Vreme je da čistimo četke!

4/23/2012

Drage moje,
 u susret nam ide leto, a sa njim i topli dani, pa samim tim naše lice želi da diše i da se ne opterećuje teškom šminkom. Ono što lično volim da nanosim na lice u tom periodu jeste maskara, labelo na usne i malo rumenila. Najčešće tada koristim četku isključivo namenjenu za rumenilo,dok druge dubinski očistim i spakujem. Oni koji obično koriste jednu četkicu za više boja, i kada žele da dezinfikuju četkice, koriste sprejeve za brzo uklanjanje senke/ne čistoće, koje Vam ne obezbeđuje dubinsko čišćenje već privremeno. Naprskate četkicu koju želite da očistite, i maramicom zatim pređete preko nje i uklonite prljavštinu. Sprejeve za tu namenu, možete kupiti u bolje opremljenim parfimerijama, kao što je npr. Sephora gde flašica od 60ml košta oko 700din. Iskreno, lično nisam probala, ali sam dobila preporuku,da je sprej dobar i praktičan,pa ko voli nek izvoli. 
Priprema i čišćenje mojih četkica, izgleda ovako kako ću Vam danas predstaviti u ovom postu.
Napomena: Moje četkice koje Vam predstavljam nisu profesionalne. Jedna je kupljena u Sephori, druga u Avon-u, a jedna je iz nepoznate parfimerije.
Na slici su prikazane četke koje ću u ovom postu koristiti: dve za rumenilo, jedna za nanošenje tečnog pudera i četvrta za nanošenje senke.

Prvi korak
:
U posudu ili tacnu, kao u mom slučaju, sipajte malu količinu detrdženta za pranje sudova, koji u sebi sadrži balzam, a danas ih većina sadrži ili tečnost za pranje ruku, koji takođe sadrži balzam. U ovom slučaju, koristila sam tečnost za ruke.. Možda se pitate zbog čega navodim da sadrži balzam i zašto ne spominjem sapun? Suština je u tome, da balzam četkici daje mekoću što želimo da postignemo, a sapun isušuje dlaku. Kada sam sve svoje četkice dobro uronila u tečnost, prelazim na sledeći korak.


Drugi korak
:
Četkicu malo pokvasim pod vodom i krećem da je pokretima u dlan čistim. Kružnim pokretima trljam u dlan, nemojte jako, da četkici ne bi oštetili dlaku. Zatim je rukom obuhvatim oko cele njene širine i povlačim odozdo na gore, kako bi prljavština sakupljena u korenu dlake izašla. To ponovim i sa drugim četkama. Gledajte da je što bolje operete sve dok ne vidite da je izgubljena bilo kakva boja.
Hm, ova četka je bila malo više zapostavljena... ;)


Treći korak: Pod mlazom mlake vode je ispiram polako, vodeći računa da ne oštetim dlaku. Zatim na čistom peškiru, četku laganim pokretima prevlačim preko da bi svu vodu iz nje izvukao i kako bi se vremenski što manje sušila. Vodite računa da polako prevlačite, da se dlake ne bi raštrčale i posle svaka od njih vodila svoju politiku.


Četvrti korak
:
Četkice stavljam da se osuše,kada se osuše, postavljam ih na njihova mesta i tako ih odlažim do sledećeg korišćenja. Ako primetite, da je četkica u sredini raščupana, poslužite se češljem koji ima uske zubce i pažljivo iz korena je češljajte. Lično volim da pređem jer mi je četka tada raščešljana i bujna, dlake nisu spljeskane,ne mora da znači da će Vam biti, ali kao što rekoh ja volim.

Iiii četke su sada spremne za korišćenje
Nadam se da sam Vam ovim postom malo pomogla, i da će Vam moj način čišćenja četki pomoći. Kako Vi i na koji način čistite svoje četke? Podelite sa nama svoj predlog i vrlo rado ćemo dati savet. 
Do sledećeg posta, uživajte...

You Might Also Like

1 comments

  1. Nasla sam i vas post o cetkicama :D
    To sam i ja radila do skoro, al nekako sam sad u fazonu da je najbolje sa samponom za bebe jer je najblazi...Mada i ova metoda je super... Al svidja mi se ideja sa cesljem, to mi nikad ne bi palo na pamet :D

    xoxo

    Ena

    ОдговориИзбриши

Subscribe