FREEMAN Papaya moisture plus ANTI-FRIZZ CREAM, krema za kosu na bazi papaje i kokosa

4/10/2014

Pre pet meseci preko sajta ,,Kozmetika Teatar", želela sam da pored Freeman-ovih proizvoda za kožu, naručim i probam neke proizvode za kosu. Anti-Friz krema za kosu sa papajom i kokosom, učinila mi se veoma interesantnom i primamljivom, s toga sam rešila da je kupim i posle dužeg isprobavanja, podelim utisak sa vama.


Kako sam proizvođač kaže, radi se o proizvodu za stilizovanje kose, krema daje dugotrajan efekat, kontroliše vlažnost kose čime popravlja izgled i zdravlje kose. Lagana krema za stilizovanje kose sa Ultimate Hold faktorom omekšava kosu, olakšava raščešljavanje i naelektrisanost kose, te smanjuje čuperke, daje kosi svilenkasti izgled, mekoću i volumen.
Najbolje rezultate daje kada se nanese na mokru kosu i ostavi da se osuši. Može i na suvu kosu, dovoljne su male količine da kosa omekša, ujednači se i dobije mekoću, sjaj i oblik. Ovo se navodi na njihovom sajtu, i sa punim pravom mogu u to da se složim.


Krema se nalazi u tubi od 125 ml, što je sasvim dovoljno jer možete da je koristite pola godine aktivno. Mogu to sa sigurnošću da potvrdim, jer je moja kosa gusta i kovrdžava.Kremu nanosim posle svakog pranja, što znači tri puta nedeljno i dalje mi traje. Još koja nedelja, i kupujem je opet.

Anti-Frizz krema je jedne veoma lagane teksture, lakša za nanošenje i ređa po gustini od Macadamijinih krema za oblikovanje i negu. Već pod prstima možete da primetite da je ova krema hidrantne i ne lepljive teksture, kosi daje jednu mekoću i vlažnost, stvara jedan zaštitni sloj štiteći je pri bilo kakvom toplotnom izlaganju, zadržaće vaš prirodan izgled kose ili ga još više definisati. Miris je predivan, nekako letnji što smo i navikli od Freeman-ovih proizvoda.. Dominira više avokado nego kokos, što se meni i dopada više, jer mi je miris kokosa nekada težak. Nažalost, ne zadržava se toliko na kosi niti je toliko intenzivan, sve dok direktno kosu ne pomirišete.



Kremu stavljam isključivo na mokru kosu, posle češljanja i maske Serical Keratin, razlog tome je što Keratin omogućava da mi dlaka bude ojačana i gusta, a krema je tu da kosu oblikuje, lokne učini definisanim. Uopšteno, cela kosa izgleda sveže, vlažno kao da sam je malo prosušila peškirom, nije naelektrisana niti slepljenja, što je veoma bitno. Bukvalno, izvlači iz vaše kose onaj najbolji oblik. Sama dlaka je sjajna, hidrirana, gusta na dodir, jako mekana, kontroliše je i lepo zagladi.


Posle par meseci, primetila sam da mi je kosa sjajna, na izgled ne toliko suva, ali pre svega jako mekana na dodir i definisana. Kada kažem mekana, ne mislim da je kosa spljeskana niti da je prilepljena, već je na dodir kao svila, iako je češljam kada je mokra opet je zaglađena kada je suva, što je za moju neobuzdanu kosu jako bitno. Na duže staze, mislim da bi trebala da pokaže koliko zaista može da regeneriše dlaku, jer iskreno za sada nisam primetila da mi je u tome toliko pomogla, jer je moja kosa prirodno suva i treba joj dosta vremena. Ali sve u svemu, za nekog ko ima polu-talasastu ili ravnu, gustu dlaku, mislim da bi se rezultat brzo pokazao i da bi takvom tipu kose ova krema odgovarala. Oni koji imaju nešto tanju dlaku i ređu kosu, bojim se da bi im kosa bila prevše mekana, samim tim i nekako pala, jer bi volumen tu izostao.

Cena ove kreme je 529 din. ukoliko naručujete preko sajta, a možete je takođe naći i u Super Veru, parfimeriji ,,Cicana", u tržnom centru u bloku 45, parfimerija ,,Dućan", Pariske komune kod Fontane.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe