Glatke noge i lice bez mitisera

5/04/2012

Drage moje,
danas želim da vam predstavim nešto što sam nedavno kupila želeći da isprobam. U pitanju su Balea-ina pena za brijanje nogu, pazuha i bikini zone, ali i trakice za uklanjanje mitisera u predelu T-zone ( čelo, nos i brada ). I jedno i drugo sam kupila u dm-u.

Balea
Rasier Schaum, mit Aloe Vera je pena za brijanje koju mi je preporučila drugarica. Koristim je već neko vreme i želim da vam prenesem svoje utiske.
Da se ne lažemo, dlake ne rastu sporije niti se tu odvija neka posebna magija ali je savršena za osobe koje imaju osetljivu kožu. Nakon brijanja koža je svilenkastija, veoma glatka i hidrirana. U 'dezodorans' boci je od 150ml i koštala je oko 200 rsd što uopšte nije mnogo. A pritom je boca roze boje. Ko će odoleti?  :)


                     


Balea hautverfeinernde ( Boga pitaj šta to znači ) Clear-Up Strips, su trakice o kojima sam ja dosta čula od drugarica i sve su imale reči hvale, pa reko' i ja da probam, kad već imam mitisere. U pakovanju ih dolazi šest. Na uputstvu kaže ovako : Pokvasite nos mlakom vodom, odvojite trakicu od zaštitne folije, zalepite na željeno mesto dok je još vlažno i čekajte 10 minuta. Posle toga desiće se čudo. :)
Primetićete da će vam se trakica posle nekoliko minuta stvrdnuti.
Posle 10 minuta, skinite trakicu. Malo boli, tačnije čupka, ali ako ne želite mitisere, ima i da čupne malo! Ali stvarno nije strašno.
Ono što vam ja mogu reći je da su mi mitiseri ostali u trakici. U isto vreme sam se divila i grozila. Ali mitisera nema. :)
Koštaju 290 rsd i vrede svaki dinar pa i više.
Ako želite da se otarasite mitisera ovo od srca preporučujem, bili muško ili žensko.

Do sledećeg posta uživajte i ako ste probale/i nešto od ovoga podelite sa nama utiske.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe