AVON FEMME (parfemska voda, sprej za telo, losion za telo)

3/10/2014

Pozdrav i od mene, posle skoro mesec dana od poslednjeg posta! 

Stalno gledam da ugrabim vreme za pisanje, a kada se to i zvanično desi, obično nemam neku inspiraciju?
Nadam se da ćemo sada biti više aktivnije na tom polju, jer je danas zvanično startovao i novi dizajn na blogu! Jeejjj!
Trudile smo se, nadamo se da vam se dopada i da će vam biti lakši za snalaženje.

Da ne bih više davila sa uvodom, vreme je da pređemo na proizvode o kojima ću danas pričati!

U pitanju je novi Avonov parfem "FEMME", koji je izašao nedavno, a oni koji nisu bili u prilici da drže njihov katalog u rukama, mogli su da se upoznaju sa njim preko reklame koja se vrti u poslednje vreme na TV-u.


Iskrena da budem, odavno iz Avona ništa nisam kupila, jer nemam u svojoj blizini Avon damu, a tim katalozima se nikada nisam ni bavila. Na ovu parfemsku vodu, tj. njegovu mirisnu notu, navukla me je Jovana B. i sada joj hvala na tome, jer u poslednje vreme samo ove proizvode koristim i postala sam zavisna mirisa. Do sada sam izbegavala da recenziram bilo kakav parfem, jer koliko god se trudila da dočaram notu, neće biti prenesen pravi doživljaj i celokupna slika tog parfema. Zato se nadam, da ću bar sada uspeti upola da vam prenesem i dočaram, pa ako bude u redu, nastaviću da recenziram parfeme. 

Počnimo od parfemske vode!

Iz Avona za nju kažu: ,, Avon Femme je miris inspirisanim dinamičnim cvetnim i ženstvenim notama, u kombinaciji sa voćnim akordima mirisa šume. Ovaj parfem je neobična mešavina crvenog grejpfruta, kruške, latica jasmina, uz note glamurozne magnolije, gardenije i lokvanja."

Dok čitate sam sastojak parfema, možete već da nagovestite, da se radi o jednom prolećnom, ženstvenom, cvetnom, nežnom i blagom parfemu. Sama takva nota, nalazi se i u ništa manje ženstvenoj bočici od 50ml, koja na prvi pogled podseća na dijamant. Bočica je providna, a sam miris je u nežno roze boji, koji se slaže sa divnim, cvetnim opisom sastojaka. Upakovan je u bočicu koja je praktična, nije glomazna i teška, a čep se lako skida. Miris je baš, kao što rekoh, cvetni u jednom trenutku osetite dominaciju magnolije, orhideje i ljubičice, koje ne otežavaju miris, već daju na sladunjavosti i svežini. U nekim trenucima, miris me podseti na "Davidoff Cool water" mirisnu notu, koji se nalazi u plavoj bočici, zbog svoje lagane teksture. Obzirom da mi je to jedan od omiljenih parfema, Femme zbog toga može da mu parira, i zalužno staje rame u rame sa njim. Nakon prskanja, parfem se mnogo ne rasprši, miris je još uvek nedefinisan, nekako u prvi mah osetite provlačenje alkohola. Međutim, kada prođe par sekundi, miris polako počinje da se adaptira na koži, lepo se aplicira i počinjete da osećate pravi intenzitet. Miris je na početku, kao i svaki, malo jači. Nije težak, ne guši, već je lagan, intenzivan, ženstven i nežan. U jednom trenutku, kao da vas odvede na cvetnu poljanu ili imate doživljaj kao da ste na moru, gde u večernjim časovima imate spuštenu kosu i dugačku suknju, koja leluja na blagom vetru. I ova nota, mislim da odgovara baš takvim trenucima. Kada je rano proleće ili kada ste na moru. 


Njegov intenzitet na koži može da ostane i do 7 sati, ali sama nota se gubi nakon nekih pet, gde poslednja dva sata, samo vi možete sebe da osetite. Kada je reč o njegovom korišćenju, mislim da njega mogu da koriste i devojke i dame, bilo koja starosna dob da je u pitanju, jer zaista toliko osvežava, toliko je blag i lagan da prosto ne vidim zašto bi postojala starosna granica u tome? A, i kad smo kod toga, ne volim da gradiram ko bi mogao, a ko ne bi mogao da koristi nešto jer, cela kozmetika se bazira na manipulisanju, marketingu i obrtanju novca. 

Parfem se prodaje po ceni od 1960 din. i to kada je na akciji, cena mu je 1419 din.

 

LOSION ZA TELO

Njihove losione sam baš retko kupovala, možda mi je ovaj prvi, kao i sam parfem. Parfeme iz kataloga do sada nisam kupovala, kao i losione. Za losion se ne može reći da baš podudara mirisu parfema, jer njegov miris ima nešto što parfem ne. Šta tačno, ne mogu da definišem, ali se primećuje. 


Možda mu fali nešto od tih cvetnih sastojaka, ali to opet ne umanjuje njegovu vrednost. Sam losion se nalazi u sivo-crnom pakovanju od 150 ml, sasvim dovoljno za nekoliko meseci. Pakovanje nije veliko, veoma je lagano i praktično. Femme losion je veoma lagane teksture, vodenkaste, miris nije težak, takođe je lagan, a prilikom nanošenja na koži se lagano i glatko razmazuje. Ono što mi se posebno sviđa jeste da nije masne teksture, već je koža nakon nanošenja glatka i hidrirana. Na sam dodir mekana, nežna, kao da na površini ima zaštitni sloj koji traje i po nekoliko sati, a miris je malčice sladunjav. Miris nije toliko jak, pa zbog toga se ne zardžava toliko na koži, a i stvari ne poprimaju toliko tu notu.

 Njegova cena je oko 680 din. što je za jedan losion, i malo skuplja cena. Ali ako se nađe na nekoj akciji, mislim da je vrlo rado treba iskoristiti i kupiti ovaj zaista divan losion.

 I za kraj, nastupa sprej za telo, koji upotpunjuje celu ovu kolekciju. Nekada ga bukvalno u brzini naprskam, jer me osveži njegova nota, sličnog je mirisa kao i sam parfem.  

 

Sprej je upakovan u tamnoj bočici od 75 ml, i ima klasičan zatvarač i deo za prskanje. Malo kod prskanja, imam problem kao da prilikom pritiskanja dovoljna količina ne izađe, međutim to i nije preterana zamerka. Ozbiljnija je ta, što na samo prskanje pa i posle par sekundi osetim dominaciju alkohola, koji isparava, pa tek onda osetim pravi miris ovog spreja. Zbog toga ne preporučujem direktno prskanje na kožu, pre nekog losiona ili mleka za telo.

I on je sam lagan, možda za nijansu se više oseti ljubičica i njen osvežavajući, prolećni miris. Sam miris se ne zardžava mnogo na koži, i kao takav ne zadržava se mnogo ni na garderobi.

Njegova cena je takođe, 680 din. 

 Nadam se da sam uspela bar malo da vam dočaram, kako zapravo ova cela kolekcija miriše, o kakvim sastojcima je reč i da li vredi probati. Iz cele kolekcije, mislim da ću sigurno ponovo kupiti toaletnu vodu jer sam očarana njome i veoma su me pozitivno zbog toga iznenadili.

Do sledećeg posta, veliki pozdrav!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe