Kollagen X anti age maska sa nano česticama 24 kt zlata

2/07/2017



Svi smo svedoci da se današnji način života odrazio na potrebe kupaca i njihove želje da se okrenu proizvodima koji ne iziskuju previše vremena oko rutine, efektni su i uz to omogućavaju dozu komfora i uživanja. To nas može odvesti i drugi pravac, tačnije da postanemo lenji u isprobavanju određenih prirodnih sastojaka koje možemo pronaći u svojoj okolini i pri tome otkriti njihove čari. Kada ovo spomenem, oslanjam se i na sve češću upotrebu maski, koje se danas proizvode u papirnom pakovanju natopljene sastojcima koji obezbeđuju svu potrebnu negu. Iskreno do sada nisam imala previše kontakta sa takvim maskama, jer većinu maski za lice pravim sama kod kuće ili kupim u kesicama za par korišćenja. 
Od kada sam probala ovu koju vam danas predstavljam, shvatila sam da ću se ubuduće okrenuti više ka njihovom istraživanju jer zaista u njihovim sastojcima ima nešto više što obezbeđuje bolji efekat na koži. 


Kollagen X anti age maska sa nano česticama 24 karatnog zlata sa kolagenom, hijaluronom, vitaminima i biljnim esencijama prisutna je u drogerijama od skora, tačnije u DM-u. Ukoliko je niste spazili do sada, nalazi se obično na policama koje nude ovakav vid maski. Ovaj brend dolazi iz Amerike, uvoznik za naše tržište je "Aleksandar MN ", koji je prisutan na ovim prostorima već deceniju. Oni su ujedno distributeri i uvoznici za većinu medicinskih sredstava, farmaceutskih proizvoda, fitness i wellness programa poreklom iz SAD-a i Kanade. 

Neki od poznatijih brendova čiji su zastupnici su Cera di Cupra, Biofreeze, Super Collagen, Joint MD, Paste de Capitano kao i za mnoge druge proizvode koji služe u cilju programa za vežbanje i rekreaciju. Trenutno je na njihovom sajtu prisutna akcija povodom dana zaljubljenih, pa možete pogledati njihov asortiman i iskoristiti popust za ono šta vas interesuje. Od skuplje preparative, najviše su bazirani na brendu Kollagen X i na njihovom asortimanu koji poseduje tonik za lice, gel za čišćenje, maske za predeo oko očiju, maske za lice i kreme od 24 kt zlata. Ovakvi tretmani su trenutno prisutni i sve više popularni u estetskim salonima, a od sada ovakvu negu možemo obezbediti i kod kuće po nižoj ceni. 



Kollagen X anti age maska za lice nije samo namenjena samo za zreliju kožu, već je mogu koristiti i osobe sa problematičnom kožom sklonom aknama, zbog čega sam se i odlučila na njeno isprobavanje. Uz to sadrži hijaluron koji je odličan za svaki tip kože i omogućava joj potrebnu hidraciju, kolagen je tu da omogući bolji tonus kože, stimuliše dodatnu sintezu kolagena i uz to leči akne. Čestice zlata su ovde vidljive i prisutne, u čemu se možete uveriti ako kesu koja je vakumski zatvorena, nagnete na svetlu i uočite sitan zlatasti odsjaj i njihovu malu veličinu. 

Na sajtu je naznačeno šta bi ova maska trebalo da obezbedi:


- uklanja dubinske znake starenja na ćelijskom nivou, 
- smanjuje vidljivost tankih bora 25%-75% već posle prve upotrebe,
- poboljšava tonus kože,
- hidrira kožu 24h nakon upotrebe i snažno je revitalizuje,
- stimuliše sintezu kolagena i povoljno utiče na lečenje akni,
- umanjuje fleke i depigmentacije na koži.
Pogodna je za sve tipove kože i za pripadnike oba pola.
Klinički je testirana, dokazano hidrira i hrani kožu na profesionlnom nivou.

Maska je zapakovana u poseban providan celofanski papir, u kakvom obliku je i za kasnije možete spakovati. Postavljena je u tečnost koja sadrži naznačene sastojke i kao takva se može upotrebiti maksimalno tri do četiri puta. Za problematičnu koži, za izražene bore, neujednačene bore i proširene pore se preporučuje dva puta nedeljno njeno korišćenje, dok kod blažeg stanja kože dovoljno je jedanput nedeljno. Maska je dosta mekana, glatka, savitljiva, pod prstima se oseća silikonska tekstura, i ima označene perforacije za određene delove lica. Za moje lice je malo veća u predelu brade, ali sam uspela da je savijem i prilagodim. 
Za bolji komforni doživljaj, bolje je da je držite u ležećem položaju jer ima tendenciju da se spusti sa određenog dela lica (u mom slučaju u predelu usana). Inače se dobro adaptira na koži i kada je dotaknete primetićete da ostavlja sitne šljokice na prstima, koje su čak i neprimetne. Takvu mogućnost pruža i koži lica nakon njenog uklanjanja, ostavlja upečatljiv utisak, odajući time efekat svežine i blistavosti. 
Masku treba držati oko 30 min. i nisam primetila da ostavlja utisak neke nelagodnosti, peckanja ili slično. Kada je skinem, vratim je u papir kako sam je našla, unesem u kesicu i zatvorim je štipaljkama. Tako se maska ne deformiše i ostaje duže u boljem stanju. Možete je pažljivo obrisati vodom, međutim lično nisam to radila jer sam je uvek nanosila na čisto lice. Svaki put bih malo nagla pakovanje da tečnost uđe u papir i tako ostavila dovoljnu količinu koja mi je potrebna. Sa ove maske tečnost ne curi kada je nanesete, jer uvek se fokusirate na stranu koja ide na lice. 



Da ne dužim dalje oko pakovanja, verujem da je veće pitanje kakav je efekat ove maske

Nakon uklanjanja oseti se svežina, kao i blaga zategnutost, imate osećaj da na licu ostavlja fini film koji služi da dodatno umasirate u kožu. Uz to primetno je da je koža hidrirana, dosta mekana, glatka, međutim ukoliko imate neke delove kože koji su suvlji ona ih neće zajedno sa skidanjem ukloniti. Tako da pre njenog korišćenja možete da uradite blagi piling ako želite, da bi sastojci bolje prodrli u kožu. Naročito se ovo odnosi na čestice zlata koje su u veličini 30 nm, zbog čega je omogućena maksimalna apsorbcija. Meni se vidljiv efekat video najviše na nekim pigmentacijama od upalnih procesa, ostavlja utisak kao da ih površinski izbledi i to nakon prvog korišćenja. Takav efekat nisam videla samo ja, već sam jednu masku poklonila i osobi sa hiperpigmentacijama od sunca, koja mi je to takođe potvrdila. 
Što se tiče akni, ne mogu da ništa za njih kažem jer trenutno nisu prisutne na mom licu, kada mi se bliži ciklus, kožu obično tada proizvodima manje tretiram. Verujem da i njih umiri, jer kako deluje na hiperpigmenaticije mislim da i na njih ostavlja sličan efekat. 
Trenutne bore koje su prisutne na mom licu su dve između obrva (jedanaestice), za koje je potrebna hidratacija i manje mrštenja, maska je površinski uspela da ublaži njihovu vidljivost. Kao da ih blago ispegla i takav efekat pruža još par dana. Sličan efekat ostavlja i na nazolabijalne brazde. Za manje bore oko očiju, zaista nisam sigurna kakav efekat pruža, jer ih još nemam. 
Sledeće slike su malo creepy, slikala sam se sama u ogledalu i zbog toga su nastale ovakve poze. :)





Posle ove maske nisam imala potrebu da nanosim kremu, već bih njene sastojke ostavila na koži i umasirala, a ujutru zatekla kožu vidno zdravijom, blistavijom, svežijom, ujednačenog tena i spremnom za dalje nanošenje proizvoda. Sa ostalim proizvodima iz nege, pruža bolje dejstvo i dobro se kombinuje. Od dekorative, puder divno izgleda na koži nakon njene upotrebe, klizi po koži tokom nanošenja i ističe negovano lice. Zbog toga je preporučujem da je nanesete pre nekih bitnijih događaja u cilju pripreme kože za bolji izgled.



Ovu masku sam videla da dosta koriste crnkinje po Americi, kao i u berbernicama za muškarce na Bliskom Istoku, u sklopu tretmana.

Trenutno se maska na sajtu Aleksandra MN nalazi na akciji, zajedno sa suplementima Super Collagen + C. U DM drogerijama se nalaze posebno i regularna cena je 1.390 din. 
U prvi mah, meni kao studentu učinila se skupom, doduše, verovala sam da je dobra jer mi se sam koncept učinio zanimljivim. I iskreno kada sam razmislila, ovu masku sam iskoristila četiri maximalno pet puta ( s tim što sam tada tečnost direktno na lice nanosila) i trajala mi je mesec dana. Uz to nije ni potrebno da je stalno uzimam, već ću sebi obezbediti mesec kada ću je pružiti i svojoj koži obezbediti ovakav tretman. Zbog toga kada pogledam, kakvu je negu priuštila mojoj koži, verujem da ću je kupiti. Uz to bih volela da probam i njihov tonik za lice, kao i maske za predeo oko očiju.

* Ovaj proizvod je dobijen od pr-a, kao takav ne utiče na moju objektivnost i iskrenost. 

Da li vi volite koncept ovakvih maski i koja je vaša omiljena?

You Might Also Like

4 comments

  1. Koristila sam ovakve sheet maske i prije nego što su postale aktualne, najčešće one za hidrataciju kože. Baš mi se svidjelo kako si recenzirala ovu masku, nažalost (ili nasrecu) nije dostupna u mojoj zemlji ali i dalje rado isprobavam ovakve maske, od jeftinijeg ranga pa do skupljih. Pružaju mi trenutni efekat koji je kao i kod tebe itekako vidljiv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, draga Mare, cini mi se da sam na sajtu Aleksandar MN videla upravo da se ovaj brend prodaje i u Hrvatskoj. Pa, ako si odatle mozes da pogledas. :) Ti si mi riznica znanja za kozmetiku, dobro je poznajes i jako mi je drago sto volis da se brines o sebi. Zahvaljujem se i drago mi je, tebi saljem puno pozdrava! ❤

      Избриши
  2. Draga moja Jovana upravo je obrnuto, ti si moja riznica znanja i od tebe kroz svaki tvoj novi post puno toga naucim. I naravno podijelim i svoje iskustvo. Vodis jako kvalitetan blog i veselim se tvojim postovima, koji su zaista smisleno napisani i nije me strah isprobati nesto na tvoju preporuku.
    P.S. masku cu svakako isprobati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obostrano ucenje je najlepse jer se tako umnozava i raste. Hvala puno, zadovoljstvo mi je da kroz svaki novi post dam svoj maksimum. Ako kroz to nesto i novo spoznate, ja sam zaista presrecna. Ne znam sve i ne znam najbolje, trudim se koliko mogu i gledam da svoje sadasnje koje jeste najbolje, prenesem ovde. :) Takve reci, zaista daju vetar u ledja i prikaz da sam na dobrom putu. :) Hvala na poverenju, na podeli misljenja i citanju! ❤

      Избриши

Subscribe