Nova Maybelline "Colorama" kolekcija

8/28/2012

Pre skoro mesec dana, poznata kozmetička kuća Maybelline izbacila je novu liniju proizvoda iz kolekcije "Colorama" i na naše tržište. Colorama kolekcija je do sada kod nas predstavljena kroz mini Colorama lakove, a od prvog avgusta ovu kolekciju su obogatili i novim lakovima u praktičnom pakovanju, upotpunivši je i sa sjajevima, senkama, rumenilima i olovkama za oči...


Ovu kolekciju, među prvima kod nas izbacila je drogerija "Lilly", ali još uvek nije bila dostupna u svim njihovim prodajnim objektima. Od 1. septembra ova kolekcija bi trebala da se nađe u svim objektima, a od skora može da se nađe i u DM-u. Pored ove kolekcije, Maybelline ima još jednu kolekciju pod nazivom "Fit me!", koja predstavlja njihov novi tečni puder, puder u prahu i korektor u različitim nijansama.. Tu kolekciju još uvek nisam pronašla, i kao Colorama trebalo bi od septembra da je u potpunosti izbace u prodaju. Koliko sam saznala, ovaj puder bi trebalo da košta oko 1000 din. Namenjen je za osobe sa normalnom kožom, dok za one sa masnom kožom nije preporučljiv...


Moram priznati, da do sada nisam bila neki obožavalac Maybelline-a, posle korišćenja njihovog pudera "Affinitone", koji mi nije odgovarao i maskara koje meni nisu bile ništa posebno, tada nisam bila oduševljena nekim njihovim proizvodima. Međutim, od kada je izašla kolekcija "Colorama", prijatno su me iznenadili.
                          

Pored toga što imaju veoma pristupačnu cenu proizvoda, kvalitet ove kolekcije me je takođe oduševio. Prvo sam uzela sasvim slučajno njihov lak, tamno zeleni, čisto da ga isprobam za početak.

                            

Tu nijansu do sada sam retko viđala, a želela sam da je isprobam. Nalazi se u praktičnoj staklenoj bočici od 7 ml sa širokom četkicom. Kada sam ga prvi put namazala, od tada sam počela konstanto da ga mažem. Ne samo zbog boje, već i zbog postojanosti ovog laka, koji može na noktima da opstane i do 5 dana, bez ikakvog ljuštenja. Lako se maže, brzo suši i uz pomoć dobre četkice u dva poteza nokat prekrije. Zbog dobre intenzivnosti koju ovaj lak ima, možete ga naneti u jednom sloju i uopšte se neće primetiti da je samo jednom nokat namazan. Ono što me je posebno oduševilo jeste, da sam ovaj lak nekoliko puta već namazala, i da još uvek nije počeo da se suši niti razvlači, kao što to ima kod nekih lakova. Pruža takođe sjaj na noktima.  Jedino na šta trebate da obratite pažnju, jeste da ukoliko kupujete lakove intenzivne boje, prvo nanesite providni lak da vam prsti i nokti ne bi bili obojeni tokom skidanja laka.


                        

                           

U širokoj paleti koju poseduje u 50 nijansi, sigurno ćete naći boju laka koja vam odgovara. Za sada su najviše dostupni u roze, ljubičastoj i crvenoj nijansi, nadam se da će uskoro dobiti celu kolekciju koju možete naći u katalogu na njihovom štandu.
Šifra za ovaj lak: 120 urban turquose
Gde možete naći? Kao što sam već navela u drogerijama i svuda gde se Maybelline kozmetika prodaje. Lakovi se mogu naći po ceni od 199 din.


Pored laka, koji me je oduševio rešila sam da isprobam njihove senke, koje su me privukle zbog boja. Prepun raf sa senkama različitih nijansi, zbunio me je i nisam znala, koju boju pre za početak da odaberem. Ali na kraju sam se opredelila za tamno ljubičastu, koja mi nekako najbolje stoji obzirom da imam zelene oči.

                           

                          

Pored veoma praktičnog pakovanja, dobijete uz sasvim povoljnu cenu i aplikator za nanošenje senke.
Textura kao i intenzitet ovih senki je na zavidnom nivou. Lako se nanose, nisu trošne i pored senki sa mat efektom sadrže i one boje koje u sebi sadrže šljokice. Lično, nisam neki ljubitelj takvih senki, tako da se obično opredelim za one koje pružaju mat efekat.


Moram priznati, da me je i ovaj proizvod pored laka, takođe oduševio, i već sam se ustremila da kupim još jednu senku, koju ću vam u nekom od narednih postova prikazati.

                         

Šifra za ovu senku je: 402
U prodaji ih možete naći po ceni od 299 din.

Sledeći proizvod koji vam prikazujem su njihove olovke za oči. Pored senke, morala sam da isprobam i olovku. Privukla me je cena, a i bila mi je potrebna jedna tamno plava olovka. Uz ljubičastu senku odlično se slaže.
                             





U prodaji se nalaze u četiri nijanse, braon, crna, siva i tamno plava. Olovke imaju dobar intenzitet, lako se nanose i razmazuju. Ne troše se previše, tako da su zadovoljavajućeg kvaliteta.
U prodaji se nalaze po ceni od 199 din.

Pored senki, olovaka i lakova, kao što sam već rekla u ponudi se nalaze i sjajevi i rumenila. Rumenilo mi nije bilo potrebno i nisam ga iz tog razloga uzela. Isprobala sam, nanevši ga na ruku, i kao senke, nisu trošni i imaju intenzivnu boju.


Možda ću ih u skorije vreme isprobati, ili šimer koji poseduju u kolekciji.
U prodaji se nalazi u šest nijansi i verujem da će svako pronaći nijansu koja mu odgovara.
Rumenilo se nalazi u prodaji po ceni od 299 din.

I za kraj, ostali su sjajevi! Prodaju se u tubama, ali ima i onih koji sadrže i četkicu. U više od 10 nijasni sigurno ćete pronaći neku za sebe koja će vam odgovarati, da osveži i neguje vaše usne. Za sjaj se nisam opredelila, jer mi se neke nijanse nisu svidele. Nisam neki ljubitelj sjajeva koji u sebi sadrže šljokice, ali pored šljokica tu su i oni bez njih u nekoj nijansi crvene boje, koji me je jedini privukao i možda ću ga isprobati. Među bojama najviše dominiraju one svetlo roze, ali tu su i one malo jačeg intenziteta.




U prodaji ovi sjajevi se nalaze po ceni od 269 din.

Nadam se da sam ovim postom uspela da vam približim "Coloramu" i prikažem šta to ova kolekcija sve sadrži.
Verujem da ste i vi bili zainteresovani za ovu kolekciju, jer pored povoljne cene, imaju i dobar kvalitet.
Ako ste i vi probali neki proizvod iz ove kolekcije, slobodno možete podeliti sa nama vaš utisak i dati nam predlog.
Do sledećeg posta, uživajte...

You Might Also Like

4 comments

  1. Love those colors!!! can;t wait to see more from you!!1 xxx

    ОдговориИзбриши
  2. Tražila sam informacije o ovim senkama i oduševila se kad sam videla da si probala baš ljubičastu koju sam danas testirala i razmišljala da li da je uzmem ili ne. Hvala za preporuku :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nesto sam trazila na net-u i evo naletela na vas.Citam sve redom.Vrlo jasni i korisni postovi.Ostajem sa vama!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punooo, nama zaista jako znaci ako smo uspele da podelimo neke savete i informacije! Drago nam je da Vam se dopada!
      Veliki pozdrav!

      Избриши

Subscribe