GARNIER Miracle Skin & Miracle Eye cream

9/05/2015



Sa novim Garnier proizvodima iz domena dekorativne kozmetike, imali ste prilike da se upoznate kako preko reklama na TV-u, drogerijama, tako i preko ostalih recenzija na beauty blogovima.
Moje mišljenje za predstavljene prizvode je variralo, menjalo se iz meseca u mesec. Posle kratkih pauza od korišćenja i nakon tri godišnja doba, konačno mogu da iznesem svoje viđenje.

Miracle Skin Cream


Proizvod se nalazi u kutiji, prilikom otvaranja se susrećemo sa tubom u koju staje 50 ml proizvoda. Ona je puna, veoma praktična za rukovanje, sa kremom koja je srednje gustine. Kada istisnete malu količinu, vidite da je krema beličaste nijanse, sa prožetim sitnim zrncima koji se pod prstima ne osećaju. Aplikovana na samom mestu, nijansa se neće promeniti, ali nakon što počnemo da je utrljavamo, zrnca polako pucaju i ona počinje da prelazi u narandžasto - žućkastu - bež nijansu, dok se ne stopi sa prirodnom nijansom tena.
Na samom pakovanju, Garnier je naglasio: 

,, Miracle Skin Cream obezbeđuje trenutnu transformaciju - tekstura se prilagođava boji kože i oslobađa koncentrat koji se bori protiv znakova starenja kože. Vidljivi rezultati - koža je ujednačena, glatka i blistava. Od jutra do večeri znaci umora su umanjeni. 
Vidljivi rezultati su nakon 28 dana. Bore i fleke su umanjene, koža je čvršća i njen kvalitet je vidljivo poboljšan."

Jako lepo miriše, veoma je lagane, blago kremaste teksture i nakon utrljavanja, koža je neverovatno mekana i nežna. Sadrži zaštitni faktor 20 koji je odlična stavka ukoliko vaš puder sa srednjom pokrivnom moći ima slabiji faktor, ako je budete koristili  kao bazu.

Moja mešovita koža i krema se tokom zime nisu najbolje slagali. Iako sam nosila tada rolke i džempere, nijansa je bila toliko vidljiva, narandžasta, neprirodna, kao da sam imala neku masku na licu. Koža mi je izgledala umorno, jer je nijansa bila tamnija od moje prirodne. Nije se toliko stapala prilikom utrljavanja i nakon par sati od nanošenja, koža mi je izgledala kao da je vlažna. Imala sam utisak nekada da je masna, međutim nije, želela je samo da oda utisak blistavosti kože. Obrazi, čelo i nos su posle tri sata, bili baš naglašeni. Tokom utrljavanja sam videla linije koje su bile ne ujednačene, nepravilno raspoređene, ten mi je bio musav. Izgledalo je kao da mi se koža ljušti, stvarali su se neki valjušci na površini kada se krema utrljava.


Tada sam rešila da odmorim malo, da dam na vremenu i vidim kako ćemo se na proleće i leto slagati. Negde krajem maja, počela sam opet da je koristim. Počinjem kremu da utrljavam bez ikakve nade, razmišljanja i utiska od pre. Krenula sam od nule. Polako je kružnim pokretima prstiju adaptiram, gledam da li je dovoljno svuda naneta, pogledam se u ogledalo i vidim kako mi nijansa u tom momentu odgovara. Nisam se sunčala niti idem u solarijum, ali naravno moguće je da vremenski uslovi i spoljašnjost doprinose kako će se krema na koži sada ponašati. Ten mi izgleda totalno ujednačeno i manje vlažno, iako još uvek vuče na narandžasto, sada je to u blažoj formi. Kada sam dodatno stavila korektor koji je za nijansu svetliji, bio je to pun pogodak postignutog ujednačenog tena na dnevnoj svetlosti, izgleda veoma lagano i manje blistavo. I dalje se malo prosijam, naročito na obrazima, ali sam i tada gledala da papirićem ublažim taj deo.


Nakon nanošenja, obavezno pređem T zonu fiksatorom i mogu reći da je sada mat efekat za sat produžen.
Kremu iskreno, ne bih preporučila osobama koje imaju masnu kožu, jer će im se činiti kao da taj tip kože naglašava. Osobama sa suvim tipom kože bila bi okej što se hidratacije tiče, ali plašim se da bi negde suvoću naglasila. Damama od +40, +50 mislim da će okej doći, naročito onima sa nešto tamnijim tenom, jer će ih učiniti odmornim i svežim. Veoma je lagana i koža je zaista mekana, iz tog razloga mislim da vama ovakva tekstura i jeste dobro prilagođena. Ja imam 23 godine, iako je naglašeno da ima anti-aging efekat, nisam primetila da mi je koža postala prirodno umorna nakon uklanjanja ili da je stvorila neke neželjene efekte.
Onima koji imaju normalni tip kože, preporučila bih da ovu kremu koriste kao bazu. Preko nje možete preći translucentnim ili mineralnim puderom i to je dovoljno za vašu dnevnu pripremu kože. Održi se vremenski nekih 4 do 5 sati, posle efekat polako pada.

Na slici možete videti kako se ova krema prilagodila koži koja spada u normalni tip, + 40, sa hiperpigmentacijama nastalih vremenski od sunca i stresa.














 • Miracle Eye Cream

Ova kremica se nalazi u nešto manjem pakovanju od 15 ml, sadrži dosta proizvoda u sebi. Poseduje odličan dozer koji vam omogućava da malo proizvoda i u određenoj veličini istisnete za predeo oko očiju. Iz Garniera naglašavaju da ova krema u sebi sadrži:
  ,, Anti age complex - 7 aktivnih komlpeksa, LHA, Pro- retinol, Vitamin E i  B5, peptide, argan proteine i anti - oxydant đumbir. Vidljivi rezultati nakon 28 dana, bore i fine linije su umanjene, koža oko očiju je čvršća i tonirana. "

Ista priča kao i sa kremom za lice, prilagođava se nakon aplikacije, blagim utrljavanjem, a zatim utapkavanjem. Kremu nisam dugo koristila jer mi još uvek kremice ovakvog tipa nisu potrebne, nemam izražene probleme sa podočnjacima niti bore.


Kada sam je nanela, u momentu mi je izgledala kao da je tamnija, narandžastija nijansa od same kreme. Nisam izgledala odmorno jer nemam tamne kolutove, za šta je ova krema i preporučljiva. Obično sam tada pravila kombinaciju sa svojim svetlim korektorom, kako bih dobila željeni efekat.




Koža jeste mekana, elastična, blistava nakon nekog vremena i ne pokazuje nikakve neželjene efekte niti se u linije, borice uvuče prozvod nakon par sati. Zahvalna je kao priprema kože u tom predelu, kod osoba koje imaju tamniji ten ili žele da ublaže tamnije podočnjake koji su rezultat različitih faktora.



Opšti utisak - Nisam sigurna da bih kremu sada lično kupila, zbog toga što me potseća na Loreal BB kremu i njen efekat nijanse kada oksidira nakon par sati. Kao priprema ili baza za nanošenje nekih tečnih pudera srednje prekrivne moći može da posluži ili u letnjim mesecima zbog svoje nijanse, kada je dovoljno da površinski pređete mineralnim puderom. Sam efekat mekoće, elastičnosti i blistavosti kože, uspela je dobro da ispuni.
Krema za lice košta 919 RSD, a krema za podočnjake košta nešto manje, oko 700 RSD, ako se ne varam, jer nisam skoro proveravala. Možete je naći u bolje snabdevenim parfimerijama i drogerijama.

*NAPOMENA* Proizvodi predstavljeni u ovom postu, dobijeni su od strane pr-a kompanije i takva saradnja, ne utiče na mišljenje autora.

Kako se vama čini linija i da li ste probale ove kreme?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe