Max Factor "Facefinity all day flawless", 3 u 1 tečni puder

10/30/2012

Kada se pojavila reklama za ovaj puder, toliko me je privukla da prosto nisam mogla da odolim, a da ga ne probam. Ne iz razloga jer je to neki moj hir, već zato što mi je bio potreban novi, a i želela sam da otkrijem neki novi puder za osobe sa mešovitom kožom. Kada sam ugledala u časopisu "Jasmin", novu reklamu za Max Factorov puder, predpostavljala sam da će biti dobar, obzirom da ovaj puder sadrži u sebi:
  • podlogu (priprema kožu pre stavljanja pudera i omogućava da se puder duže zadrži na koži)
  • korektor
  • tečni puder


Probala sam do sada razne marke pudera, što od onih sa pristupačnim cenama do onih malo skupljih, i mogu odgovorno da tvrdim da je ovaj puder nešto najbolje što se pojavilo na tržištu za široke narodne mase, jer pored toga što je cena pristupačna, i svima dostupna, on je zaista i kvalitetan.
Za Facefinity već sada mogu da tvrdim da mi je jedan od omiljenih pudera, pored jednog Clarins-ovog, jer je uspeo da reši probleme mešovite kože: 
posle 7h od nanošenja ovog pudera, na mom licu se ne vide fleke, T zona je matirana i lice se ne presijava ni malo, koža izgleda sveže, blistavo, i kada njega nanesem korektor mi zaista ispod očiju nije potreban. Doduše, ja i nemam neke tamne ili izražene podočnjake, ali do sada pudere koje sam koristila, posle svakog sam morala bar malo da nanesem. Iznenadilo me je još to, da sada po ovako hladno i kišnom vremenu, moje lice je posle nekog vremena i dalje suvo, bez ikakve fleke, crvenila ili presijavanja. Posle ovog pudera vam uopšte nije potreban puder u prahu, jer on ujedno odradi posao korektora, dnevne kreme, pudera u prahu.


Ovaj puder ne preporučujem samo osobama sa mešovitom kozom, već mogu da ga koriste i osobe sa normalnom kožom, masnom, dok za one sa suvom kožom i ne bih preporučila , jer puder sam po sebi služi za matiranje lica, a osobama sa suvom kožom to i nije potrebno.
Puder se nalazi standardno u bočici od 30 ml sa crnom pumpicom, providne je ambalaže, sadrži zaštitni faktor 20. Kada koristite puder, pumpicu okrenete u levom smeru kako bi mogli da koristite puder, a posle korišćenja možete pumpicu okrenuti u desnu stranu, i tako ga bezbedno odložiti u svoj neseser. 
Moć prekrivanja ovog pudera je neka srednja. Lako se razmazuje, tečan je i lagan, veoma brzo upije, tako da vam ne može ostati na garderobi.


I pored toga što me je oduševio svojom postojanošću i kvalitetom, oduševljena sam i izborom nijanse ovog pudera. Obzirom da sam ga kupila u parfimeriji, gde osvetljenje nije najbolje niti je toliko merodavno da odredi nijansu, morala sam da stanem ipak na dnevno svetlo i pogledam nijanse koje sam izabrala. Moj konačni i pravi odabir je nijansa 60 SAND, dok je nijansa 75 za nijansu tamnija. Mislim da ne bih pogrešila da sam i nju odabrala jer i nema neke velike razlike. Kada isprobavate puder, najmerodavnija mesta su vam na čelu i ispod brade, jer je najpribližnija boji kože na vašem licu. Većina nas ima običaj da nanese na ruku, tako sam i ja pre imala običaj, i onda sam jednom prilikom odabrala tamnu nijansu, jer boja kože na mojim rukama je bila tamnija od boje na licu i usled veštačkog osvetljenja, donesete pogrešnu odluku koja vas kasnije košta.




Puder se trenutno u Jasminu nalazi na akciji od 1.227 din. (1.500 i nešto), mislim da je tolika cena i u drogerijama, koliko sam uspela da vidim.
Sve u svemu, sve pohvale Max Factor-u što nam je priredio ovako božanstven puder, koji cenu i više nego opravdava i što je nas sa malo izraženijom T zonom spasio muka. Ovaj puder, ne samo što možete da koristite u dnevne svrhe možete takođe da ga nanesete i kada idete u provod ili na neku proslavu, jer bez brige možete da se veselite i nećete imati potrebu za popravljanjem šminke.

Da li je neka od vas probala ovaj puder i kakav je vaš utisak? 

Do sledećeg posta, uživajte...



You Might Also Like

8 comments

  1. Uvek sam se pribojavala da probam njihove pudere, zbog negativnih recenzija da izazivaju bubuljice, ali ovaj se stvarno cini kao dobar puder, mozda ga i budem probala! :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam ga nahvalila,ne mogu dovoljno da iskažem oduševljenje :D zbilja je odličan ! Imam neki popust u DMu koji ću iskoristiti da napravim zalihe jer oduševila sam se ...

    ОдговориИзбриши
  3. Lovely post, dear! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  4. Kupila sam ovaj puder pre neki dan medjutim cini mi se mnogo tecan pa ne mogu da ga nanosim sa cetkicom. Kako ga ti nanosis? I da li si probala sa nekom cetkicom da ga naneses? :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, slazem se sa tobom. U prvi mah cini se tecnim, sto olaksava da i u manjoj kolicinin se lepo respodeli po licu... :) Stavljam ga sa jez cetkom, u oprvom trenutku se u zavisnosti od cetke, vide linije, medjutim kako nastavljam da blendam, linije se gube i lice je lepo istenirano, koza ga fino prohvati. Mozes takodje da probas sundjercicem, Cala ili Ebeline, ako jos uvek ima da se kupi. Pozdrav! :)

      Избриши

Subscribe