Nega kose: Kallos Keratin, Garnier Ultra DOUX reconstructing mask, Victoria beauty Argan liquid crystals with argan oil, Čičkovo ulje, Schwarzkopf GLISS hair repair with liquid keratin komplex, Amika oil treatment, Balea mango + aloe vera

7/25/2014

Nisam odavno objavila post ovakvog tipa, gde je više proizvoda za negu kose sadržan u jednom.
Prethodnih par meseci sam kupovala dosta proizvoda za negu kose jer sam ponovo izvlačila pramenove, što je dovelo do toga da kosa mora dodatno da se neguje. Kako ne bih 15 proizvoda strpala u jedan post, jer onda ne bih imala dovoljno mesta za svaki pojedinačno da predstavim, rešila sam da ih podelim u dva.
U današnjem postu gledate par proizvoda koje sam u proteklih nekoliko meseci redovno koristila i dobro proučila.

KALLOS KERATIN


Do sada sam koristila samo dva keratina, marke Serical i Kallos. Serical sam predstavila u jednom od sličnih postova i bila sam zadovoljna, dok sam Kallos Keratin probala iz čiste radoznalosti. Dodatno na moju odluku je uticala i prodavačica kod koje kupujem, rekla je kako je bolji od Sericalovog, što me je dodatno navelo da ga probam. Oba keratina staju u kutiju od 1000 ml, što će vam trajati tri do četiri meseca, sve zavisi da li delite sa nekim. Kallos Keratin maska za kosu u sebi sadrži Keratin sa mlečnim proteinima koji su namenjeni za suvu, oštećenu i hemijski tretiranu kosu. Kada sam ga prvi put nanosila, primetila sam da je za nijansu gušći od Sericalovog, kremast je i ne treba vam mnogo za jedno pranje. Ja ga obuhvatim prstima. Nanesem ga na vrhove i držim ga nekih pet minuta, posle šamponiranja, a zatim isperem. Miris mu je težak, ne mnogo podseća me na muški parfem, i srećom se ne zadržava dugo na kosi.
U početku dok još nisam izvukla pramenove, nisam primetila neku bitnu razliku da je ovaj Keratin više delovao od Sericalovog na poboljšanje kvaliteta kose, kao i na to da mi je dlaka deblja, svilenkasta i sjajna. Čak mi se desilo, da mi se i sama kosa brže mastila. Međutim, ja sam nastavila da ga stavljam posle svakog pranja i shvatila sam posle nekog vremena da je kosa prestala da se češće masti, pa sam to prepisala nekim drugim faktorima.

Što se češljanja tiče, nekada mi ide ok, nekada mi treba da se pomučim. Kada ga nanosim pre preglanja na moju prirodnu kovrdžavu kosu, nisam primetila da kao Serical uspe da mi dlaku učini punijom, smirenijom, sjajnijom, glatkom i da pruži jedan lep oblik. Nekako, iako upotrebim nakon toga neka ulja ili kreme, kosa opet nije pod kontrolom, uspe lako da se uvije, krajevi pogotovu i nakon najmanje vlažnosti. Samu hidrataciju, regeneraciju i obnavljanje strukture dlake bolje pruža, čini mi se, Serical Keratin bar u mom slučaju. Pošto mi se ovaj nalazi pri kraju, vratiću se ovom drugom, jer ovaj Keratin nekako ne bi toliko pomogao nekome ko ima suve krajeve, čija je kosa beživotna, čupava, nekontrolisana...
Što se samog oblikovanja prirodne kose tiče, i te kako ume da mi lepo izdefiniše lokne, ali i kosu ume da spljeska iako samu masku ne stavljam na teme, već samo na krajeve. Koliko sam čitala po forumima, mišljenja u vezi ove maske su podeljena. Kallos koji je br. 1 u Mađarskoj i Rumuniji u sektoru za profesionalnu negu kose, takođe sadrže i šminku kao i preparate za negu tela, što sve možete videti na njihovom sajtu ili na srpskoj Kallos FB stranici. Ovu masku sam kupila u parfimeriji na Vidikovcu, platila sam je 350 din., a možete je naći i na pijaci na tezgama, prodaju je po 280 din., a neko i za 300 din.

Garnier ULTRA DOUX maska za oštećenu i lomljivu kosu sa matičnim mlečom


Nisam neki fan Garnierovih šampona za negu kose, stvaraju mi perut, ali su im maske zato diiiiiiivne! Još jedna takva je i od skora došla na naše tržište. Čim sam ugledala da je sa sastojcima meda, morala sam da je probam, a i namenjena je baš mom tipu kose. Iz Garniera kažu da sadrži ekstrakt matičnog mleča, koji je ovde poznat po svojim obnavljajućim i osvežavajućim svojstvima. Propolis, po svojim zaštitnim svojstvima i hranljivi med koji ima negujuća svojstva. Sve to spakovano je u plastičnu kutiju od 300 ml, sama struktura maske je kremasta, nije toliko gusta kao Keratin, lepo se raspodeli po kosi i ne treba vam mnogo da je nanesete. Ja je stavljam jednom nedeljno, držim je da deluje nekih 5 minuta, a zatim je isperem. Jako lepo miriše, i nekada se desi da mi i sama jastučnica na ovu masku miriše, i krajevi kada ih direktno pomirišem.
 
Kosa je posle ispiranja jako mekana, glatka, laka za raščešljavanja kovrdžave i suve, ofarbane kose. Oni koji imaju prirodnu, ne farbanu kosu učiniće je da bude tako glatka kao svila, blistava, hidrirana i sjajna. Koristim je neka dva meseca, još je nisam potrošila iako sam od skora počela sa mamom da je delim, jer je oduševljena kako deluje na njenu suvu, ofarbanu kosu. Meni se maska dopada, jer mi je vlas regenerisana, na dodir jako mekana, suve krajeve potpuno lepo obnovi, nahrani, učini ih glatkim, kosu lepo oblikuje i učini je voluminoznijom. Jako sam zadovoljna i vrlo rado ću je ponovo kupiti, čim je potrošim. Možete je naći po bolje snabdevenim parfimerijama, drogerijama, pa možda i na pijaci po ceni od 350 din, ako se ne varam.

Čičkovo ulje by Galafarm


Posebnu ljubav gajim prema uljima za negu kose, kože i vrlo rado ih kupujem i koristim. Mislim da ništa ne može toliko zdravo, dubinski, hranljivo i pravilno da reši problem bar kod kose, kao što to mogu prirodna ulja. Čičkovo ulje koristim zbog moje seboreje, sa kojom se iznova borim u svakom prelaznom vremenskom periodu, a to je obično zima, kao i prelaz iz proleća u leto. Tako je bilo i ovog puta, pre samo tri meseca sam imala jako izraženu seboreju na prelazu između čela i kose. Prosto je bila nepodnošljiva, toliko da sam bila na korak da odradim labor.bris sa tog dela. Međutim, rešila sam da probam nešto prirodno i uzela čičkovo ulje koje deluje antiseptički i antibakterijski, što je zapravo i odlično za seboreju. Takođe, uspešno sprečava nastanak peruti, sprečava opadanje kose, jača vlas i daje sjaj, punoću i vitalnost. Ja ga i dan danas pre pranja, utrljam u predeo gde imam seboreju, a to je rub oko glave, dobro umasiram jer time i potpomažem da teme lepo upije i pojačam cirkulaciju. Držim ga sat vremena, nekada i duže i isperem ga uobičajnim šamponom.

Lepo se uklanja sa temena, jer nije toliko gusto i masno kao ricinusovo. Prijatno miriše, jer sadrži ekstrakt korena biljke čičak. Nekada ga i nanesem na krajeve, kada mi je kosa suva jer joj da lep sjaj i dlaku fino zaglača. Posle tri meseca, koža glave mi nije toliko crvena nakon pranja kose, seboreja se u znatnoj meri smanjila kao i stavranje peruti, jedno vreme nisam koristila ni balzam za kosu, niti bilo kakvu kremu u tom periodu, već samo šampon i ovo ulje. Jako sam zadovoljna, i koristiću ga vrlo rado. Staje u tamnu, staklenu bočicu od 50 ml, košta 169 din. i možete ga naći u Liliju ili privatnim apotekama. Proizvodi ga Galafarm iz Makedonije.

Balea hidrantno mleko za kosu od manga i aloa vere


Kada je Balea izbacila ovo mleko, nastala je velika potražnja i njegova masovna kupovina. Nisam ga ni primetila, dok nisam pročitala po našim beauty blogovima, kako je dobro i da ga treba kupiti. Za mene je to sasvim dovoljno da odem i kupim jer me proizvodi za negu kose uvek interesuju i privlače. Mleko je namenjeno za suvu i oštećenu kosu, ne ispira se, štiti od toplote tokom feniranja i olakšava češljanje.  Sadrži ekstrakt manga i aloe vere koji intenzivno hidriraju kosu i kožu glave. Repair kompleks štiti kosu. Mleko nanosim na još vlažnu kosu, koristim ga od maja i iskreno ne mislim da nešto dubinski toliko deluje i neguje.


Više se bazira na površinski deo, da dlaka bude glatka, mekana i sjajna nego što ima toliki uticaj na negu. Očekivala sam da će mi više definisati lokne, kao što to čini Freeman-ova krema od papaye i kokosa. Za nekog ko ima suvu, hemijski tretiranu kosu, neka ne očekuje neki extremni boljitak i negu. Nakon bilo kakvog feniranja ili peglanja, kosa jeste mekana, definisana ali ne sprečava da se uvije. Lepo miriše, voćkasto i miris se zadržava solidno na kosi. Ima finu pumpicu, koja dobro dozira. Može se naći u Dm-u, i košta oko 300 i nešto dinara.

Victoria beauty ARGAN LIQUIDS CRYSTALS sa arganovim uljem

Ovu bočicu tečnih kristala sam uzela nešto pre početka godine. Zanimelo me je da probam, sve sa sastojkom arganovog ulja me privlači. Ovo nije čist argan, u sebi sadrži samo 10% sastojka čistog ulja. Namenjen je za suvu, oštećenu i tretiranu kosu. Na samoj bočici piše, kako duboko ulazi u kutikulu dlake, obnavlja strukturu vlasi i duboko obnavlja hidrantnost. Sadrži u sebi vitamin E za zdraviji rast kose, zaštitni filter od UV zračenja i vlage, a arganovo ulje je bogato anti-aging antioxidantima. Što se tiče nege, srednja je. Ne mogu od tečnih kristala da očekujem da će delovati, kao i čisto ulje, za obnavljanje oštećene i suve kose.

Namena mu je više da zagladi dlaku, učini je gipkom, svilenkastom, sjajnom... Obično ga nanosim na mokru kosu i to isključivo na krajeve, u slučaju da je peglam, stavim pre i posle, kako bi kosa dobila završni sjaj, i kako se ne bi nakon nekog vremena uvila. Za to fino služi, kosa mi nije masna, teška već jako mekana i svilenkasta na dodir, lepo miriše i žao mi je što se miris nakon sat vremena izgubi. Srednje je konzistencije, u ovu plastičnu usku bočicu stane 30 ml sa finom pumpicom koja mi dozira tačno onoliko da ne preteram sa nanošenjem. Košta 420 din. i ove kristale sam poručila preko sajta, Muzej Teatar.

Schwarzkopf GLISS hair repair sa keratinskim kompleksom za obnavljanje kose

Sledeća dva proizvoda koja vam predstavljam sam izabrala sada da prikažem iz razloga što su jako pogodna za putovanja. Lično ne volim da nosim kutije, flaše šampona po koferima, neseserima, ovako mala pakovanja, dobro zatvorena su mi sigurna i zauzimaju manje mesta. Nisu ni skupa, jako su korisna i tih par dana će vas dobro služiti.
Izbegavala sam da do sada da koristim šampone i regeneratore Gliss, jer sam čula sa zatvaraju pore i samim tim kosa se brže izmasti, i da sadrži sastojke koji su teški za kosu. Međutim, čitajući razne beauty blogove koji su prikazali ovako maske u malim pakovanjima, rešila sam na kraju i da probam. Ova maska je namenjena takođe sa kosu koja je suva i tretirana, staje u 12 ml, i ovakvo pakovanje za moju gustu kosu iskoristim za tri puta. Jako mi dobro definiše lokne, kosu lako raščešljam, na dodir je jako mekana i gipka, lokne su čvrste i ne spljeskaju se niti unište, nakon dva dana od pranja. Ne masti kosu, dobije se jedan zavidni volumen, a dlaka je sjajna i lepo zaglađena. Sve reči hvale imam za nju. Košta oko 120 din. tako nešto, i razmišljam da uskoro kupim veće pakovanje.


AMIKA: Oil treatment

Amika ima tako slatka dizajnirana pakovanja, da prosto ne možete da odete u Aleksandar, a da ne bacite oko na njih. Za oko mi tek zapadne cena njihovih proizvoda jer su skupi, ali tu su uvek nađu i ovako male kese da ih kupite, isprobate i ne zalećete se prilikom kupovine. Ovu kesicu sam koristila možda tri puta, nekada sam možda i preterala sa nanošenjem količinski, ali mi se i tada nije kosa mastila. Prelepo miriše, žao mi je što se miris duže ne zadržava. Dlaku jako lepo definiše, ulje nije masno niti teško, tečne je konzistencije, lepo se nanosi na prste i rasporedite po krajevima kose. Posle nanošenja, vlas mi je sjajna, glatka, mekana i fino definisana. Lepo je zagladi naročito posle feniranja ili peglanja. Isključivo sam ga nanosila na mokru kosu. Preporučujem vam toplo da probate ukoliko niste, pa i sa ovako jednom kesicom od 3 ml koja košta 30 dinara.
Prirodna boja kose. Korišćen Kallos Keratin, Victory beauty tečni kristali





Kosa nakon šatiranja. Za definisanije lokne, na mokru kosu stavim malo Amika ulja, i uvijem na manje pramenove. Kosu ostavim tako da se osuši, i nakon toga pramenove podelim na manje. Lokne na krajevima su guste i definisane, a kosa je smirenija. Na drugoj slici, vidite kako moja kosa izgleda kada se ispegla!





Od mene ste navikli na duže postove,  nadam se da vas nisam zamorila sa previše informacija. Ovakva tema zaista iziskuje da joj se dodatno posvetim. 
Ako ste probale neke od proizvoda, podelite vaše iskustvo, zanima me kako su vama i da li su ovi proizvodi pomogli.
Do sledećeg posta, veliki pozdrav!


You Might Also Like

1 comments

Subscribe