Loreal Infallible tečni puder za mešovitu i masnu kožu, nijansa vanilla 11

11/22/2016


Pred osmi mart, naše drogerije su me obradovale novim proizvodom iz Lorealovog asortimana, tačnije to je bio tečni puder, koji sam već gledala na inostranim beauty sajtovima. Kvalitet ovog pudera nisam dovodila u pitanje, s obzirom da je široko hvaljen od strane insotranih yotubera, a i ubrzo se čulo jako pozitivno mišljenje sa naših prostora. Dakle, radi se o Loreal Infallible puderu, namenjenom za masnu i mešovitu kožu. 



Pakovanje ovog proizvoda je krajnje klasično i jednostavno, matirano sa spoljašnje strane, usko da stane u svaki neseser, sa dozerom za puder koji omogućava precizno nanošenje bez previše istiskivanja proizvoda. Sa prednje strane imamo mogućnost da se upoznamo sa nijansom, a sa zadnje upustvo za nanošenje ovog pudera i sastav. 





Kod nas je dostupno pet nijansi, sa različitim podtonom koji varira od rozikastog do žutog. Za neutralne podtonove (a to sam i ja), jedino sam se pronašla u nijansi vanila 10. Puder je pre same upotrebe potrebno protresti, zbog čestica koje se natalože, da bi se dobila jedna ujednačena nijansa, dugotrajnost i umanji efekat oksidiranja, koji se kod mene javio. 
Prilikom samog istiskivanja na kožu, puder se ne razliva i ima srednju konzistenciju, veoma se brzo i lagano raspoređuje po koži, ne ostavlja nikakve linije i tragove od povlačenja sa četkom i ne kači se na trenutne nesavršenosti na koži. Lepo se adaptira u predelu oko nosa, stvara na površini jedan lagani mat sloj koji se ubrzo prilagođava koži, formirajući efekat prirodnosti kože koja nije zatrpana i ne čini se suvom. Ukoliko trenutno nemate neke ostatke flekica od bubuljica, veće potkožne bubuljice, ovaj puder će učiniti vas ten baršunastim, ujednačen i stvoriti jednu dobru osnovu za nanošenje ostatka šminke ( rumenila, bronzera). Za sve trenutne veće nepravilnosti na koži, možete posegnuti za korektorom jer ovaj puder ima srednje prekrivanje koje se nadograđuje ( više od jednog sloja pudera, što ja ne preporučujem), a dobra strana je što neke potkožne ciste dobro prekrije i stvori sloj koji će taj deo kože dobro zakamuflirati. To znači da lice postane potpuno glatko.




🙎 Jako mi se kod njega dopada što takve nepravilnosti ne ističe na dnevnom svetlu i lice mi u ogledalu i na slikama izgleda potpuno blurovano, čisto, prirodno koliko god može i ne previše matirano. Sa fotoaparatom odlično sarađuje jer nije prisutan spf faktor. U toku dana ne nanosim pre pudera nikakve teže prajmere sa silikonima niti fiksiram lice transparentnim puderom. 
Ako želite ipak da stavite prajmer, preporučujem Nivea After Shave. Sa njim ovaj puder formira fantastičnu vezu, jer čini da koža izgleda još bolje, produži pozitivan efekat pudera na koži. Za noćne izlaske i boravke u zagušljivim prostorima, ovaj prajmer neće sprečiti preveliko mašćenje kože. Tada je potreban jedan translucentni puder ili fiksator koji ide preko Lorealovog pudera, a ispod pudera ide jači prajmer sa silkonima ( npr. Artdecov, MACov). 
⏰ Neželjeni sjaj na koži se pojavio tek posle tri sata od nanošenja pudera, sa prisutnom kremom sa zaštitnim faktorom 40 + Nivea After Shave (u letnjim mesecima). Na početku, sam bila malo iznenađena da je zaštitni efekat od prevelikog mašćenja kože trajao samo tri sata jer sam mislila da će me duže matirati, obično je bilo na čelu i u predelu nosa, tek kasnije bi se obrazi malo prosijali. Jednim tapkanjem maramice taj izazov je bio rešen. Primetila sam da se puder posle par sati lakše skine sa površine nosa, ukoliko bih rukom prešla po njemu i ima sposobnost da se zbog toga preslika na garderobi. 
Što se same nijanse tiče, možda je malkice jača od mog prirodnog tena zbog čega puder raspoređujem i po vratu, ali sa ostatkom tela se dobro uklapa. U jednom trenutku pri nanošenju se jako lepo uklapa, ne izbija toliko rozikasti podton ove nijanse, međutim vremenom počinje da oksidira, a to znači da menja boju u tamniju nijansu narandžaste. Inače, oksidacija pudera je proces kada reaguje ph iz prirodnih ulja kože sa pigmentima iz pudera, i zato pigmenti oskidišu. To možete sprečiti stavljanjem nekih krema pre pudera na kožu koje nemaju ulja u sebi (Ultra Repair krema o kojoj sam pisala). 



Njegova zapremina od 35 ml po ceni oko 1.200 dinara je sasvim isplativa i dugotrajna, meni je trajao od marta do oktobra, uz nanošenje pudera tri do četiri puta nedeljno. Odlično se ponašao bilo koji bronzer, rumenilo na puderu, nije se skidao površinski sa većine lica gde je nanet ( osim na nosu), i nije stvarao umrljan efekat. Sa kože sam ga obično uklanjala prvo micelarnom vodom ili mlekom za čišćenje, potom gelom za umivanje i sve to potvrdila jos jednim prelaskom micelarne vode. Prilično se dobro uklonio sa kože, na tupferu su jedino ostaci pudera sa delova kože koje sam prilikom umivanja zaobišla, uz kosmati deo glave. Nema komedogeni efekat i ne stvara iritacije, crvenilo, perutanje, svrab. 
Odrasle osobe sa bebi kožom, biće zadovoljne ovim puderom jer njima bez problema stvara dobra efekat na koži ceo dan. 
👌 Odlična strana ovog pudera što može da se koristi svaki dan, uopšte nije lepljiv i težak, a uz ozbiljnu pripremu kože, njegov efekat pokrivanja se može produžiti na veći deo dana.
Svi oni koji vole tečne pudere i koji imaju osetljivu kožu, mogu slobodno da koriste ovaj puder. 

Da li ste probale ovaj puder? Ko je vaš favorit od Lorealovih pudera? 

You Might Also Like

0 comments

Subscribe