Iz domaće radinosti: Maska za lice na bazi gline i kamilice

8/20/2012

Moram priznati da smo malo zapostavile ovu rubriku, koja je iskreno, meni omiljena jer delim sa vama savete i trikove, koji će vam možda pomoći u vašoj daljoj nezi. Za danas sam se odlučila, kao što i u samom naslovu vidite, da prikažem masku koju ja vrlo često pravim, koja mi je dosta pomogla u osveženju, čišćenju i smirivanju moje masne kože. Ova maska se ne odnosi samo za osobe sa masnom kožom, vec za sve, bilo kog uzrasta i tipa kože. Masku pravim, obično dva puta nedeljno, nekada i jedanput sve zavisi od vremena i raspoloženja, i na licu je držim nekih 30-35 min.
Da ne dužim više, za ovu jednostavnu, ali efikasnu masku potrebno vam je:
- čaj od kamilice
- zelena glina
- gaza ili papirni ubrus



1. KORAK:
U čistu posudu, stavljam kasicicu i po zelene gline, ukoliko stavljate samo na lice i deo vrata. Ukoliko želite da nanesete i na dekolte, u tom slučaju dve kašičice.
*O tome kakvu vam glinu preporučujem i šta sve ona omogućava vašoj koži, pisala sam u jednom od prethodnih postova.



2.KORAK:
U posudu sa glinom dodajem jednu supenu kašiku čaja od kamilice. U slučaju da vam toliko nije dovoljno, možete slobodno malo dodati, toliko da na kraju ne dobijete tečnu smesu već homogenu. Prilikom nanošenja na lice, gledajte da u što tanjem sloju nanesete, jer ako je sloj deblji tada se malo teže skida,  i koža će vam biti trenutno crvenkasta.
*Zašto je kamilica važna? U prodaji se može naći dosta kozmetičkih preparata na bazi kamilice i oni su veoma pogodni za negu kože. Jednom nedeljno operite lice čajem od kamilice i videćete kako će vam koža lica dobiti ujednačen ten i zdravu boju. Kupka od kamilice i umivanje cele kože čajem od kamilice takođe deluju umirujuće. Estrakt kamilice je dobar i za pranje kose, naročito svetle. Od nje ce kosa postati mirisna, meka i sjajna.






3.KORAK:
Ovaj korak možete da uzmete u obzir tokom pravljenja ove maske, a i ne morate. U slučaju ako nemate trenutno gazu, zavoj, kao u  mom slučaju, može vam poslužiti dobro i ubrus papir koji se koristi za ruke u kuhinji. Papir isečem naspram veličini delova lica, koje će mi pokrivati. Najveći deo isečem i najširi za čelo, kockasti za obraze, nešto uži i pravougaonog oblika za nos i bradu,  na kockice za slepoočnice i za deo iznad gornje usne. Svaki deo malo natopim čajem, i tako natopljen stavljam na delove lica, preko već nanešene gline.


 Ovo će vam pomoći da vam se glina tokom 30 min. ne sasuši, ne raspadne i tako vam pada sa lica, da ostane sveža tokom 30-35 min. koliko držite na lice. Vremenom ćete videti da su se papiri sasušili i tada je vreme da skinete i lice operete mlakom vodom.

Ne plašite se, to sam samo ja.
 Ukoliko glinu teže skidate sa lica, ako se ona zapeče, možete se poslužiti sunđerčićem koji će vam pomoći da lepo očistite svoje lice. Kada operete lice, nije loše da posle toga tufer potopite u ostatak kamilice i pređete sa njim po licu. To će vašu kožu dodatno umiriti i dati joj blistavost. Posle ovog tretmana, lice namažite hidrantnom kremom ili kremom koju uobičajno koristite.
Ovaj recept je veoma efikasan i jednostavan. Zahvaljujući ovoj maski, pore su dubinski očišćene od prljavštine i masnoće, koža je blistavija i čista, vremenom se smanjuju upale na licu i lučenje masnoće.
Nadam se da vam se ovaj kratki recept za masku dopao i da će te ga možda u skorijoj budućnosti probati. U tom slučaju volela bih da čujem vaše mišljenje u vezi nje i da li vam je pomogla, kao meni.
Do tada uživajte, lepo provodite ovo tople dane i ne zaboravite da brinete o svojoj koži, jer ona sve pamti...

You Might Also Like

16 comments

  1. Deluje zanimljivo, ja nikada nisam pravila te prirodne maske, omiljena mi je blatna iz avona, kolekcija planet spa, ali bih mogla da probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, i ja sam u koristila neke njihove maske iz tog programa, nisu lose. Vazi, probaj pa mi javi da li ti se dopala... :)

      Избриши
  2. Gde da kupim zelenu glinu? :-|

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima da se kupi u apotekama, dm-u i Lilly-ju sigurno. Cene se krecu otprilike oko 400 dinara, manje-vise.

      Избриши
    2. Ili ako zelis ovakvu zelenu glinu ili slicnoj njoj, mozes naci na Zelenom vencu, u prodavnicama "Zdrave hrane". Ja sam tamo ovu glinu platila otprilike 450 din. Evo i posta vezan za nju: http://joannesviewoflife.blogspot.com/2012/06/nega-koze-glina-za-lice.html

      Избриши
  3. Radila mi je drugarica jednom tu masku..jako je bilo smesno!

    ОдговориИзбриши
  4. Interesantno! I ja bi mogla da isprobam samo da nadjem negdje glinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Mozes da potrazis u prodavnicama "Zdrave hrane", oni imaju veliki izbor ili u apoteci nekoj. Bitno je da uzmes zelenu, za spoljasnju upotrebu.

      Избриши
  5. Jako interesantan post.... super savet.. :)
    Pratim te
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Joanne,
    super sve, ja isto koristim glinu kao masku
    ...samo ne smeš da mešaš glinu metalnom kašičicom,
    može plastičnom ili drvenom...
    inače blog mi se baš dopada,
    puno pozdrava :)

    ОдговориИзбриши
  7. Samo ne bi trebalo koristiti metalnu kašičicu.

    ОдговориИзбриши
  8. Samo ne bi trebalo koristiti metalnu kašičicu.

    ОдговориИзбриши

Subscribe