Color Riche lakovi za nokte

5/07/2012


 Od nedavno Francuska kozmetička kuća, L'Oréal izbacila je i na naše tržište nove mini lakove, pod nazivom „Color Riche Vernis“. Prvi put su prikazani na Amstel Fashion week-u, na njihovoj reviji, kada sam i prvi put imala priliku da se upoznam sa novitetima iz te kuće kao i da probam. Na poklon sam dobila njihov crveni lak, koji sam isprobala i moram vam priznati da je odličan. Pomislila sam da su nam dali tester, ali posle nekoliko nedelja kada je počeo da se prodaje po drogerijama, videla sam da nije, bočica je ista. 
„Color Riche“, sadrži ''top coat'', boja je sjajnija i postojana i do 10 dana. Inače, to je prvi lak za nokte koji sadrži gel tehnologiju
Nalazi se u veoma praktičnoj, uskoj flašici od 5ml sa širokom, pljosnatom četkicom koja vam omogućava da ravnomerno, u dva poteza namažete nokatnu ploču. Možete ga naneti u jednom sloju, jer ima dobru moć prekrivanja, ali ako želite, možete i u dva sloja. Neki daju matiran izgled, dok neke boje sadrže sedef i brzo se suši. Sadrže bogatu paletu modernih boja od pastelne, jarke i klasične nijanse, do popularne sada sive, ljubičaste, plave, crvene...

Gde možete kupiti? U nezaobilaznim drogerijama,  Lilly-ju i DM-u, kao i parfimerijama, po ceni od 470 din, mislim da je i kod jednih i kod drugih cena ista.
Na slikama su prikazana dva laka: Crveni, (408 Exquise scarlet) i Ljubičasti (502 purple disturbia) koji sadrži sedef.










Ako ste namerili da sebe obradujete nekim novim lakom, lično vam preporučujem da probate ove lakove, naročito onima koji imaju problema sa tim da im se lak okrni za dva dana, jer su postojani, ne ljušte se. 
Prikazujem vam nekoliko predloga iz njihove bogate palete, a ako vas zanimaju još neke boje možete pogledati na njihovoj stranici.

                          401 Rouge Pin-up

                          613 Blue Reef

                        610 Rebel Blue

Da li ste vi probali L'Oréal-ove mini lakove i kakav je vaš utisak?
Do sledećeg posta, uživajte...

You Might Also Like

4 comments

  1. i meni se cini da su bas postojani, svidjaju mi se boje, uzela sam samo jedan da probam, rozikasti, i jedino sto mi smeta je sto je slabije pigmentovan pa je potrebno 3-4 sloja za pravu lepu boju.
    probacu jos neki sigurno, bas me zanima da li su svi takvi - ovaj moj roze ima onako jelly finis pa je mozda zato tako providnjikav, ali mi se svidja. i svidja mi se sto su mala pakovanja i nisu skupa, pa moze da se isprobava :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lakove u ovoj boji koje sam predstavila po meni jesu dobro pigmentovani, uzmimo u obzir da su intenzivnije boje. Meni je trebalo dva premaza, i boja je bila odlična ima dobru moć prekrivanja i četkica je dobra, ne ostavlja tragove. Videla sam taj rozikasti, razmišljala sam se da ga uzmem, ali u flašici mi je bio nekako voden, pa ga iz tog razloga nisam uzela. I meni se sviđa što nisu skupi i što imaju malu flašicu. ;)

      Избриши
  2. Анониманмај 07, 2012 11:09 PM

    Blue reef je definitivno must have!! :) inace devojke odlicne ste! Samo napred!

    ОдговориИзбриши

Subscribe