Too Faced - Cat Eyes paleta

9/10/2014

Dobar dan želim svima! Nadam se, kao i uvek, da ste dobro :)

Danas ću vam predstaviti novu paleticu brenda Too Faced koja će se uskoro naći u prodaji i kod nas u Sephori.
                         

Njeno ime je Cat Eyes i ima najslađe nazive senki koje se nalaze unutra. Sadrži šest malih i tri veće senke koje se mogu koristiti i kao highlighteri (iluminatori), eyelineri...
  

Prva veća senka zove se Purr i u sebi sadrži sitnesitnesitne šljokice, šampanjaste je boje, druga je Meow i to je jedna divna mat bež senka koja nam je svima potrebna bilo da se šminkamo za dan ili veče. Poslednja je Kitten i ona je mat roze. Do sada sam najviše koristila prve dve.

Sledeće su male senke koje su sve šimeraste/sedefaste osim poslednje - Panther koja je jedna divna tamna ljubičasto/teget senka. Nekada mi je i crna što sam i pročitala da zapravo jeste, na jednom sajtu. Čudna je i lepa, nedefinisana. Ne mogu reći da je ljubičasta jer mi u sledećem trenutku ide na teget, crnu i tako u krug. Može se koristiti i kao eyeliner, tako što ćete malo pokvasiti četkicu kojom inače izvlačite ajlajner, uzeti malo boje a zatim ''se iscrtati''.:) Elem, da se vratimo na prvu kojoj je ime Tiger's Eye i ona je jedna divna sedefasta bronzana nijansa koja prelepo ide na plave oči. Pussy Cat nalazi se odmah ispod Tigrovog oka i ona je sedefasta lila/roze nijansa koju sam kombinovala uz ljubičasti smokey eye i moram vam reći da je izgledala baš lepo, stavila sam je na centar gornjeg kapka kako bi pokupila svetlost i celokupni smokey eye učinila malo zanimljivijim. Ispod nje je metalik siva/srebrna i njeno divno ime je Kitty Glitter. Preostale dve su tamno braon sa zlatnim šljokicama pod nazivom Leopard i tamno ljubičasta - Jungle Love. Ona u sebi sadrži rozikaste šljokice. Ove dve senke se takođe mogu koristit mokre - za ajlajner.


   
    
Pigmentovanost im je odlična što možete videti na slici bez baze. Može poslužiti i za dnevne ali i večernje varijante što je veliki plus kada kupujete jednu ovakvu paletu. Ima ogledalo koje je fine veličine i može pomoći u šminkanju. Pakovanje je limeno i otvara se na magnet. Uz paleticu dobijete i slikovit prikaz look-ova koje možete napraviti.

 

Cenu ne znam da vam kažem, ali čim saznam ubaciću u post. Na sajtu Sephore je 36$.
Ova paleta ne sadrži parabene i nije testirana na životinjama.


Nadam se da vam se dopada recenzija ove palete koja je meni lično postala go-to ali i u poslu vrlo korišćena.

Da li ste vi kupovale Too Faced palete i kako vam se dopadaju?

Koristila sam je u OVOM tutorijalu pa možete i tamo videti kako izgleda. :)


Do sledećeg posta, uživajte! Ja vam šaljem puno pozdrava. ♥

*PR uzorak

You Might Also Like

8 comments

  1. Obožavam Too Faced palete, imam ih nekoliko :) Verujem da će i ova biti moja, čim se pojavi :D

    ОдговориИзбриши
  2. Too Faced je moj omiljeni makeup brend <3 Definitivno imaju najlepsa pakovanja i super kvalitetnu sminku. Imam i obozavam njihove bronzere, lip liner-e, sjajeve...
    Ova paletica mi bas deluje zanimljivo. Senke su bas pigmentovane ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesuuu! Mat bez je ona koju sam trazila.... Koristila sam ih preko Avon baze i prezadovoljna sam. Pakovanja su im prekrasna, da :))

      Избриши

Subscribe