Fenjal, Palmolive, Dahlia, Semi di lino...

10/06/2012

U današnjem postu predstavljam vam više preparata koji su me za kratko vreme osvojili. Neki od njih namenjeni su za kosu, neki za kožu, pa da ne davim sa uvodom, preći ću odmah na stvar.



Palmolive - gel za tuširanje

Palmoliv gelovi su mi najomiljeniji, prosto svaki njihov miris me osvoji, flašica je specifična, a koža posle tuširanja je mekana i mirišljava. Ovaj gel koji vam danas predstavljam koristim od letos, kada sam ga i prvi put probala i evo već koristim uredno i drugu flašu. Ovo su njihovi novi gelovi, koji su se na našem trzištu pojavili od skora i koje možete naći u različitim mirisnim notama, maslinovog ulja, višnje, bar koliko sam mogla da spazim, ali jedna od mojih najomiljenijih za sada je miris na bazi pasiflore, nekako je osvežavajući i prolećni.


Kada se istuširam sa ovim gelom, ne samo da mi koža miriše, nego i celo kupatilo posle mene. Doduše, miris nije toliko intenzivan na koži, koliko se oseća kad ga nanesete ali sve u svemu zadovoljavajući. Bila bih srećna kada bi se na bazi ovog mirisa i mleko za telo pravilo. Inače, kupka se nalazi u flaši od 250 ml, i samo u tim zapreminama nove kupke na bazi ovog mirisa se proizvode. Sadrži 100% aloe vere i vitaminskog kompleksa, dermatološki je ispitano. Kožu hidrira, čini je glatkom, mirišljavom i mekom, što se i očekuje od Palmoliv kupki. Solidno peni, ne treba vam mnogo da istisnete, jer je kupka tečna, i ne troši se previše.
Ovo je moja topla preporuka, ukoliko ste rešili da probate neku novu kupku, verujem da će i vas osvojiti jer ovakvim mirisima ne možete odoleti, ja bar ne, a sada već i pojedini iz moje okoline.

Gde možete naći? Ovu kupku možete naći u velikim marketima tipa Metro, Tempo po ceni od 180 i nešto dinara, u Dm-u je nešto skuplja i košta 225 din.

Fenjal- mleko za telo

Možda su neki od vas čuli za ovu kozmetiku, neki možda i ne, ali u svakom slučaju reći ću par reči o njoj. Fenjal kozmetika postoji odavno, nekih dvadesetak godina možda i više, pa ove starije generacije koje su putovale ili mladje u nekima od zemalja tipa Švajcarska, Nemačka verujem da ste je sigurno videle i možda probale. Fenjal kozmetika je iz Švajcarske, pored toga što proizvode mleka za tela, tu su i kupke, dezodoransi, sapuni, ulja sa veoma prijatnim mirisom i hidratacijom koju pruža koži i do 24 h. Štiti kožu, čini je mekanom i na dodir svilenkastom, miris je nežan, lagan, a mleko je tečno i lako se razmazuje.


Meni su njihova mleka za tela, pored mleka Ziaje, jedna od najboljih. Doduše, ovo mleko koje vam ja danas predstavljam možda još uvek ne može da se nađe kod nas obzirom da je veća zapremina, a i Fenjal kozmetiku kod nas je malo teže naći. Onoliko koliko sam do sada uspela da vidim, nasla sam je u DM-u, u jednoj liniji, mleko za telo i kupke, ali pored njih možete je možda naći i u Jasminu, znam da se neko vreme i tamo prodavala ili u nekim bolje opremljenim parfimerijama.. Kupke su im takođe divne, prijatnog mirisa i blage, kožu čine mekom i na dodir nežnom. Nešto više o ovim proizvodima pisaću u jednom od sledećih postova.
Otprilike sam vam rekla gde je možete naći, a cena Fenjal kozmetike kreće se oko 280 do 390 din. Ja sam ovu kupku platila oko 450 din. pa ukoliko imate nekog u Nemačkoj, Švajcerskoj, Austriji možete poručiti od njih, dostupne su u svim njihovim drogerijama ili možete ih naći i u Mađarskoj u Muller parfimerijama, Špar,  svim prodavnicama koje su nemačke.

Dahlia- maska za jačanje i regeneraciju kose

Jako mi je drago kada vidim da neke naše kozmetičke kuće imaju odlične proizvode i svetski dizajn, upravo tako je i sa Dalijom. Posle par godina koliko je nije bilo na tržištu, oporavila se i vratila bolja i jača nego ikad, sa solidnim proizvodima, lepim dizajnom i povoljnim cenama. Posle kreme za ruke, mleka za telo i kupki, koje su divne, zanimalo me je kakve su im i maske za kosu? Privukla me je reklama, koja je mora se priznati, jako dobro odrađena kao za strano tržište i na tome sve pohvale.
Masku koju sam odabrala namenjena je za jačanje i regeneraciju kose, ali pored maski, imaju šampone i balzame za različite tipove kose.


 Kako kažu iz Dalije, svi proizvodi za negu kose, sadrže "thermo active protect" što znači da sadrže aktivne komponente koje ne samo da štite kosu od oštećenja usled dejstva toplote, već toplotom aktiviraju polimer koji stvara zaštitni film na površini dlake uz istovremenu regeneraciju dejstvom oslobođenog pantenola, amino kiselina i pšeničnih proteina. Kao krajnji rezultat je očuvanje keratina, sprečavanje pucanja vlasi, motivacija metabolizma proteina u korenu vlasi koji daju zdrav i sjajan izgled kosi. Maska kao i cela ova linija, sadrži tečni keratin koji omogućava da kosi vrati vitalnost i elastičnost. Lično sam zadovoljna sa ovom maskom, koristim je skoro mesec dana, i moje trenutno mišljenje je da je solidnog kvaliteta. Nanosim je na kosu jednom nedeljno, držim je tri minuta, kako i piše na pakovanju. Maska ima jak miris, mene podseća na muški parfem, ali dobra strana je što ovaj miris posle par sati nestane ili se možda toliko i ne oseća kao kad se nanese. Meni je kosa posle njenog nanošenja svilenkasta, dobije neki sjaj i mekana je kada kroz nju prođem prstima. Nastaviću da je koristim jer sam za sada zadovoljna, naročito sada kada sam skratila kosu i otarasila se suvih krajeva od farbe. Tako da ću vam potpunu sliku u vezi ove maske dati za dva meseca, kada cu videti i prve prave rezultate.

Gde možete naći? U svim drogerijama i parfimerijama, po ceni od 400 i nešto dinara. Ja sam moju masku kupila u Metrou po ceni od 200 i nešto dinara i verujem da je tolika cena i u Tempu, Disu...

I za kraj, takođe jedan preparat vezan za negu kose. O Alfaparf-u sam već pisala, tačnije o njihovim kapima i ampuli koju sam vam predstavila u jednom od postova.


Ova ampula, tačnije uljana ampula, namenjena je za regeneraciju oštećene kose, nanosi se na mokru kosu i posle nekoliko minuta se ispira. Ja sam jako zadovoljna njihovim proizvodima, uzmimo u obzir da se radi o Italijanima, imaju solidnu cenu i odlične proizvode. Možete ih naći na Sajmu kozmetike i upoznati se više sa njima, koji se uskoro održava i o tome nešto u sledećem postu. Jednu ovu ampulu mogu da nanesem 4x, ne treba vam mnogo da sipate kada nanosite, bilo kakvu kosu da imate, lako se nanosi, razmazuje tako da obuhvati sve krajeve. Primetićete kako vam je dlaka posle samo nekoliko nanošenja, glatka i sjajna, ove ampule svima preporučujem. Jedino na šta imam zamerku kod njihovih proizvoda jeste miris, dosta je jak i podseća na muški parfem, ali dobra strana je što brzo iščezne.

Gde možete naći? Ja sam neke njihove proizvode našla kod mene na Vidikovcu u jednoj parfimeriji, doduše oni imaju i njihove neke druge ampule, koje sam spremna takođe da isprobam i koštaju nekih 160 din. a neke i 120, ove npr. sam kupila u Lilly-ju i koštaju 113 din.

Ovaj post zahtevao je da se malo duže piše, jer se ipak radi o nekoliko proizvoda, nadam se da vas nisam udavila. Volela bih da znam, da li ste vi probale neke od ovih proizvoda i kakav je vaš utisak? Ukoliko imate neko pitanje, slobodno mi možete postaviti, kao predlog ili možda sugestiju.

Do sledećeg posta, uživajte...


You Might Also Like

9 comments

  1. Fenjal je odlična kozmetika, samo je, kao što kažeš, teško naći :)

    ОдговориИзбриши
  2. Probala bih ove ampule, pošto mi je dosad sve što sam probala od Alfaparfa odlično.

    ОдговориИзбриши
  3. I meni su palmolive gelovi omiljeni. Uz njih zaboravim na mleko za telo. Probacu dahlia masku!

    ОдговориИзбриши
  4. Koristim ovaj palmolive gel za tusiranje i prelepo mirise, stvarno :)

    ОдговориИзбриши
  5. Definitivno ću da probam palmolive gel i ove ampule za kosu!Koristim Dahlia šampon iz iste kolekcije kao što je ova maska i odličan je.

    ОдговориИзбриши
  6. Da li je ta parfimerija kod Vidikovacke pijace? Mogla bih da probam tu ampulu :)

    ОдговориИзбриши
  7. ampule sam probala i prezadovoljna sam:)))

    ОдговориИзбриши
  8. Nekada davno (početkom devedesetih, pre čuvenih sankcija) Fenjal ulje za tuširanje nalazilo se u svakoj boljoj parfimeriji. Ja sam ga redovno koristila i bilo je savršeno, u svakom pogledu. Imam izrazito suvu kožu, koja u sekundi upije šta god stavim na nju u bilo kojoj količini, a par kapi ulja ju je činilo svilenom i mirišljavom ceo celcati dan. Sad koristim mleko i jako je dobro, ali iskreno patim za mirisom i efektom ulja.

    ОдговориИзбриши

Subscribe