NYX ♥ Box of Eye Shadows

4/23/2014

 Dobar dan drage dame, nadam se da ste lepo provele Uskrs i da ste dobro gde god da ste i šta god da radite! :)

Danas za vas imam recenziju NYX-ove palete koja sadrži 112, moram reći, prelepih senki.



Kupila sam ju malo posle Nove godine i od tada je neiscrpno koristim. Postoje boje koje još nisam ni takla, videćete i zašto, kada vidite kakve sve boje sadrži.
 



Sastavljena je iz ''dva sprata''. Gornji sprat je onaj koji sarži prirodnije, zemljane tonove, kombinaciju mat, sedefastih i šimerastih boja koje najčešće i koristim, dok je donji pravi POP OF COLOR! Plave, zelene, ljubičaste, narandžaste, crvene... Carstvo boja! Kombinacija tekstura je ista kao i kod gornjeg sloja.




Neke boje su manje a neke više pigmentovane, neke se manje truše neke više, ali se sve može poboljšati dobrom bazom za kapke. Moja ''holy grail'' baza je iz Avon-a.

                       



Senke se lepo senče i ujedinjuju što je veoma bitno, ne izgledaju prljavo, i ne muljaju se jedna u drugu. Koristila sam je za kreiranje raznih look-ova. Pakovanje joj nije ekstremno visokog kvaliteta, ali mene to iskreno nije ni zanimalo pri kupovini već isključivo proizvod unutra, odnosno senke. NYX kozmetiku generalno volim i rado im se vraćam. :) Šifra joj je S118, cena joj je 2990 rsd ali obzirom da sam je kupila u TC Ušće, koštala je 3400 rsd.
Na slikama swatch-ovane boje su moje omiljene.

Do sledećeg posta, uživajte, budite srećni!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe