Moja preporuka za studio lepote - Kristal

1/31/2017


Praksa je pokazala da je najteže naći dobrog stomatologa, ginekologa, frizera i dobrog kozmetičara. I kad to nađete onda se uvek držite tih ljudi. Tako sam krajem decembra meseca, otišla u studi lepote "Kristal" i imala sreće da naiđem na jednog takvog dobrog kozmetičara. 
To je Zorica, koja iako je mlada ima dosta prakse i iskustva u ovoj oblasti kozmetologije. Svoja prva znanja i iskustva je sticala u školi gospođe Senke Mazić, koja je veoma bitna u svetu kozmetologije u Srbiji, osnovala je smer za više kozmetičare, pokrenula je jednu srednju državnu školu, otvorila svoju, napisala udžbenike iz kojih se još uvek uči. Vremenom se Zorica našla u školi na smeru -Kozmetoterapeut, u nastavi sa srednjoškolcima. 
Kasnije je svoja znanja dodatno obogaćivala, što uspešno i danas čini kroz svoju privatnu praksu. Njen studio se nalazi u ulici Bulevara kralja Aleksandra preko puta picerije "Orao" blizu Depoa, u zgradi na prvom spratu i ja sam tamo otišla na preporuku svoje drugarice, koja ide kod nje redovno. Na njenom sajtu, fb ili instagram profilu, možete naći i njen kontakt telefon za bolju orijentaciju i zakazivanje. 



Sam studio je lepo uređen, sa prijatnom opuštajućom atmosferom i Zoricom koja ima lep pristup, ljubazna i uvek spremna da sasluša o problemima naše kože. Sigurno je tome doprinela činjenica da je ona trenutno na završetku studija psihologije i otuda takav pristup i veliko razumevanje za čoveka. Kroz razgovor sa njom saznala sam da se ona usavršava i dalje kroz sve nove oblasti kozmetologije, prati savremene trendove, osluškuje potrebe klijenata i to sve primenjuje kroz praksu. Zorica voli da sasluša i prihvati novitete koje do sada nije čula, to je jedna pozitivna osobina kroz koju se vidi njena širina kao čoveka i profesionalca. 


U ovom studiju dobijate adekvatnu i kvalitetnu negu lica i tela, po povoljnim cenama. Pored uobičajenih usluga ono što ovaj studio izdvaja od drugih je to što imaju profesionalnu podršku kako pojedinca tako i Udruženja profesionalaca za estetiku i očuvanje zdravlja EstetikPro
U saradnji sa njihovim farmaceutom, organizuju konsultacije na kojima možete dobiti savet kako se kvalitetno negovati, koje i kako koristiti preparate u okviru kućne nege. Moram naznačiti da nakon konsultacija i pregleda, možete poručiti preparat koji će prema stanju kože klijenta napraviti farmaceut Marijana Milosavljević, spec. kozmetologije.


Dame i gospoda zainteresovani za usluge sertifikovanih lekara mogu zakazati besplatnu konsultaciju i pregled kod dr Tamare Vasić Bundalo. Doktorka poseduje licencu i višegodišnje iskustvo iz oblasti aplikovanja botoksa, mezoterapijskih koktela, hijaluronskih filera, lipolize itd.
Osobe koje žele tretman u kom će maksimalno uživati, u studiju lepote Kristal, mogu probati najnoviji tretman u kom se primenjuju aktivni sastojci organskog porekla
Tretman podrazumeva manuelnu masažu organskim uljima, potpuno prirodan mehanički piling, biljno pakovanje... Tretman je osmišljen za osobe koje žele revitalizaciju kože preparatima bez konzervanasa, veštačkih boja i aroma
Pripada grupi bioloških tretmana praćen tridesetominutnom dubinskom masažom uz primenu aromaterapija.



Pored masaža lica, u ovom studiju možete priuštiti relaks masažu celog ili dela tela, terapijsku masažu, anticelulit tretmane sa Tiomukazom, vakuum terapiju, kinesio taping, akupresuru i korektivne vežbe. Sve to uz mirisne sveće i iskusnog fizioterapeuta Žike Nedeljkovića. 
Takođe, studio lepote Kristal, nudi usluge estetskog pedikira, profesionalno šminkanje, tretmane lica – higijenski tretman, tretman za hidrataciju kože, biološke tretmane, tretmane voćnim kiselinama... 


Kod nje sam imala tretman čišćenja lica koji je bio neophodan, veoma sam zadovoljna rezultatima, koža je imala skoro normalan izgled nakon čišćenja, bez crvenila, iritacija i kasnije nije bilo nikakvih infekcija niti novih akni. Jako mi se dopada kod nje, što zna da proceni zbog čega se neki problem javlja na koži, kako ga sanirati i što dobijem ličnu preporuku preparata koji će odgovarati mojoj koži i njenim potrebama. Tome dosta temeljno pristupa, sa velikom pažnjom i posle par godina od kada se brinem o svojoj koži, najzad sam otkrila sa njom, šta je to što bi mojoj koži značajno pomoglo i dovelo je do najboljeg stanja. Uz to, svako od vas nakon tretmana, dobije poruku od nje šta bi trebalo da preduzme po pitanju nege, kakve preparate i same maske, možete napraviti ili kupiti u cilju najbolje kućne nege. Za neku kozmetiku sam prvi put čula od nje, koja se prodaje kod nas, a u pitanju je Lipo Kozmetika.
 Na sledećim fotografijama, gledate moju drugaricu koja je radila hemijski tretman sa AHA kiselinama.




Njen osnovni savet koji sam zapamtila jeste da ne treba previše eksperimantisati, komplikovati, biti jednostavan po pitanju nege, nisu potrebni nikakvi agresivni tretmani već jedna uobičajna blaga nega, a koža već ima svoje mehanizme za oporavak i regeneraciju. Savetovala mi je kozmetiku jednog nemačkog proizvođača Biodroga ( koju koristi u tretmanima) i njihovu BB kremu, koju nažalost možete od kozmetičara preuzeti. I na sreću, Zorica može da vam je dostavi po nabavnoj ceni. 
To mi se dopada kod nje, jer je uvek iskrena sa klijentima, ne ide po svaku cenu na skupe tretmane radi zarade već je kod nje dobrobit klijenta i kvalitet na prvom mestu. To govori i činjenica je da su veliki broj klijenata upravo deca sa problematičnom kožom i aknama, koje ona uspešno rešava. A i dama koje dolaze po pitanju anti age nege su takođe ovde, redovni posetioci. 





Cene su veoma pristupačne kao što sam naglasila, moj tretman čišćenja lica je koštao 2.000 din. i to se radi jedanput mesečno. U ovom salonu često se organizuju i akcije, tako da nekada mogu dve ženske osobe doći po ceni jednog tretmana ili preuzeti vaučer u cilju poklona, dobiti popust na sve usluge kozmetičara i fizioterapeuta, masera. Od skora je uvela tretman kiselinama sa retinolom, za aknoznu i problematičnu kožu. 
Radujem se već sada, ponovnom odlasku kod nje jer mi je stanje kože u dosta boljem stanju od kada sam primenila njene savete u mojoj svakodnevnoj rutini. 
I zato, preporučujem da posetite Zoričin studio lepote "Kristal", a ja verujem da će te u njoj naći svog pouzdanog kozmetičara. 

* Ovaj post nije sponzorisan, urađen je svojevoljno u cilju da se nekome pomogne ukoliko ima poteškoće sa pronalaskom pouzdanog i dobrog kozmetičkog salona.

Kakva su vaša iskustva sa kozmetičarem?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe