Essie lak, nice is nice #38

8/11/2012

Drage moje,
kao što ste od nas već navikle da vam u jednom postu, vezanom za lakove, prikazujemo više marki, od sada smo odlučile da se baziramo na jednu marku koju ćemo prikazati, da vas ne bismo opterećivale. Naročito ja, sa uvek kratkim postovima, na šta ste već navikle.  Šalu na stranu, kao što u samom naslovu vidite, za danas sam odabrala da vam prikažem Essie lak za nokte, doduše u jednoj boji za početak, prvi put sam ga probala.


 Za one koji su manje upućeni, ovo je lak američke proizvodnje, tačnije jedna od vodećih marki lakova, pored O.P.I, koji su takođe američki. Ovo nije bio razlog zašto sam ga kupila, već je bio na akciji i htela sam da iskoristim priliku da ga kupim i probam.


Odabrala sam nešto svetliju nijansu ljubičaste, sličnu boji jorgovana, jer sam bila u potrazi za tom bojom, a retko ko ju je od proizvođaca lakova imao.
Essie lakova ima u milon različitih nijansi, paleta boja im je zaista raznovrsna, da ne znate za koju boju pre da se odlučite.
 Moj izbor je pao na ovu boju, čija je šifra: nice is nice 38. Obzirom da njihovi lakovi nisu jeftini, sličnu cenu imaju sa O.P.I lakovima, lično za taj novac, kvalitet mi i nije zadovoljavajući. Možda je to zbog boje koju sam odabrala, ne znam, sve u svemu, malo je pigmentovan i intenzitet boje se tek vidi nakon trećeg premaza, što je bilo u mom slučaju. Staje u bočicu od 13.5 ml, ima dobru četkicu, koja je široka i omogućava da nokat prekrijete u jednom potezu (kod mene). 



Veoma brzo se suši, i na noktima može da opstane 4 do 5 dana. I ako mi je trebalo više puta da nokte premažem, lak mi nije ispao debelo, već je i dalje tanak, kao da sam premazala u jednom sloju. Na slikama vidite boju laka na dnevnom svetlu i kada je slikana blicem.




Moje mišljenje u vezi ovog laka: za ovu cenu, nadala sam se više. Ispostavi se na kraju, da su  lakovi od 100 do 200 din. boljeg kvaliteta, intenzivnije boje i izdržljivosti, nego neki skuplji, čija cena više odlazi na naziv marke nego na kvalitet (naravno ne kod svih).


Gde možete naći? U Merkatoru ili bolje opremljenim parfimerijama, uglavnom gde se prodaju i O.P.I lakovi, po ceni od 800 do 1000 i nešto, otprilike. Na sajmu kozmetike, imate ih više u ponudi i tada se mogu kupiti po nižoj ceni.
A, kako izgledaju Essie lakovi u drugim bojama, možete videti na njihovoj web stranici.

Joannes' vam žele da uživate u vikendu, do sledećeg posta...





You Might Also Like

6 comments

Subscribe