Nega lica : AVON Planet Spa facial mask

5/10/2012

Ćao devojke drage!
Danas ću vam pisati o maski za lice koju ja koristim i kojom čistim svoje lice.
U pitanju je Thailand lotus flower maska za lice iz AVON-a, koja dubinski čisti pore vašeg lica. Nanosi se na vlažno lice, čeka se desetak minuta a zatim dobro ispere. Veoma sam zadovoljna njom. Ne isušuje a i ne masti mi lice, što je meni vrlo bitno jer mi je koža mešovita. Uspostavlja balans i hidrataciju. Osvežava mi lice, čisti i pritom mi koža bude veoma mekana. Prelepo miriše! Nalazi se u tubi od 75 ml i košta 570 rsd ( to je puna cena ), ali sam je ja platila oko 400 rsd na nekoj od AVON-ovih akcija. Meni traje već tri meseca , mada ne čistim lice dva puta nedeljno kao što bi trebalo.

                             

Ovo je samo jedna od sada već šest maski koje AVON nudi nama i našem tržištu.

Tu je African shea butter maska koja hrani kožu :

                              

zatim Japanese sake and rice koja gladi kožu:

                             

onda Meditteranean olive oil maska koja hidrira kožu:


                             

Dead sea minerals
maska koja detoksikuje kožu:

                            

i nova, Greek seas peel-off maska koja osvežava kožu vašeg lica:


                           


Jedan mali savet! Kada brišete lice nakon bilo kakvog umivanja ili čišćenja, uvek brišite lice pokretima tapkanja peškirom, a ne 'drljanja' kože.

Da li vi koristite neku od ovih maski? Kako vam se dopadaju? Preporuke i mišljenja slobodno ostavite u komentarima, a do sledećeg posta uživajte!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe