M.A.C Pro conceal and correct palette / Light

7/01/2014

Dobar dan drage moje! Kako ste?

Danas vam donosim recenziju M.A.C-ove palete korektora koja u sebi ima boje NC15, W10, NC20, NW20, Pale Jellow, Pale Pink.



Paleta se sastoji iz šest kremastih korektora koji služe za pokrivanje nepravilnosti na koži, ređe za podočnjake upravo zbog toga što se skupljaju u sitnim boricama oko očiju, ali se s dobrim fiksirajućim puderom/prahom koriste i za to. Naravno, bez preterivanja s proizvodom jer veća količina izaziva upravo to nakupljanje (crease-ovanje).

   

Ze sebe lično koristim kombinaciju boja, u zavisnosti od dela lica na kom pokrivam i šta. Kada na svojoj prirodnoj belini želim da radim konture koristim nijansu Pale Jellow jer je svetlija od mene! :)
Na slici je oko moje sestre.





Sasvim fino pokrivaju i njihova velika pogodnost je to sto su u paleti, pa još na gomilici, lakše je za korišćenje. U suštini i nije vam potrebna ukoliko ne šminkate veliki broj ljudi, jer se ovi korektori prodaju i pojedinačno, pa kada nađete sebi odgovarajuću nijansu, kupite nju, a ne celu paletu. :) Možete ih nanositi četkama, četkicama i sunđerima ali ja ih najviše volim nanositi prstima, jer se najbolji efekat dobija upravo tada, po mom mišljenju i iskustvu.


Cena joj je negde oko 5.000 rsd. M.A.C oficijelnu radnju možete naći u Shopping Centru Ušće na prizemlju.

Do sledećeg posta, koji stiže uskoro, brže no što mislite... :) Pogledajte tutorijal na temu kako uraditi dupli ajlajner u saradnji sa Mogu Ja To Sama sajtom :)

                                              

Pre baze za oči nepravilnosti na licu sam blago pokrila korektorima iz upravo ove palete.

Uživajte! :* ♥


You Might Also Like

1 comments

Subscribe