Solutions complete balance

10/18/2012

Drage devojke i dame, danas vam pišem o Solutions dnevnoj i noćnoj kremi za mešovitu kožu.

                           

Nešto ukratko o samim kremama bi glasilo - namenjene su nezi celog lica i matiranju T-zone. Staju u ''teglice'' od 50ml i cena im je oko 600 dinara. Kupuju se putem Avon kataloga.

                              

• Noćna krema je u gel stanju i zelenkaste je boje, veoma prijatnog mirisa. Kremica je oil-free, odnosno bez ulja i namenjena je isključivo za noćnu upotrebu! Zašto sam istakla isključivo? Ima žena koje iako piše da je krema noćna, one je stavljaju i preko dana, jer vele - ''Odlično me matira, neću se prosijati, šminka će mi dugo stajati.'' E pa tu stajemo. Korišćenje noćne kreme danju na vašem licu može izazvati raznorazne reakcije, fleke, iritacije, a može i ostaviti posledice na vašoj koži. Upozorene ste.
Nanosi se pred spavanje na očišćeno lice i vrat.
U kremi je ekstrakt kamilice, koja znamo da umiruje kožu, i aktivni cink, za koji znamo da suši bubuljice i izvlači višak sebuma iz kože. Veoma je lagana i prijatna na koži. Nije potrebno puno uzeti kako biste je ravnomerno po celom licu razmazale. Šta da vam kažem osim da sam se na početku budila masna u T-zoni, ali sada, posle mesec dana korišćenja, možda malo više, količina sebuma je sve manja i manja. Nisam odustajala, jer se rezultati ne mogu videti odmah, čak ni nakon korišćenja onih najskupljih i ''najboljih'' krema, ali s druge strane - koja je to najbolja krema? Da li ona postoji? Nekome više odgovara ova, nekome ona. Svi smo mi isti, a ipak tako različiti.
Imam proširene pore oko nosa koje su se smanjile i sada su manje vidljive.

                              

• Dnevna krema je klasična bela krema, koja naravno, nije masna. Lagana je i sadrži SPF15. Trebalo bi da daje blistav i na dodir, mekan izgled licu a da matira T-zonu. Složiću se sa tim da lice bude mekano i prijatno, jedino mi se čini kao da mi se T-zona ipak umasti. Možda je to zapravo onaj ''zdravi'' izgled kože na koji ja ne mogu da se naviknem jer iziskuje umereni sjaj kože, a ja ga često imam i za pokloniti, pa mi je čudno, ne znam. Sve u svemu, prijatno miriše, veoma je lagana, čuva lice od sunca... Stavljam je maaalo manje na T-zonu nego na druge delove lica i bude mi odlično. Ako mi se prosija T-zona u toku dana, čak i preko šminke, dodam malo pudera u prahu i rešim problem. Nije strašno. Bilo je i gore.
Nanosi se svakog jutra nakon čišćenja lica i vrata.
Obe kreme su hipoalergijske.

Da sumiram ja sve ovo sada. Sve u svemu - od mogućih 100%, ja sam zadovoljna negde oko 80%, što uopšte nije loše, zar ne?
Volela bih da neko ko je koristio/koristi ove kreme, podeli svoje utiske sa mnom/nama i tako nam dodatno pomogne, a ja se nadam da sam to iole učinila ovom recenzijom.
Čuvajte svoje lice i sve najbolje!


You Might Also Like

2 comments

  1. Nisam ih koristila al' mjerkam već neko vrijeme :) mislim da ću ih nakon ovog posta ipak kupiti :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониманјул 23, 2013 1:55 AM

    Nažalost, SVE kreme iz Avona mi izazivaju potkožne bubujice koje traju i nedeljama :( Probala sam i ove kreme, imam masnu i dehidriranu kožu, i nakon samo probe testera - buknule su mi bolne bubuljice kojih sam se teško rešila. Tako da, ne preporučujem onima koji imaju malo osetljiviju kožu :/

    ОдговориИзбриши

Subscribe