Nega kože: Neutrogena Visibly Clear Oil-free Facial Wash

4/27/2012

Drage naše,
danas započinjemo našu novu rubriku ,,Nega kože“ u kojoj ćemo Vam predstavljati i preporučivati preparate za negu kože koje mi lično koristimo, pilinge, maske, kreme kao i preparate napravljene u kućnoj radinosti.
Za danas sam odlučila da Vam predstavim preparat za čišćenje lica koji proizvodi Neutrogena.
 Ne znam da li ste do sada imali iskustva sa korišćenjem Neutrogeninih proizvoda, lično sam vrlo zadovoljna jer imaju pristupačne cene uz koje dobijete kvalitetan proizvod. Neutrogenu „Visibly Clear Oil-free Facial Wash“ koristim već mesec dana i po nekim prvim rezultatima sam zadovoljna. Ali, njen pravi rezultat će se videti nakon tri meseca, koliko je potrebno svakom proizvodu da da prave i prve rezultate. Ova nemasna kupka, služi za uklanjanje nečistoće, masnoće i prljavštine koje zatvaraju pore i dovode do nastanka mitisera i bubuljica. Takođe, po njihovim rečima ovaj preparat sadrži sastojke koji uklanjaju mrtve ćeliije i sprečavaju nastanak bubuljica, gde uz svakodnevnu upotrebu vašoj  koži daje svežiji, čistiji i zdraviji izgled lica, sa čime se u potpunosti slažem. Ovaj preparat koristim u toku dana i uveče, a ujutru svoje lice očistim sapunom koji proizvodi „Sebamed“(zelena kutijica), o kome ću pisati u nekom od sledećih postova. Sada se vratimo na Neutrogenu.
Preparat je vrlo blag, nije agresivan, dermatološki ispitan, tako da pored onih koji imaju masnu kožu, poput moje, mogu koristiti i osobe sa mešovitom, osetljivom i normalnom kožom. Ono što je jako bitno jeste da ne sadrži alkohol u sebi, što je bitno kod osoba sa masnom kožom, da ne bi proizveo kontra efekat i doveo do isušivanja kože. Nalazi se u providnom pakovanju od 200ml sa pumpicom, veoma praktičnom. Sredstvo je gelaste strukture, veoma prijatnog mirisa, mene podseća na kupke za bebe, odlično peni, ne morate mnogo da trošite. Moja koža, posle pranja ovim sredstvom, je čistija, daje joj svežiji izgled, koža mi se ne masti toliko i ne izražava T zonu, lice mi nije zategnuto što je još jedan plus jer sam koristeći ranije neke preparate imala takav osećaj,ne sadrži agresivne čestice koje do toga dovode.

Gde možete naći ovaj preparat? Ja sam kupila u Lilly-ju i platila oko 470din. Imate i u DM drogerijama, ali Vam tamo ne preporučujem da uzmete jer je nešto skuplje. Takođe, pored ovog sredstva za čišćenje imate i Neutrogenu „Visibly Clear 2 in 1 Wash and Mask“ nalazi se u pakovanju od 150ml, koji sadrži deo za čišćenje lica i masku koja dublje uklanja prljavštinu nakon 5 min. koliko držite na svom licu. Pored ovog sredstva imaju i vlažne maramice za uklanjanje nečistoće, ako nemate vremena da u toku dana operete svoje lice.

Jedna preporuka: Kada umivate svoje lice, većina nas sredstvo za čišćenje stavi na lice, malo razmulja i opere. Ne. Ono što Vam preporučujem, jeste da prvo dobro nakvasite svoje lice mlakom vodom, kako bi se pore proširile, a onda uzmite sredstvo koje koristite i najmanje 1 min. utrljavajte kako bi se prljavština koja se u toku dana nakuplja skinula, bakterije koje nanosite na lice prljavim rukama, koje su česti uzročnik nastanka bubuljica, mrtve ćelije i ostalo.

Nadam se da sam uspela da Vam približim ovaj preparat, pa zato ako ste u potrazi za nekim sredstvom za čišćenje, ovo je dobra preporuka i mislim da ćete kao i ja biti zadovoljni.
Do sledećeg posta, uživajte...

You Might Also Like

0 comments

Subscribe