Dnevna krema za lice sa čistim arganovim uljem by VICTORIA beauty

2/13/2014

Argansko ili arganovo ulje u poslednjih par godina postalo je neizostavni sastojak u proizvodima za kozmetiku. Na početku kod nas, mogli smo da se susretnemo sa njim u proizvodima za kosu, a danas se pojavljuju sve više i u drugim proizvodima za negu koji su nam dostupni.
Arganovo ulje se dobija od zrna drveta Argana, koje raste samo u Maroku, i cenjeno je po svojim hranljivim, kozmetičkim i brojnim lekovitim svojstvima. Esktremno je bogato vitaminom E i A, i drugim lekovitim supstancama...


Victoria Beauty kozmetika je bugarski brend koji se proizvodi u Poljskoj, i pored preparata na bazi arganovog ulja, tu su i preparati koji sadrže puževu sluz, makadamia ulje, kreme koje sadrže hialuron...
Kako kažu iz Kozmetike Teatar, ova dnevna krema sadrži antioksidante, vezuju slobodne radikale čime usporava proces starenje, takođe tu su i masne kiseline koje koriguje mane usled starenja kože, a tu su i  fungicidi, saponi i sterolini, koji eliminišu zapaljenja i ekceme na koži, vraćaju vlažnost i regenerišu kožu. Pored toga, u sastojak ove dnevne kreme ulaze i vitamin E, F i D pantenol, kao i sam ekstrat arganovog ulja.


Kremu sam kupila pre skoro dva meseca, i koristim je svakodnevno, ujutru, pa i uveče. Obzirom da imam masnu kožu, ne nanosim je pre pudera jer mi ne ublažava toliko T zonu.  Zapakovana je u veliku kutiju, a sama krema nalazi se u kutijici od 50 ml.
Posle par nedelja kod ove kreme sam primetila, da je dejstvo kao i njen kvalitet ne promenjen, krema je dobro umešana te ne daje efekat kao da imate neku masku ili da se u gromuljicama skida sa kože. Lagane je teksture, vodenkaste, lako se nanosi i razmazuje, a koža je relativno brzo upije. Nanosim je na dekolte, vrat i lice, i efekat koji pruža posle nanošenja je zaista divan. Koža vam je neverovatno elastična, hidrirana, mekana i svilenkasta... doduše danas mnoge kreme to pružaju, ali efekat kod ove je zaista primetan i veći. 


Ne zapušuje pore, i sam sastojak D pantenol koji se nalazi u kremi, služi za stimulaciju regenerisanja ćelija i podstiče njihovu hidrataciju. Koža je zaštićena od iritacija i crvenila, izgleda nekako zdravije i ten je ujednačen. Nikakve negativne reakcije nisam primetila, kao i da je izazvala pojavu novih bubuljica, naprotiv. Ukoliko se desi neka upala nastala zbog hormosnkog disbalansa, stresa, ona vam već sutradan posle nanošenja ublaži crvenilo i relativno brzo uklanja ožiljke od istih. Koža na vratu i dekolteu je elastična, jako mekana i dosta hidrirana, izgleda negovano i sveže.


Ono što je bitno, krema je namenjena svim tipovima kože, kao i onima koji su skloni aknama i onima koji imaju osetljivu kožu.
Mana je što u sebi sadrži neke oblike parabena, kao što su propilparaben i metilparaben.
Košta 450 din. i možete je za sada jedino poručiti i kupiti preko Kozmetike Teatar, na njihovom sajtu.

DA LI STE PROBALE VICTORIA BEAUTY PROIZVODE I KAKO VAM SE ČINI OVA KREMA?

Do sledećeg posta, uživajte u ovim lepim danima koji su pred nama...

You Might Also Like

7 comments

  1. Razmisljala sam da probam, ali nisam jos uvek sigurna :( Nisam primetila da mi parabeni smetaju, ali opet, vrlo sam obazriva kada su u pitanju kreme za lice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, isto. Nisam primetila da mi smeta, ali cisto da naglasim posto znam da je nekim ljudima to jako vazno. Meni je krema okej, ali ako biram izmedju ove i one sa puzevom sluzi, izabrala bih ipak ovu drugu. :) Vise ona odgovara mladjem tipu koze.

      Избриши
  2. E pa lepo zvuci. Ja je jos nisam probala ali doci ce i taj dan jednom. :) Za sada trosim zalihe :)

    ОдговориИзбриши
  3. U posljednje vrijeme sam opsjednuta arganom i karite maslacem tako da bih jako rado i ovu kremu probala :D

    ОдговориИзбриши
  4. Krema je odlicna! Nije masna a nije ni vodena glupost,bas ono sto treba ds bude, fino upija a posle nanosena osecam ds mi je koza isvezena, meka, fina

    ОдговориИзбриши

Subscribe