Avon parfemi: Little black dress Eau Fraiche i Pur Blanca Charm

7/13/2015


Iz poslednjih par kataloga Avon kompanije, imali smo prilike da se upoznamo sa njihovim novim toaletnim vodama i parfemima, od kojih su neki dopunili stare linije, a neki novi su krasili majske naslovnice, kako bi nas lakše upoznali sa novim članovima.

Do sada nisam imala prilike da isprobavam njihove linije niti sam bila neki ljubitelj prodaje parfema preko kataloga. Činilo mi se da ne mogu da dobijem potpuni doživljaj neke mirisne note i njenog inteziteta. Međutim, Avon "Femme" parfem me je u toj činjenici razuverio, za kratko vreme postao je jedan od mojih omiljenih parfema, kome se rado vraćam već drugi put. Druženje sam rešila da nastavim i otvorim se za novo upoznavanje sa njihovim novim/ starim linijama, koje su mi se učinile vrlo zanimljivim. U pitanju je njihova stara, popularna linija, "little black dress", koja je ovog proleća postala bogatija za još jednog člana. U pitanju je orijentalno- cvetna nota na bazi sočnog limunog ulja, ružičastog božura i mošusa, pod nazivom - Eau Fraiche.



Ovo je moje prvo druženje sa ovom linijom, do sada nisam imala prilike da je koristim. Već sada mogu reći, da mi je ovaj parfem pomogao da se upoznam još više sa njom i istražim još neke njene mirisne note.
Parfem se nalazi u veoma elegantnoj, stakleno - providnoj i krajnje praktičnoj bočici od 50 ml, sa providno crnim poklopcem, koji prekriva samo obod pumpice. Sa gornje strane je otvoren i veoma sa lako skida. Pumpica odlično fukcioniše, parfem se ne troši previše, s obzirom da ga svaki dan koristim. U ovako tropskim, letnjim uslovima on je odličan izbor za svakodnevno korišćenje, jer njegova citrusno - cvetna nota, krajnje osvežava i prikladna je za svaki momenat. Može se kategorisati u lagane, ženstvene verzije parfema, pogodan je za sve uzraste jer preovladava na početku limunovo ulje, a kasnije dominaciju preuzima ružičasti božur i mošus.




Prva asocijacija kada ga pomirišem, odvodi me na peščanu plažu sa tirkiznim morem, odevena u dugačkoj beloj, lanenoj haljini, čija blago preplanula ramena nežno dodiruje gusta, puštena kosa i to je sve ispaćeno uz dugačku šetnju duž obale mora, hodajući po belim, kamenim pločama... Moćna, jaka, žena koja sija u svom punom sjaju, svesna sebe i zahvalna na svemu što joj život pruža, krajnje otvorena za sve ono što joj tek dolazi...


U momentu aplikacije, kao da hladi kožu, oseća se na početku blaga sadržina alkohola ali ne stvara nikakvo gušenje, jer nakon par sekundi izvetri i onda dobijete potpuni doživljaj ovog parfema. Tečnost je svetlo zelena, veoma lagana, brzo se adaptira i opstaje na koži nekih 2 sata, u svojoj punoj snazi. Nakon toga, polako slabi njena moć i gubi se sa kože, tako da ukoliko vam bude malo slabiji, možete ga poneti sa sobom jer staje u bilo koju dimenziju nesesera. Meni je ova nota pun pogodak za proleće i leto, mislim da ću ga u sledećih par meseci vrlo često koristiti, jer sam pri prvom kontaktu osetila da će ovo leto biti obeleženo ovim parfemom. Preporučujem ga svima, pa ukoliko budete u prilici da se susretnete sa katalogom, možete ga poručiti po punoj ceni od 2,050 din. ili da pričekate akciju, kada ga možete kupiti za 1,200 ili 1,500 din.

PUR BLANCA je takođe jedna od linija koja je upotpunjena ovog proleća, sa novim članom Charm, označenim svetlo ljubičastom nijansom i blago redizajniranom fontom na bočici.


Ne sećam se kako sam od svih parfema iz ove linije, izabrala baš ovu verziju, jer sam pri kontaktu uživo, osetila da se ova nota teško uklapa sa mojim senzibilitetom. Njihova linija je karakteristična po uzdužnoj, elegantnoj staklenoj bočici, u kojoj staje 50 ml, po meni malo ne praktičnoj za nošenje sa sobom.


Tečnost je providna, veoma brzo prilagodljiva, sa par sekundi dominantnim alkoholom, a zatim preovladava malo teža nota, koja pripada više zimskim verzijama parfema. Nekako mi teško pada, iako ga opisuju kao cvetno-voćni, jer očito dominira đurđevak, sa blagim provlačenjem magnolije i mošusa. Magnoliju sadrži i Femme parfem, ali to ne znači da je lagan i jednostavan kao on. Miris je nekako jak, zagušljiv, drvenasti, šumski, asocira me na jedan muški parfem, više namenjen zrelijem dobu i ženama koje vole dominantne parfeme.


Asocijacija za ovaj parfem mi je pred novogodišnja euforija, oštra, suva zima i nošenje uskih rolki. Postojaniji je od gore prethodno prikazanog, opstaje nekih tri sata u potpunoj jačini, ali na koži može da ostane i po ceo dan, nekada se oseti i nakon tuširanja. Njega takođe možete naći u katalogu, puna cena je 1,480 din. ali se veoma često nalazi na sniženju po ceni od 700 din.

○ savet:

Pre nego što nanesem parfem, na mestima dobre prokrvljenosti u tankom sloju nanesem vazelin, a zatim preko toga naprskam parfem. Vazelin mi u tom pogledu, omogućava da se parfem sa nešto blažom notom, bolje prilagodi i duže zadrži na koži. On predstavlja odličnu podlogu, za sve sastojke parfema, koji će u dodiru sa njim, zaživeti još više na koži. 


Koji su vaši omiljeni mirisi i da li imate nekog novog favorita iz Avon kolekcija?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe