Nega kose : Naturals raspberry & hibiscus šampon za masnu kosu

5/30/2012

Drage moje,
danas vam se javljam kako bih vam rekla nešto više o šamponu za masnu kosu koji ja koristim. U pitanju je Naturals - raspberry & hibiscus i sasvim sam ga slučajno kupila, čisto da probam, pošto je u opisu pisalo da je za masnu i tanku kosu kao i za volumen. Baš za mene! Bez balsama je ali kosu čini veoma mekanom i čistom. Miris mu nije suviše jak, a posle nekog vremena iščezne skroz, što meni apsolutno ne smeta. Predvidjen je za učestalije pranje kose i rekla bih da je savršen za letnje dane. Nalazi se u boci od 250 ml i košta čitavih 180 rsd! Da ne poverujete!

                  

E sad, pošto sam skoro bila kod dermatologa, doktorka mi je rekla da je ruzmarin odličan za masnu kosu i da kupim ruzmarinovo ulje i da dodam u šampon - koji god da koristim. Želim da vam napomenem da cena te bočice ulja može varirati - u Biljnoj apoteci je 450 rsd , dok sam ga ja platila u Velikoj apoteci ( preko puta starog Merkatora, pored DM-a ) 244 rsd. Ista bočica, isti proizvođač.
Dodala sam, recimo trećinu bočice u šampon - postao je gušći i kosa pod rukama 'škripi' - što je znak da je kosa sasvim čista! Nemam sliku da vam pokažem jer to ulje nije trenutno kod mene, ali slikaću bočicu prvom prilikom i staviti je ovde.
Korišćenjem ovog šampona nije mi se pojavio svrab, kao ni perut, što se dešavalo ranije od nekih šampona za masnu kosu. Prezadovoljna sam i čim potrošim ovu bocu kupiću ga ponovo.
Ako vi imate isti problem kao i ja, podelite sa mnom neko vaše iskustvo ili preporučite neki šampon koji vi koristite i za koji smatrate da je dobar. Bila bih vam zahvalna! 
Želim samo da napomenem još i da je šampon iz AVON-a.

UPDATE : U kosi mi se ipak pojavila perut ( ne puno ) i moram da prekinem pranje kose ovim šamponom na neko vreme sigurno.


Uživajte..

You Might Also Like

0 comments

Subscribe