koliko god on bio za masnokožce, krema se tu probije i prosto prosijam. Nanosim je najčešće uveče, od dekoltea, prema vratu, a zatim i na samo lice. Miris joj je malo jači, i u sebi sadrži metil i propylparaben.



Pošto mi se u toku pms-a, a i pre njega lice upali, nastanu mi one teške, crvene dubinske bubuljice koje buknu baš na bradi, deo iznad slepoočnice i na donjoj vilici što je i odraz unutrašnjeg stanja. U tom periodu, gledam da svakodnevno čistim lice i kremom ga dobro namažem, i ono što mogu da primetim jeste da iako upaljena bubuljica, kada se isparzni, retko kada se desi da se sutra pogorša stanje, ali da sama njena fleka ostane i da se boja vremenom umanjuje. Što se same nahranjenosti tiče, u smislu da vam se koža ne peruta ili da je suva je bez premca jako dobra. Posle par dana od čišćenja lica,  koristim je baš za tu namenu i da ne izgleda neuredno i u trenutku stavljanja pudera. Sam proizvođač kaže da dubinski obnavlja ćelije, kao i da ublažava ožiljke od akni, opekotina i hirurških intervencija. Takođe, usporava znakove starenja, namenjena je i za mladu kožu, bilo kakvog tipa. Za sada nisam primetila nikakve negativne reakcije, u vidu nekih alergijskih reakcija ili da mi je lice buknulo... Ali sam isto tako očekivala da će mi sprečiti nastanak novih mitisera, da će ublažiti njihovo stvaranje jer mi se u poslednje vreme dosta na bradi beli mitiseri stvaraju, a pore iščišćene na obrazima se napune nakon tri nedelje . Sa druge strane, problem oko čela je tu ublažen, mitiseri se tu kao pre više toliko ne stvaraju.


Retko se desilo da se bubuljica dodatno upalila, iako nekada teška dubinska upala dalje nije išla od toga i dešava se da se tokom večeri bukvalno ako je mehanički iščistim, sutra ne povrati ili sama od sebe prođe bez ikakvih dodatnih komplikacija. Koža je posle nanošenja dosta elastična na dodir, mekana jako i to je ono što sam prvo primetila. Moja drugarica koja koristi istu ovu kremu, ima normalan tip kože je takođe primetila da joj koža brzo upije kremu, ne stvara joj mitisere i ne masti kožu, jer je ona i ujutru i uveče nanese. U poređenju sa Pantenolom koji je do juče koristila, koža joj ujutru od ove kreme nije masnija, niti se preznoji na čelu. Ovo što pišem su njene reči, koje je podelila pa vam ja sada prenosim, tako da možete da imate sliku kako reaguje donekle mešovita koža i normalna. Objektivno, njeno lice izgleda negovanije, koža je hidrirana, čista, mekana i glatka. Neko ko ima suvi tip kože, kao i neko ko ima iznad 30, pa i 40 može da koristi ovu kremu, jer će je nahraniti, regenerisati, biće mekana i nadoknadiće procenat izgubljene uree koja se tokom starenja gubi. Čini prividno na poboljšanju samih ćelija kože pa izgleda zdravije, negovanije i ten vremenom postaje ujednačen.


Trenutno kremu ne koristim, jer mom komplikovanom tipu kože ne odgovara. Bila sam zadovoljna kremom na samom početku, ali kada sam videla da mi se neke pore brzo napune i da ne izgledam kao da mi je koža čišćena, sam prestala da je koristim. Dermatolog mi je rekao da je ne koristim, jer nije za moj tip kože. Koža mi je mlada i da nema potrebe da koristim kreme koje imaju anti aging namenu.

Krema košta 620,2 din. preko sajta, negde možda i skuplje i možete je naći u DM drogerijama, Mercatoru, Super Veru, Cicana parfimerija u bloku 45, Alfa Pančevo parfimerija, Dućan E kod Fontane, apoteka Barbi lek u Paraćinu.  

Trenutno se u okviru sajta, nalazi na akciji sa miceralnom vodom od puževe sluzi i zajedno koštaju 1,200.06 din.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe