Nova Lorealova "Lumi Magique" linija

5/23/2012


Kao što smo već juče naglasile na stranici, u današnjem postu predstavljam vam novu Lorealovu liniju „Lumi Magique“. Ali pre nego što započnem priču o tome, želela bih da kažem prvo par reči. Joanne B. i ja, smo ovaj blog pokrenule sa namerom da prikazujemo proizvode koje mi lično koristimo, budemo vaša „desna ruka“ u odabiru možda budućih proizvoda, čija je cena pristupačna, uzimajući u obzir vreme u kome živimo i mladu populaciju koja nas čita. Proizvode koje vam predstavljamo smo prvo isprobale na sebi, dajemo naš lični utisak o tome i naravno ako sa nečim nismo zadovoljne, i to ćemo objaviti. Ovo govorim iz razloga što dobijamo dosta pitanja u vezi proizvoda, da li je to zaista tako dobro, jel to stvarno deluje kao što predstavljamo? Nema potrebe za tim, prosto, jer sve što smo vam do sada plasirale smo mi kupile, nijedna kozmetička kuća nas ne angažuje, već vam prikazujemo preparate za koje mislimo da treba da se prikažu, čijim smo dejstvom zadovoljne. Što se tiče  rubrike „Style predlog“, te mlade, kreativne ljude same pronađemo preko interneta, ono što nam se svidi vrlo rado ćemo podeliti sa vama, a i njima ujedno pomoći.
A, sada mogu da se bacim na temu današnjeg posta!
Kao što sam vam već nekoliko puta rekla do sada, na Lorealovoj reviji su prikazali novu liniju „Lumi Magique“, koja se sastoji od:
- Lumi Magique podloge za ten
- Tečnog pudera
- Nude Magique BB kreme.
I baš na toj reviji sam prvi put imala priliku da se upoznam sa sva tri preparata, isprobam i pogledam na modelima.



Nude Magique BB krema

Na naše tržište poslednjih par meseci stigle su BB kreme, koje proizvode, pa mogu da kažem sada, skoro sve kozmetičke kuće. I kada su počele da se reklamiraju, meni nije bilo jasno, šta znači to BB krema? Da li je to neka vrsta tonirane kreme? I onda tako istražujući, našla sam odgovor. BB krema tj. Blemish Balm cream, su kreme koje sadrže sve u jednom, a to je: zaštitu od sunca, zamenjuju upotrebu obične kreme, prekrivaju nesavršenosti na koži, imaju moć prekrivanja, pomaže koži u sprečavanju pojave bubuljica/mitisera i obično se proizvode u svetlim nijansama, jer većina proizvođača ih prave u istočnoj Aziji, a tamo je pojam lepote, svetla koža. „Nude Magique BB“ kremu, koristim već skoro dva meseca i njeno korišćenje ću nastaviti, jer sam prezadovoljna. Nalazi se u beloj tubi od 30ml, sa ljubičastim čepom. S obzirom na to da je moj ten svetao, koža izrazito masna, meni je ovaj preparat za dnevnu upotrebu odličan. Prvo, nije težak ima laganu teksturu, koži daje da diše, sadrži zaštitni faktor 12, boja je malo rozikasta, ali kao rezultat daje prirodan izgled  i blistavost kože. T zona mi toliko ne dolazi do izražaja, nazire se posle nekih 6-7 sati, od trenutka stavljanja, što je po meni dobro, bez pudera u prahu. Kako iz Loreala kažu, ova linija sadrži Andersenovu tečnost i vodu koja za rezultat pruža blistavost kože i stapanje sa prirodnom bojom; ova formula sadrži 10 puta manje neprozirnih čestica i više vode kako bi koža ostala hidrirana, kao i da bi se ublažile njene nesavršenosti. 


Krema je tečna, tako da vam ne treba mnogo da trošite, lako se razmazuje, i posle samo nekoliko sekundi koža upije. Kada se istisne iz tube, vidi se bela tečnost koja sadrži neke sive čestice i kada naneste na svoju kožu imate utisak kao da stvaljate neki blaži piling. Ovu kremu toplo preporučujem svima, bez obzira na godine, naročito mladim devojkama, s obzirom da imamo potrebu da stavljamo tamnije nijanse, teške pudere, što u ovim toplim danima koji nam predstoje nikako ne preporučujem.



                                                                                                                 
                                                       pre                                             posle

Moja drugarica takođe koristi ovu kremu i njeni utisci su pozitivni,rekla mi je da je jako zadovoljna i da će nastaviti da koristi. Ona za razliku od mene ima normalnu kožu, čistu, svetliji ten kao i ja, i pritom je plava (prirodno), tako da na njoj ova krema izgleda sasvim osvežavajuće i daje prirodan izgled kože (volela bih ovim putem ako čita ovaj post se oglasi i kaže svoje mišljenje). Na slici vidite kako to izgleda, uzmite u obzir da je ovo slikan deo, ne cela površina i ne prikazuje realno stanje kako zapravo ta krema izgleda uživo, jer ovde izgleda tamnije i meni. Ali ako želite da pogledate i isprobate, to naravno možete učiniti u svim dobro opremljenim parfimerijama i drogerijama, cena ove kreme je 1.449 din. ako se ne varam?
Sumiranje utiska: Koristiću je u svakom periodu, bilo leti ili zimi, i toplo vam preporučujem da je probate ako ste namerili sebe da obradujete, u zamenu za neki puder.


„Lumi Magique“ tečna podloga
Ovu podlogu ne koristim, ali sam je probala. Nalazi se u maloj beloj bočici sa pumpicom, veoma praktičnoj i lepog dizajna. Kada nanesete na lice, dobijete taj neki svilenkasti izgled, koža vam je blistava i presijava se. Ne znam kako bih vam tačno opisala, npr. kao  kod podloge za senku, ako ste videli? Sadrži  neke čestice koje pomažu lakšem nanošenju i prekrivanju kože kasnije kada nanesete puder preko toga. Ova podloga košta oko 1.550 din. i takođe možete naći u svim drogerijama i parfimerijama i možete je koristiti nezavisno ili kao podloga za šminku.



„Lumi Magique“ tečni puder

                         
    
            
Što se tiče ovog pudera, probala sam ga nekih dva, tri puta iz testera (na slici), s obzirom da ga nisam kupila, i nakon tog koriščenja moj utisak je ok. Kada kažem ok, mislim na to što je meni najbitnije, da nije težak, vodenkast je, lako se razmazuje i ima solidnu moć prekrivanja, boja ovog pudera je N4 pure beige. Slušajući druge koji koriste ovaj puder, kažu da su zadovoljni jer koži pruža da diše, postojan je i daje hidrantnost. Loreal kaže: „Pruža postojanost do 14 sati“, moj utisak da daje do 8-9 sati, uzmimo u obzir moju masnu kožu i izraženu T zonu. Ovaj puder takođe možete naći, gde i ostatak ove linije i košta oko 1.550 din.  



                                                     
                                 pre                                                         posle

Ono što sam još želela da vam prikažem, jeste Niveina tonirana krema ( Tinted Moisturizing day care), koju korstim već pola godine, do tada nisam imala iskustva sa njima, ali znam ljude koji jesu i njihove utiske vezane za nju. Toniranu kremu preporučujem iskreno, svim mladim devojkama, tinejdžerima, adolescentima, studentima, koji imaju problema sa kožom, a koriste teške pudere i ne znaju tačno koji im odgovara. Moja preporukava vam je ovo, vi imate mladu kožu, neko problematičnu neko normalnu, i pored toga što već imate problema, a želite da prikrijete nesavršenost kože, ovo je pravi izbor za vas, po meni, ali ne bi bilo loše da oni koji već imaju problema sa licem, pa i oni stariji, konsultuju se sa dermatologom i vide šta je to što njima odgovara. Ova krema se nalazi u pakovanju od 50ml, namenjena je svim tipovima kože, daje hidrantnost koži 24h, obogaćena je hidraminom i vitaminima, koji pružaju osnovnu negu, sa zaštitnim faktorom 8.




                                                          
                                      pre                                                      posle

Što se tiče ostalih proizvođača BB krema, još uvek nisam isprobala, ali sam čula utiske pojedinih devojaka, da sa Garnierovom BB kremom i nisu toliko oduševljeni, podseća ih na Maybelline Affinitone, dok su neke zadovoljne. Tako da što se te kreme tiče, moj lični utisak ne mogu da vam dam još uvek, jer nisam probala.
Nadam se da sam vam ovim postom olakšala možda odabir sledećeg pudera, preporučila nešto što ćete možda koristiti, pa ako je neko već probao ove proizvode volela bih da podelite sa nama i vaše utiske.
Do sledećeg posta, uživajte...


You Might Also Like

2 comments

  1. Jovana, prozvana sam, pa se javljam. Meni je odlicna ta krema, malo mi je ten sad cudan, u losijem stanju nego inace pa pokusavam da izbegnem stavljanje na lice bilo cega kada ne moram. Ali kada mi je lice u solidnom stanju jako sam zadovoljna kako izgleda, ne pokriva nesto specijalno, mada koliko sam ja razumela to joj i nije funkcija, vec da osvezi lice a to zaista i odradi. Super izgleda, posebno kada hocu samo malo da se dovedem u red od silnog nespavanja, pa se samo blago nasminkam. Maskara i ta krema i gotovo :) Eto, toliko od mene, nadam se da vam moj utisak moze pomoci nekako.

    ОдговориИзбриши

Subscribe