Najbolji tečni univerzalni sapun? - Dr. Bronner od čajevca

9/11/2016


Ukoliko pratite strane youtubere, koji predstavljaju organsku kozmetiku, verujem da Dr. Bronner nije mogao da vam izmakne. Jedna od mojih omiljenih je Alba sa kanala "Sun Kiss Alba", koja je u par navrata u svojim videima spomenula ovaj proizvod kao jedan od najboljih za tuširanje, zbog čega me je navela da malo više istražim o njemu. Naime, u Americi je ovo godinama jedan od najprodavanijih proizvoda, ne samo za telo već i za druge namene koje su opisane na etiketi. 
Ne znam za vas, ali što se mene tiče, kad god čujem da se u naslovu brenda spominje ime osobe, obično me zaintrigira da saznam ko se krije iza tako uspešne kompanije i da li sam naziv predstavlja ime vlasnika. Volim da saznam koju reč više o njenom nastanku, ideji i kako je došao do te spoznaje da formira jedan brend, uspešno ga održi toliko godina i napravi tako dobru organizaciju. Verujem da, ukoliko smo po tome već slični, očekujem vas i u nastavku teksta koji sledi.




KO JE DR.BRONER?

Kako kažu na njihovom oficijalnom sajtu, kompanija dr. Broner započela je 1.880 godine, kroz pet generacija koje su je održale. Nastale je u jevrejskom kvartu u Nemačkoj, gde su prvo pravili sveće. Negde početkom 20. veka, Emanuel Broner je unapredio proizvodnju tečnih sapuna, koju je pre toga njegova porodica patentirala. Godine 1948.krenula je proizvodnja u Americi i tako je ostalo do danas. Dr. Broner je bio i ostao do kraja svog života zaštitnik životne sredine, prirode, zdravog okruženja, pozitivne energije među ljudima. Zato su svi njegovi proizvodi ekološki čisti, nisu testirani na životinjama i bez ikakvih su GMO primesa u sebi.

Sastav i proizvodi?

Osnovu svih tečnih sapuna čine glycerin, voda, nealkalni sapun, kokosovo, jojoba i maslinovo ulje, vitamin E iz suncokretovo seme, limunska kiselina iz fermentisane tapioke. 
Imaju tečne sapune, sapune u čvrstom stanju, sapune za brijanje, organski balzami za telo i sune, organski losioni, za dečiju i osetljivu kožu, za kosu, paste za zube, sredstva za održavanje higijene u kući.
Svi ovi sapuni imaju neko eterično ulje dodato: čajevca, peperminta, lavande, eukaliptus, limun, avokado, ružina vodica,...




Ovaj tečni sapun je jako koncentrovan ( 2 - 3 x više od običnih),  zato se nanosi u maloj količini kod upotrebe jer jako dobro peni i zato dugo traje. Na etiketi svakog sapuna napisano je uputsvo o višestrukoj nameni, tako da može da se primeni osim na koži i na kosi, za pranje zuba, pranje veša, brisanje radnih površina, za pranje voća i povrća od tragova pesticida, za kupanje kućnih ljubimaca,...





Od svega napomenutog na etiketi, pokušala sam da operem kosu i nisam bila zadovoljna. Kosa je izgledala ulepljena u temenu, sa primesama viška ulja i svrbela me je koža glave. 
Koristila sam kod tuširanja i sapun je pomogao da se očisti koža leđa od mitisera i bubuljica, ali pri tome sam ponekad osećala peckanje i svrab na koži. Preporuka proizvođača, u tom slučaju, je da se za kožu koristi tečni sapun za osetljivu kožu. 
Nakon pranja koža deluje čisto, mekano, preporučila bih ga posle odlaska u teretanu ili bilo koje druge sportske aktivnosti. Kada sam oprala lice sapunom, bilo je čisto i previše, ali nije zatezao kožu, svakako je bilo neophodno da se nanese krema. 
Moj sapun je bio sa primesom čajevca, miris je dugotrajan, postojan i veoma intenzivan. 
Pokušala sam da operem četke za šminkanje, ali zbog primesa ulja u sapunu nije dobro oprao četke. Neki dermatolozi za to preoručuju njihov sapun na bazi peperminta.




Sledeći moj tečni sapun će biti na bazi peperminta.
Proizvode možete kupiti na sajtu Look Fantastic od lavande i limuna po ceni od oko 11 evra ( 472 ml), a preko Feelunique sajta imate veće zapremine i veći izbor

Da li je neko probao dr. Broner i kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

1 comments

  1. Šteta što kod nas nema da se kupi u apotekama... baš sam se obradovo ovom postu, probaću da kupim preko Feelunique :D

    ОдговориИзбриши

Subscribe