Nega kose: "Macadamia" hranljiva krema za kosu i "Lux krema" by Still

10/27/2012

Posle kraće pauze, evo mene opet sa vama.
Kao što i sam naslov kaže, danas ću vam prikazati dve kreme za oblikovanje kose, doduše one nisu namenjene samo za oblikovanje kose već su to ujedno kreme sa hranljivim elementima, koji revitalizuju i čine kosu zdravom i lepom. U poslednje vreme, od kozmetike najviše volim da kupujem preparate za kosu i vrlo rado se upuštam u isprobavanje nekih novih marki ili linija za negu. Do sada nisam koristila nikakvu kremu za kosu, a iskrena da budem, nisam mnogo ni obraćala pažnju na takvu liniju, sve dok nisam dobila preporuku od frizerke da to koristim ukoliko mi se kosa zasitila od ostalih preparata za oblikovanje.


Prvu kremu koju vam predstavljam jeste "Lux krema" našeg poznatog proizvođača za kosu Stevana Stilla, namenjena je za oblikovanje i negu kovrdžave kose. Ovu kremu sam zapazila u Lilly-ju sasvim slučajno i iskrena da budem nisam bila toliko sigurna da li da je uzmem, obzirom da sam letos pročitala članak o njihovim farbama zbog kojih je jedna žena ostala bez kose. Međutim, na kraju sam se odlučila jer mi je i sama frizerka preporučila i kaže da je bezbedna, što sada i primećujem.


Prirodna kovrdžava kosa, kako na samom pakovanju piše, a i ja se slažem, je suva i posebno osetljiva na negativne uticaje vetra, suvog vazduha, sunca i aero-zagađenja. Njena površina se lakše oštećuje, vrhovi brze krzaju i kosa gubi sjaj. Iz tog razloga, Still je napravio kremu koja:
  • obnavlja zaštitni film na površini dlake i štiti suve vrhove od krzanja,
  • sprečava da se kovrdže mrse i tršave i omogućava lako oblikovanje pravilnih uvojaka,
  • čini površinu kose svilenkasto glatkom i vraća joj intenzivni prirodan sjaj.


Ovu kremu koristim manje od mesec dana, i za sada sam zadovoljna. Obično je nanosim na suvu kosu, prstima izvlačim vrhove i ostavim da upije. Krema nije masna, teška, kosu ne lepi niti je slepljuje, ne čini je masnom. Jako je prijatnog mirisa, tako da je ne stavljam samo jednom nakon što operem kosu, već mogu svaki dan čisto da osvežim lokne. Kosa jeste glatka, lokne su definisane, krajevi mekani i sjajni.
Nalazi se u tubi od 120 ml ili kutijici, možete je naći u Still-ovoj prodavnici u 29. Novembra ili Lilly-ju, po ceni od 100 din.

Sledeća krema koju vam predstavljam, je za normalnu kosu, poznatog američkog proizvođača "Macadamia". Pored inostranih blogera i guru-a od kojih sam slušala sve pohvale o ovom proizvođaču i njihovim linijama,  kao i naših blogera, morala sam da je probam i nekako dođem do nje, pošto se kod nas malo teže nalazi.


U slobodnoj prodaji, koliko za sada znam, ima je samo na sajtu Alexandar-a, koji se nalazi u Novom Sadu, na čijem sajtu možete naći i ostale linije ovog proizvoda kao i ostale proizvođače za negu kose. Otprilike, cene ovih proizvoda se kreću od 300 i nešto dinara do 1.700 i nešto... Pored balzama, šampona, krema, oni u svom asortimanu imaju i farbe za kosu i cela ova kozmetika je na bazi ulja, kao i četke za kosu koje ga ispuštaju.
Ovu kremu nanosim kada kosu oblikujem figarom ili presom, na mokru kosu ostavim par minuta da je kosa upije, a zatim je oblikujem. Njihove linije za kosu imaju prebožanstven miris, koji ostaje na kosi par sati. Kosa je definitivno posle samo već drugog nanošenja, mekana, sjajna, krajevi su glatki, nisu iskrzani, svilenkasti. Dugo sam se dvoumila da li da uzmem kremu za kovrdžavu kosu koju mi je prodavačica na štandu preporučivala, ali na kraju sam se odlučila za kremu za normalni tip kose. Krema kontroliše neobuzdane vlasi, sadrži UV zaštitu, kosu ne slepljuje niti je čini masnom.



Ja sam ovu kremu kupila na ovogodišnjem sajmu, po ceni od 485 din. pakovanje je od 60 ml, i ne troši se previše. 
Ukoliko želite da regenerišete svoju kosu, koja je suva sto zbog farbe ili je prirodno takva, ovo vam je definitivno moja preporuka, ne samo ova krema, već marka. Preko sajta koji sam vam ostavila, možete naručiti njihove proizvode, a oni će vam poštom poslati na kućnu adresu, računajte da ćete dati 200 din. na poštarinu, ali definitivno ne treba žaliti obzirom da će vas proizvodi služiti nekoliko meseci i da će vam kosa oživeti.

Da li ste vi probale neke od ovih proizvoda i kakav je vaš utisak? 

Do sledećeg posta, uživajte...


You Might Also Like

6 comments

  1. Baš sam se mislila da li da uzmem ovu Makadamiju na Sajmu, ali mi se pakovanje učinilo malim za moju grivu. Ništa, sledeće godine :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Videla sam da still ima dosta preparata za kosu (nisam pre obratila pažnju na to) pa bih mogla i ja da probam nešto, ako si ti zadovoljna ovim :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониманјул 11, 2013 9:21 AM

    STILL preparati su sjajni! Ja ih koristim godinama. Ima ih i na Fejsu https://www.facebook.com/StevanStillkozmetika.

    ОдговориИзбриши
  4. godinama sam muku mučila sa žutilom kose posle farbanja,a farbam se u plavo.Koristila sam šampone za ubijanje žutog pigmenta i nisam bila zadovoljna postignutim rezultatima.Kupila sam stilovu farbu C09 pro
    art i apsolutno sam zadovoljna!Cena u liliju je 205 dinara što je smešno u odnosu na ostale proizvodjače.Dobijete farbu,hidrogen i rukavice.Preporučujem svima koji imaju problem kao ja.

    ОдговориИзбриши
  5. Koristim Lux kremu za kovrdzavu kosu vec mesecima i odlicna je... Inace, ime najpoznatijeg brenda kozmetike za kosu u Srbiji je STEVAN STILL, a ne Ivan Still !!!!
    by: Buduca gdja Still

    ОдговориИзбриши

Subscribe