Totalno golo!

4/11/2012

       Ovo će možda zvučati kao reklama, mislim i jeste reklama, ali ne reklamiramo ono što ne valja, zar ne? :)
Posećujete li TC Piramida? Ako ne, trebalo bi. O da. Tamo se nalazi moja omiljena radnja ( može postati i Vaša ukoliko je posetite, dozvoliću Vam, hajde :) ) , "Tutto Nudo". Prodavnica Italijanskog donjeg rublja i čarapa. Aha! U radnji ima uvek nečeg novog. A izbor... Nema čega nema! Čak i ako nemate ( velike ) grudi, pronaći ćete ih tamo ( verujte mi )! Sve veličine, modeli, boje... Kupaći kostimi za predstojeće leto, pristupačnih cena, već su u prodaji i predivni su!
  
 


                                          



Ljubazno osoblje i stvarno prijatna atmosfera. Meni tamo lepo kao kod kuće!  Dok isprobavam obavezno proćaskam sa Barbarom, vlasnicom radnje, koja se fenomenomenalno razume u svoj posao i koja moju kupovinu pretvori u pesmu. Imam njihove grudnjake i čarape i stvarno je sve kvalitetno. Traje i vredi svaki dinar koji sam dala za kupovinu pomenutih stvari. Cene su različite, ali zadovoljne i sa kesom izlazite iz radnje, sigurno. Moje iskreno mišljenje je da odete tamo i pogledate čega sve ima. Ako želite da saznate nešto Više o njima, trk na njihovu stranicu na Facebook-u. 

Ja Vam dajem nekoliko slika sada, malo da Vam zagolicaju maštu... Uživajte!

                                      



                      



                                


Najbolje je da skoknete do njihove FB stranice ( gore sam Vam ostavila link ) i pogledate sami sve slikice, bilo ih je toliko, nisam znala koju pre da stavim. ;)

Do sledećeg posta....

Eh i da, od sada smo i mi na Fejsu! Pronadjite nas ovde.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe